2020-04-22, 09:19
Medlem
Schema 22/4

Förmiddag
9.00 Väckning
Brev om kvaltävling
Ca 11.00 Kvaltävling: Smälla ballonger
Brev om tävling

Eftermiddag
Ca 14.00 Pristävling: Amors pilar
Pris till vinnaren i tävlingen: Silent disco!

Kväll
Ca 18.00 Amors hörna
2020-04-22, 09:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Satt och funderade. Titta på Lennie. Hur kom det sig att Lennie och flickvännen Anna gjorde slut? Jag kan inte komma på någonting som Lennie gör som skulle störa en kvinna och med tanke på att Lennie fortfarande lovordar denna Anna och önskar henne allt fint borde hon inte heller ha gjort honom någonting ont. Har jag missat något?
2020-04-22, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Japp, blir helt galet trött på det! 🤢🤮
Vi borde bomba produktionen med krav på att den som ens tänker det vidriga jävla uttrycket blir autonominerad!

DET hade faktiskt varit ett roligt uppdrag. Att alla får olika ord och uttryck de inte får säga. Ett straff väntar annars.
Skriv till BB och tipsa
2020-04-22, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Satt och funderade. Titta på Lennie. Hur kom det sig att Lennie och flickvännen Anna gjorde slut? Jag kan inte komma på någonting som Lennie gör som skulle störa en kvinna och med tanke på att Lennie fortfarande lovordar denna Anna och önskar henne allt fint borde hon inte heller ha gjort honom någonting ont. Har jag missat något?

Nä precis. De är ju tydligen sjukt goda vänner fortfarande. Käkar lunch varje helg. Undrar om de har sex? De kanske hade olika mål i livet då det tog slut. Var väl för 2-3 år sedan
2020-04-22, 09:30
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Nä precis. De är ju tydligen sjukt goda vänner fortfarande. Käkar lunch varje helg. Undrar om de har sex? De kanske hade olika mål i livet då det tog slut. Var väl för 2-3 år sedan
Kanske det. Måste nästan vara något sådant. Lennie är nog annars en väldigt behaglig människa att vara runt.

Han har väl nämnt att han inte vill ha barn, tror jag? Nu vet jag inte hur gammal han är, men om vi ponerar att de är jämngamla kan den biologiska klockan ha spelat en stor roll där.
2020-04-22, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagaVestenBoots
Nu när ÄNTLIGEN vidret Amilia har åkt så hoppas jag innerligt att fjollbögen Mergim blir den som åker härnäst. Det hade hänt för länge sedan om det inte vore för maktspelen. Då hade han nog t.o.m. rykt före skithålet Anty. Jag är så förbaskat trött på honom, hans allt fjolligare beteende som blir värre dag för dag och hans ständiga kråkskrik. Fan. Ut med bögen!
Jag håller helt med. Mergim borde åka härnäst. Man retar sig på honom hela tiden med hans löjliga hårfärger och den äckliga brunsörjan som han envisas med att mörka in sig med. Acceptera att du bor i ett solfattigt land och var vit på vintern. Han har ett ovanligt dåligt ordförråd och är helt intelligensbefriad. Ut med Mergim
2020-04-22, 09:43
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Tittade inte mycket igår så jag vet inte riktigt vad han sagt om deras förhållande osv.

Men är man fortfarande vänner eller avslutat på ett schysst vis. Så kanske det handlar om att den ena vill ha barn och den andra inte? Eller att man vuxit ifrån varandra på något vis och bara är vänner?

Sen är väl inte Lennie känd för att prata illa om folk generellt.
Kan tycka att han har en sund inställning till sitt ex, har man spenderat en stor del av sitt liv med en person är det mer konstigt att tycka illa om den personen kan jag tycka...
2020-04-22, 10:06
Medlem
BB har förbättrat sig när det gäller brev ankomsterna, bara 6 min försent
2020-04-22, 10:11
Medlem
Horjulia pillar på sitt hår det första hon gör när hon vaknar, hon ska spärras in på ankaret.
2020-04-22, 10:24
Medlem
det var hemskt vad fort det vände mellan ludret och mesiga snickaren

den jävla skådespelaren ska fan ut på måndag
2020-04-22, 10:33
Medlem
Röstningen imorgon,
Lennie 2 p mergim
Mergim: 2 p lennie
Frida
Jasse 3 p martin
Julia 2 p sami
martin : 2 p jasse,
Sami : 2 poäng julia

Dessa är ju solklara

Röstningen imorgon vad jag gissar på
Lennie 2 p mergim 1 frida
Mergim: 2 p lennie 1 frida
Frida 2 p Lennie 1 mergim
Jasse 3 p martin 1 julia
Julia 2 poäng sami 1 jasse
martin : 2 p jasse, 1 sami
Sami : 2 poäng julia 1 p martin
2020-04-22, 10:42
Medlem
Kommer dom 4 med flest poäng efter nomineringen på torsdag att sitta säkert på måndag och vi får rösta ut en av de tre med minst poäng. Eller kommer vi också få rösta på den personen vi vill ha kvar på måndag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in