2020-04-22, 07:08
Medlem
så lilla ludret från halmstad visade inatt att allt drama dem senaste dagarna bara var ett skådespel var ju som vi trodde hrinne

nu hoppas vi jass sitter nominerad då ska hon fan ut fortast möjligt
2020-04-22, 07:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Varför bor Jasmine hemma hos föräldrarna när hon är 26 år?
Det ser du väl hur hon är i huset. Det är inte så svårt att förstå varför hon bor hemma.
2020-04-22, 07:32
Medlem
Jasmine är ett barn med en barnkropp, barn brukar bo hemma 🤪
2020-04-22, 08:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyz
finns de någon övre ålderårsgräns för att anmäla sig till nästa år..?.. hehe.. är själv 40+ o tycker att de ser jävligt sköj ut.. o få nuppa lite snyggisfruntimmer o leva livet gratis är ju drömmen.. .. hehe..

kan man ringa o skriva in sig till programmet..?..

Mvh Johan
Är det sagt att det ska bli en till säsong nästa år?
2020-04-22, 08:23
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zGJmQ1/amilia-stapelfeldt-om-kanslorna-efter-big-brother

Intervjj med Amilia
2020-04-22, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Är det sagt att det ska bli en till säsong nästa år?

Då söker vi alla i tråden in! Så kan vi bli hatade här på Flashback haha.
Nä skulle aldrig göra något sånt. Kanske i 20 års åldern.
Hoppas de gör ett bättre castingjobb.

Deltagarna som är kvar förutom några är väldigt tråkiga.
2020-04-22, 08:29
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Nej, hon har skrivit att det är okej att rösta SD om man vill, och inget fel med det.

Hon lade sin röst på Centerpartiet 2018.
Men snälla, rösta, val!?
Det är Jasmine vi pratar om!
Troligtvis trodde hon att det var ett slags lotteri där man kunde vinna ett helt kilo Cloetta Center.
"Ååååååå maaaaaaj gåååååd jag döööööör vad godis jag kommer ha, kommer nog bli en kändis", tänkte hon när hon lämnade vallokalen.
2020-04-22, 08:56
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Nu när ÄNTLIGEN vidret Amilia har åkt så hoppas jag innerligt att fjollbögen Mergim blir den som åker härnäst. Det hade hänt för länge sedan om det inte vore för maktspelen. Då hade han nog t.o.m. rykt före skithålet Anty. Jag är så förbaskat trött på honom, hans allt fjolligare beteende som blir värre dag för dag och hans ständiga kråkskrik. Fan. Ut med bögen!
2020-04-22, 09:01
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Men snälla, rösta, val!?
Det är Jasmine vi pratar om!
Troligtvis trodde hon att det var ett slags lotteri där man kunde vinna ett helt kilo Cloetta Center.
"Ååååååå maaaaaaj gåååååd jag döööööör vad godis jag kommer ha, kommer nog bli en kändis", tänkte hon när hon lämnade vallokalen.

Där har vi ytterligare en sak man är skapligt jävlaa trött på. Hatar folk som säger så.
2020-04-22, 09:03
Medlem
esetts avatar
Dagens fråga? Kommer Julia supa till för 10:e dagen i sträck? Har hon någon alkohol undangömt?
2020-04-22, 09:10
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagaVestenBoots
Nu när ÄNTLIGEN vidret Amilia har åkt så hoppas jag innerligt att fjollbögen Mergim blir den som åker härnäst. Det hade hänt för länge sedan om det inte vore för maktspelen. Då hade han nog t.o.m. rykt före skithålet Anty. Jag är så förbaskat trött på honom, hans allt fjolligare beteende som blir värre dag för dag och hans ständiga kråkskrik. Fan. Ut med bögen!
Det är en fin kille som verkligen behövs där inne för att liva upp stämningen och mkt annat 👍
2020-04-22, 09:18
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagaVestenBoots
Där har vi ytterligare en sak man är skapligt jävlaa trött på. Hatar folk som säger så.
Japp, blir helt galet trött på det! 🤢🤮
Vi borde bomba produktionen med krav på att den som ens tänker det vidriga jävla uttrycket blir autonominerad!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in