Citat:
Ursprungligen postat av
CarlJanne75
En fråga till dig som tydligen kan det här, jag gör det inte.
Om jag skriver en text i Facebook Messenger utan att skicka den, om jag
stänger av programmet raderas inte texten då, eller är den spårbar utan
att den har skickats.
Som sagt, det här programmet är inte mitt bord.
Nä, jag kan ju inte heller det här, därför skrev jag med stor sannolikhet.
Vi har tidigare diskuterat det här, och man kan se att på sidhuvudet på varje ark i Aktbilagorna står det ett namn till vem L*ena konverserar.
Nu har ju inte Snoris skrivit viken Aktbil det är (borde kanske komma ihåg det eftersom han postar det där brevet stup i kvarten) men på det sidhuvudet står enbart L*enas namn.
En skribent (fasiken glömt nicket nu) letade rätt på registret för Messengerkonversaionerna och där kan man se att det står enbart L*ena.
Skribenten hade en vettig förklaring.
Ibland skickar jag meddelanden till mig själv, sådant som jag vill komma ihåg. Kanske L*ena gjorde så för att spara sina tankar?
Ska se om jag hittar inlägget.
Tillägg:
Citat:
Ursprungligen postat av
piastrone
Jag tror jag har förstått... angående meddelanden som inte har skickats.
I aktbilaga 168 redovisas olika chattkonversationer som LW har haft i Facebook Messenger. I inledningen på den finns en innehållslista på de personer som tagits med i fup. Mellan personerna Kr*stin J*cobson och M*rie Str*mblad finns en chatt mellan LW och LW, dvs hon har skickat en rad meddelanden till sig själv i "facebook story", dvs funktionen händelser.
Chatten som redovisas pågår från 27 mars 2017 till 10 maj 2018 och är på 140 sidor. Chatten kan läsas på sidorna 2756-2897 (och ska läsas nerifrån och upp).
Det syns också i sidhuvudet på varje sida. När hon chattar med andra personer står deras namn där, när hon chattar med sig själv är det hennes eget namn som står där.