Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Stipp och belägg!
Vad är det för trams att påstå LW förföljde och trakasserade HD för sin heder?
Facebook Messenger Lena Wesström till Hanna Davidsson.
Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen, fällda säten.
Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet.
Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst.
Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig".
Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt.
Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.
Detta är inget annat än ondska i sin renaste form..
Svartsjuka är vi väl alla medvetna om lite till mans. Vad som är farligt är de fåtal som är så patologiskt svarsjuka att dom är så besatta så dom inte klarar att härbärgera sin svartsjuka utan att styras av den. Det var Lenas diagnos. Att påstå hon gav sig på sig HD p.g.a sin heder visar exakt på det curlande som var en förutsättning att hon kunde fortsätta sitt otäcka värv under så lång tid. Om detta vittnar dom sompå 1000tals sidor i FUP uppmuntrar henne att sälja sin själ till djävulen.
Det finns INGEN heder i att handla så fruktansvärt elakt som LW gjorde och det är ohederligt att ens antyda motsatsen.
Ber om ursäkt Johan, uttrycker mig kasst. När jag skrev så tänkte jag på Lenas och Stefans brottning om makten. Hanna menade jag inte överhuvudtaget att blanda in i mitt uttalande. Lenas behandling av Hanna är är direkt ondskefull, direkt obehagligt att läsa hur Lena hatade henne, i loggarna med vännerna. Där förvånas jag att ingen säger ifrån och bryter av och konfronterar henne. I vissa loggar medger L att H är oskyldig, men våren 2018 försvinner det perspektivet allt mer.
Egentligen vill jag inte försöka ursäkta sådant beteende men något har ju helt klart urartat inom henne. Hon vill ge igen, i för hög grad, fastän det knappast är Hannas fel att Lena mår dåligt. Det är faktiskt hon själv som väljer att försöka ersätta Hanna, och den hon bör vara arg på är endast Stefan som lurat henne fram till 2015, då han uttrycklig annoserar att han inget seriöst vill med henne. Vilket framgår av loggarna. Sedan har han säkert i real life gett henne falska förhoppningar senare än så, även om jag inte kan bevisa det. Men han manipulerar ju bra fram och tillbaka med sin s.k radiotystnad, on och off.
Så klandrar verkligen inte Hanna, däremot önskar jag hon varit uppriktigare mot polisen. Även om jag förstår att hon ogillade Lena.