Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Han hade väl mer tid på sig, november 2019 började amerikanska läkare som arbetar/arbetade inom WHO att rapportera om Covid-19 direkt till Vita Huset och Trump
Samma WHO som trumpen säger inget gör, ända sedan November, det är rätt intressant och än inte trumpen fattat läget.
Frågan är om trumpen ens någonsin ska fatta vad han måste göra.
Tycker alldeles för lite fokus ligger på folkets hälsan faktiskt, men förstår det är för de arbetar STENHÅRT för Presidentvalet 2020.
Men fattar dom inte att om trumpen visar handlingskraft för folket hälsa, så skulle det vara en räddning.
Alternativen är moraliskt fel och förräderi mot folket att inte tänka på dom.
Förstår dom skiter i moral, men kusligt att ett så bra parti inte ens klarar av att göra rätt för folket ens.
Så man ställer sig frågan för vem är dom då?
Citat:
Ursprungligen postat av
AlbertEnben
Så var det, han fick flera updates redan förra året. Tror att hans livslånga vana att vägra ta in verkligheten fick honom att måla in sig i ett hörn. Han trodde att han kunde negligera bort det hela, att vägra ta in verkligheten ger oftast otroligt stora problem. Och han försöker fortfarande prata bort verkligheten som USA och världen står inför. Därav hans usla presskonferenser. Och inget annat är att vänta eftersom han bara har ett läge och det är att han bestämmer verkligheten. Han är Corona Don helt enkelt.
Jag kan tänka mig trumpen inte ens brydde sig, eller ens lyssna.
För trumpen är ju bara jag jag jag.