2020-04-14, 00:48
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbrorFranz
Klart att han borde avskeda idioten. Fauci har haft fel hela tiden. Först sa han att det var helt lugnt, var emot reseförbud och folk kunde gå på bio etc etc. För att sedan säga att 2 miljoner människor skulle dö. Underbart, tror de flesta i USA håller med #FireFauxi

Hahahahaha. Du har som vanligt helt åt helvete fel

When it comes to who to trust on the coronavirus, Americans still rate Dr. Anthony Fauci and New York Gov. Andrew Cuomo the highest, a new Insider poll showed.

Aaaand...

Vilka ligger i botten?

President Trump and his senior adviser and son-in-law, Jared Kushner, received the lowest.
Citera
2020-04-14, 00:52
Medlem
The best president ever. New York ten thousend fifty six dead.
Citera
2020-04-14, 00:54
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky

When it comes to who to trust on the coronavirus, Americans still rate Dr. Anthony Fauci and New York Gov. Andrew Cuomo the highest, a new Insider poll showed.

Aaaand...

Vilka ligger i botten?

President Trump and his senior adviser and son-in-law, Jared Kushner, received the lowest.

Glöm inte bort att Trump tror/trodde att antibiotika hjälper mot virus och att Covid-19 är ett superintelligent virus...

Det är inte konstigt att ingen litar på hans kunskap kring läkemedel osv
Citera
2020-04-14, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky

Aaaand...

Vilka ligger i botten?

Så ditt liv styrs av Insiders poll. Intressant. Själv tänker jag för mig själv.

Fauxi har haft fel i vartenda steg på vägen. Först minimiserade han Kinaviruset, sen sa han att 2 miljoner människor skulle dö i USA. Byråkraten är ett klappmongo.

Cuomo är säkert jätte populär, tills folk förstår att hans senaktiga beteende lett till tusentals onödiga dödsfall i NY. Han lekte tuff för att trotsa Trump och bad folk fortsätta som vanligt trots att National emergency utkallats. Nu står han själv för nästan hälften av USAs dödsfall.

Vi kan nå vara överens om att du som vanligt är idioten. Grattis.
Citera
2020-04-14, 00:58
Avslutad
Trump är kung, det är journalisterna som är nervösa och skiter på sig när han sätter igång och kritiserar dem. CNN till och med avbröt sändningen flera gånger för att låta sina reportrar böla ut istället...

CNN är den största skitkanalen någonsin alla kategorier. Läs noga...
Det har nu i drygt tre års tid, på bästa sändningstid, bokstavligen inte gjort annat än att snacka skit om Trump. Jag vet för jag har suttit och kollat nästan varje natt...

Först Erin Burnett kl 01.00 svensk tid, sen bögen Anderson Cooper kl 02.00, Chris Coumo kl 03.00 och så den ännu mer patetiske bögen än Anderson Cooper nämligen Don Lemon kl 04.00.
Såvida inte det har varit någon naturkatastrof, eller massskjutning, så har det NONSTOP handlat om att baktala Trump. Fyra timmar fem dagar i veckan, det måste vara någon slags världsrekord...
Och jag menar verkligen nonstop nu, helt sanslöst alltså. Detta är den största besattheten i världshistorien.

Trump har min djupa beundran att han ändå håller sig såpass lugn, jag hade bett CNN dra åt helvete för länge sen och ignorerat deras så kallade journalister.
Vilken satans skitkanal CNN är, vår statstelevision framstår som mästare av objektivitet jämfört med de.
Citera
2020-04-14, 01:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Trump är kung, det är journalisterna som är nervösa och skiter på sig när han sätter igång och kritiserar dem. CNN till och med avbröt sändningen flera gånger för att låta sina reportrar böla ut istället...

Det har nu i drygt tre års tid, på bästa sändningstid, bokstavligen inte gjort annat än att snacka skit om Trump. Jag vet för jag har suttit och kollat nästan varje natt...

Först Erin Burnett kl 01.00 svensk tid, sen bögen Anderson Cooper kl 02.00, Chris Coumo kl 03.00 och så den ännu mer patetiske bögen än Anderson Cooper nämligen Don Lemon kl 04.00.
Såvida inte det har varit någon naturkatastrof, eller massskjutning, så har det NONSTOP handlat om att baktala Trump. Fyra timmar fem dagar i veckan, det måste vara någon slags världsrekord...
Och jag menar verkligen nonstop nu, helt sanslöst alltså. Detta är den största besattheten i världshistorien.

Trump har min djupa beundran att han ändå håller sig såpass lugn, jag hade bett CNN dra åt helvete för länge sen och ignorerat deras så kallade journalister.
Vilken satans skitkanal CNN är, vår statstelevision framstår som mästare av objektivitet jämfört med de.

Ska han enbart släppa in OANN tycker du?

Trump har ju börjat anfalla Fox "news" nu och börjat säga att OANN är mycket bättre och pålitligare.
Citera
2020-04-14, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles

Hahahhahahahahahahahahaaaa.... såpass lugn. Karln är ju som en svettande klimakteriekärring på speed.

Men det är roligt att se honom sänka sig själv fullständigt. Tänk en drunknande som drar sig i håret för att komma närmare botten hahahaha.. stor humor det här.

Och det här att han tror han kan stänga och öppna staterna alldeles själv hahahaha...

man får fan ont i magen av skratta så här ...
Citera
2020-04-14, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Ska han enbart släppa in OANN tycker du?

Trump har ju börjat anfalla Fox "news" nu och börjat säga att OANN är mycket bättre och pålitligare.

FOX anställer ju advokater som fan just nu för att de kommer eventuellt att bli stämda för sin inställning till coronasmittan. Allt deras undanglidande kan kosta dem.
Citera
2020-04-14, 01:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
När Trump säger att han ska lyssna på många andra så menar han att han lyssnar på Wallstreet som skriker på honom att han ska öppna upp landet igen.

Jag vågar nästan sätta pengar på att Trump kommer att försöka öppna landet till alla medel den 1:a maj även om han måste vrida handlederna av senatorer.
Citera
2020-04-14, 01:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
FOX anställer ju advokater som fan just nu för att de kommer eventuellt att bli stämda för sin inställning till coronasmittan. Allt deras undanglidande kan kosta dem.

Absolut, de vänder honom även ryggen nu efter att han öppet har börjat säga att OANN är bättre än Fox "news", det kommer att bli ett helvete för honom att bli omvald om han får Fox emot sig.
Citera
2020-04-14, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Absolut, de vänder honom även ryggen nu efter att han öppet har börjat säga att OANN är bättre än Fox "news", det kommer att bli ett helvete för honom att bli omvald om han får Fox emot sig.

Intressant att han flera gånger har hotat staterna att om de inte öppnar/stänger som han vill så kommer han inte att hjälpa dem och folk kommer att få svårt att bli omvalda. Men just att väljas sker ju i staterna så att deras agerande betyder mer hur de själva agerar och inte Trumps syn på dem.
Citera
2020-04-14, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
Vad du tramsar. Trump har knappt gjort något alls, därför måste han säga femton saker gånger tjugofem.

Och nu ett stunt att Mnuchin måste låtsas att han måste sluta prata nu för att gå och göra något viktigt hahahahha

de är så jävla dåliga att det är bra ......

Vad har han inte gjort? Dr Fauci sa något i stil med att man kunde stängt ned i ett tidigare skede eller senare. Det är en extremt svår situation för vilken ledare som helst.

Vad har Trump gjort så dåligt? Stoppat flygtrafiken mot Kina och Europa tidigt? Tillhandahållit materialet som behövs, inte minst till NY som verkade sakna en hel del, fått stora företag att tillverka sjukvårdsmaterial mm.

Vad har han gjort för fel? vad skulle en annan ledare gjort bättre? Det är en kontinent vi snackar om, inget litet land. Kom med sakargument inte bara spydiga kommentarer. Ni vänsterliberaler eller vad ni nu är verkar inte kunna skilja mellan sak och person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in