Trump är kung, det är journalisterna som är nervösa och skiter på sig när han sätter igång och kritiserar dem. CNN till och med avbröt sändningen flera gånger för att låta sina reportrar böla ut istället...
CNN är den största skitkanalen någonsin alla kategorier. Läs noga...
Det har nu i drygt tre års tid, på bästa sändningstid, bokstavligen inte gjort annat än att snacka skit om Trump. Jag vet för jag har suttit och kollat nästan varje natt...
Först Erin Burnett kl 01.00 svensk tid, sen bögen Anderson Cooper kl 02.00, Chris Coumo kl 03.00 och så den ännu mer patetiske bögen än Anderson Cooper nämligen Don Lemon kl 04.00.
Såvida inte det har varit någon naturkatastrof, eller massskjutning, så har det NONSTOP handlat om att baktala Trump. Fyra timmar fem dagar i veckan, det måste vara någon slags världsrekord...
Och jag menar verkligen nonstop nu, helt sanslöst alltså. Detta är den största besattheten i världshistorien.
Trump har min djupa beundran att han ändå håller sig såpass lugn, jag hade bett CNN dra åt helvete för länge sen och ignorerat deras så kallade journalister.
Vilken satans skitkanal CNN är, vår statstelevision framstår som mästare av objektivitet jämfört med de.