2020-04-21, 07:51
Medlem
cateatdogs avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ralsningsarmen

Torsten Flinck lever på checkar han får ifrån frälsningsarmén.
Citera
2020-04-21, 11:23
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimjon
Gunilla persson

Ja, det kan jag tänka mig. Är det någon som vet hur det gick med stämningen mot henne från svenska Försäkringskassan? Hon hade tydligen plockat ut bidrag för sin dotter då de ej var skrivna i Sverige. Åtal?
Citera
2020-04-21, 11:31
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Gjorde en slagning på Mrkoll :
Laila El Khalifi
c/o Räddningsmissionen
Vasagatan 14
41137 Göteborg
Och gissar väl att det möjligen är där posten hamnar. Hon är dessutom åtalad för ett eller flera brott.

Såg även att boendet är "annan typ av boende" kan hon vara på torken för femtielfte gången?

Adressen i Haga kan ju vara en god man adress eller annan lösning. Vågar sätta min röv på att hon inte bor där.

Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Mannen skriven på adressen i Haga har ett bolag S*ul T*p Pr*duction registrerat med verksamhetsbeskrivningen:

Är månne det anledningen/förklaringen till att hon är skriven just där?

Adressen på Kaponjärgatan är en fastighet som ägs av Robert Dicksons stiftelse, som ffa ska hyra ut bostäder till (mindre bemedlade) arbetare. Hon kanske kan ha fått en lägenhet där, eller bor hos någon kulturarbetarkompis, men äger den gör hon inte (så det är inte så konstigt om hon bor på en bra adress där).
Citera
2020-04-21, 11:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Anna Book hamnade i rätten i veckan pga att hon inte betalar för sig så hon är snart helt under isen.
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...xigt-jattebrak
Citat:
Anna Book, 49, har inte bara fullt upp med att bråka med sina följare och Pernilla Wahlgren, 52, något Stoppa Pressarna har rapporterat om tidigare.ABC”-stjärnan har även fullt upp vid sidan om sina sociala medier. Nu kan Stoppa Pressarna avslöja att ett mattföretag stämde artisten efter att hon vägrat betala för heltäckningsmattor som hon köpt till sitt och maken Roberto Toledanos, 51, lyxiga hem ”Ankersborg” i Märsta norr om Stockholm.
Mattfirman krävde sångerskan på 47 019 kr med ränta. Företaget, som är en liten enskild firma, anförde att sångerskan beställt mattor och inläggning av dessa i sitt hem med det Kalle Anka-klingande namnet.
Parternas överenskommelse har nu stadfästs genom dom. Anna Book ska betala 30 000 kronor till mattföretaget senast den 22 april 2020.
Om inte Anna Book betalar i tid tvingas hon betala ränta på beloppet och då hjälper det inte med att kalla motståndaren för okvädningsord som hon har för vana att göra på sociala medier.

Citera
2020-04-21, 11:47
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHatarInvandrare
KFM har gjort flera utmätningsförsök på henne, men då hon inte har fast inkomst och inte bor i Sverige är det svårt, för att inte säga omöjligt.

Men ska hon bara komma undan? Några tillgångar skall hon väl ha och om jag inte missminner mig var en säsong av Svenska Hollywoodfruar under produktion, så där kunde väl KFM gått in och tagit sin del.

Ja, jag vet inte. Därför min fråga.
Citera
2020-04-21, 13:12
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Rickard Olsson, programledare Bingolotto.
https://www.expressen.se/noje/svt-pr...s-kronofogden/
Kronofogden, kör på fyllan samt skickar dickpics.
Vilken lirare.
Citera
2020-04-21, 13:24
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Ja, spel för galleriet när föräldrarna var "generösa" mångmiljonärer. Var mest ett sätt att komma runt systemet skulle jag tro. Björn hade stora skulder men lotsade tillgångarna till föräldrarna så att ingen skulle kunna komma åt dessa.

Gjorde han skuldsanering eller hur löste det sig?

Nej, det var inte riktigt något spel för något galleri där ett tag.
Visst var Margareta och Rune kontanta men det bedrevs en jävla jakt på Borg under flera år.
Allt och hela tiden.
Han hade ett helvete och fick verkligen bada stålbadet.

Först flera år efter ”kraschen” kunde han via tekniska lösningar börja reda ut sitt privatliv.

Hur ”fri” han är idag är nog okänt.
Fastigheten han sålde på Ingarö nyligen ägdes ju av en Stiftelse vilket tyder på tekniskt tänkande och handlande än idag.

Gillar Björn Borg.
Och idag har han sonat.

,
Citera
2020-04-21, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Biggest loser-kändisen Simon Kachoa som sitter i finkan nu har en skuld till kronokalle på 2,4 miljoner. Han ska även betala tillbaka den del han lurade folk på.
Sveriges svar på Beckhams, Fadde och Linda Rosing hade också miljonskulder till fogden.
Mikael Brinkenstjärna har ständigt kronofogden flåsandes i nacken.

B och C-kändisar verkar vara kraftig överrepresenterade hos kronofogden.
TROR det går rätt bra för Fadde atm, han har ju öppnat en krogkejda som har fått rätt bra recensioner.
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Hm, ingen dålig adress. Ligger i Haga, ett av de bättre områdena i Göteborg, i centrum. Är faktiskt väldigt tveksam till att hon vistas där. Har mycket svårt att se att hon fått ordning på sitt liv och än mindre att hon skulle kunna skaffa bostad där.
Hmm, ändå skumt att hon är skriven där av just alla ställen. Folk brukar väl ganska ofta stöta på henne i Sthlm?

Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog

Ja,men frågan är om inte ena dottern hjälper till lite nu när hon gift sig med en miljardär? Oavsett Thorsten har det nog inte särskilt fett men han är god vän med många och lyckas alltid få hjälp trots att han knappt ber om de skulle jag tro.

Citat:
Ursprungligen postat av Oljeapan
Anna Book tänker jag.
+1 det är nog sveriges fattigaste "riktiga" kändis. Ja tyvärr får hon klassas som de då alla vet vem de är trots att hon inte åstadkommit något vettigt.

Jag tänker mig de flesta som är med i dokusåpor som Paradise hotel och ex on the beach. Dem ger gärna en bild av att dem har de fett med dyra luncher och mycket fester, men i själva verket hyr dem rum och saknar fast inkomst.

Majoriteten av svenska skådespelare har de nog inte särskilt fett heller, nu menar jag inte dem som varit med i stora produktioner men tänker mig serieskådespelare på SVT typ.
Citera
2020-04-21, 14:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog

60 spänn om dagen till snus? Lever in en dyr bostadsrätt. Nja verkar inte gå någon större nöd för honom. Efter den här snyftartikeln lär han väl få in pengar så det räcker till snus i åratal.
Citera
2020-04-21, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Rickard Olsson, programledare Bingolotto.
https://www.expressen.se/noje/svt-pr...s-kronofogden/

Anser du någon som tre första månaderna i år har tagit ut en snittlön på 250.000:-/månad är fattig...???

Aktieutdelning 2018: 1.000.000:-
Aktieutdelning 2019: 400.000:-
Citera
2020-04-21, 16:57
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Hittar inte Runar... flytt landet?
Sitter han inte inne?
Citera
2020-04-21, 17:49
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Adressen på Kaponjärgatan är en fastighet som ägs av Robert Dicksons stiftelse, som ffa ska hyra ut bostäder till (mindre bemedlade) arbetare. Hon kanske kan ha fått en lägenhet där, eller bor hos någon kulturarbetarkompis, men äger den gör hon inte (så det är inte så konstigt om hon bor på en bra adress där).
Ja okej. Gissar att hon är skriven där sen efter någon avgiftningsperiod/behandlingsperiod. Självklart pundar hon igen. Det är bara i STHLM jag sett henne, i o m att jag bor i GBG så borde jag sett henne någon gång där. Kan ju tänkas att hon fått hjälp med något boende men som vanligt torskat duktigt och inte avskrivit sig från adressen.
[quote=Mansory|71286614
Hmm, ändå skumt att hon är skriven där av just alla ställen. Folk brukar väl ganska ofta stöta på henne i Sthlm?

Anna Book:
+1 det är nog sveriges fattigaste "riktiga" kändis. Ja tyvärr får hon klassas som de då alla vet vem de är trots att hon inte åstadkommit något vettigt.
[/QUOTE]
Punderskan hankar sig säkert runt hos diverse knarklangare och torskar. Att hon lever är fan otroligt.

Vad Flodhästen anbelangar så lär hon nog hamna hos kronis igen. En synnerligen patetisk människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in