Citat:
Ursprungligen postat av
tulipa
Biggest loser-kändisen Simon Kachoa som sitter i finkan nu har en skuld till kronokalle på 2,4 miljoner. Han ska även betala tillbaka den del han lurade folk på.
Sveriges svar på Beckhams, Fadde och Linda Rosing hade också miljonskulder till fogden.
Mikael Brinkenstjärna har ständigt kronofogden flåsandes i nacken.
B och C-kändisar verkar vara kraftig överrepresenterade hos kronofogden.
TROR det går rätt bra för Fadde atm, han har ju öppnat en krogkejda som har fått rätt bra recensioner.
Citat:
Ursprungligen postat av
godboy
Hm, ingen dålig adress. Ligger i Haga, ett av de bättre områdena i Göteborg, i centrum. Är faktiskt väldigt tveksam till att hon vistas där. Har mycket svårt att se att hon fått ordning på sitt liv och än mindre att hon skulle kunna skaffa bostad där.
Hmm, ändå skumt att hon är skriven där av just alla ställen. Folk brukar väl ganska ofta stöta på henne i Sthlm?
Citat:
Ursprungligen postat av
cateatdog
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ralsningsarmen
Torsten Flinck lever på checkar han får ifrån frälsningsarmén.
Ja,men frågan är om inte ena dottern hjälper till lite nu när hon gift sig med en miljardär? Oavsett Thorsten har det nog inte särskilt fett men han är god vän med många och lyckas alltid få hjälp trots att han knappt ber om de skulle jag tro.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oljeapan
Anna Book tänker jag.
+1 det är nog sveriges fattigaste "riktiga" kändis. Ja tyvärr får hon klassas som de då alla vet vem de är trots att hon inte åstadkommit något vettigt.
Jag tänker mig de flesta som är med i dokusåpor som Paradise hotel och ex on the beach. Dem ger gärna en bild av att dem har de fett med dyra luncher och mycket fester, men i själva verket hyr dem rum och saknar fast inkomst.
Majoriteten av svenska skådespelare har de nog inte särskilt fett heller, nu menar jag inte dem som varit med i stora produktioner men tänker mig serieskådespelare på SVT typ.