2020-04-20, 22:05
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Hm, ingen dålig adress. Ligger i Haga, ett av de bättre områdena i Göteborg, i centrum. Är faktiskt väldigt tveksam till att hon vistas där. Har mycket svårt att se att hon fått ordning på sitt liv och än mindre att hon skulle kunna skaffa bostad där.

Det bor en kille och en yngre tjej i samma lght,
misstänker att hon bara är skriven där.
Man måste ju vara skriven någonstans i vårt land.
Citera
2020-04-20, 22:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1335991
Det bor en kille och en yngre tjej i samma lght,
misstänker att hon bara är skriven där.
Man måste ju vara skriven någonstans i vårt land.
Gjorde en slagning på Mrkoll :
Laila El Khalifi
c/o Räddningsmissionen
Vasagatan 14
41137 Göteborg
Och gissar väl att det möjligen är där posten hamnar. Hon är dessutom åtalad för ett eller flera brott.

Såg även att boendet är "annan typ av boende" kan hon vara på torken för femtielfte gången?

Adressen i Haga kan ju vara en god man adress eller annan lösning. Vågar sätta min röv på att hon inte bor där.
Citera
2020-04-20, 22:14
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Laila El Khalifi
c/o Räddningsmissionen
Vasagatan 14
41137 Göteborg
Och gissar väl att det möjligen är där posten hamnar. Hon är dessutom åtalad för ett eller flera brott.

Såg även att boendet är "annan typ av boende" kan hon vara på torken för femtielfte gången?

Adressen i Haga kan ju vara en god man adress eller annan lösning. Vågar sätta min röv på att hon inte bor där.

Ja,så kan det vara.Birthday kanske ej har uppdaterat på ett tag?!?Men,som du skriver,
kan ju vara en god man.
Citera
2020-04-20, 22:24
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ja,så kan det vara.Birthday kanske ej har uppdaterat på ett tag?!?Men,som du skriver,
kan ju vara en god man.
När det gäller denna punderska så kan det vara vad som helst. Kanske någon snäll som låtit henne skriva sig. Kanske någon som jobbat i kyrkliga räddningsmissionen.

Det jag är mest fascinerad av är att hon faktiskt lever, med tänka på hur hun behandlat sig själv men hon är som en kackerlacka, överlever allt.
Citera
2020-04-20, 22:28
Medlem
1335991s avatar
Citat:
När det gäller denna punderska så kan det vara vad som helst. Kanske någon snäll som låtit henne skriva sig. Kanske någon som jobbat i kyrkliga räddningsmissionen.

Det jag är mest fascinerad av är att hon faktiskt lever, med tänka på hur hun behandlat sig själv men hon är som en kackerlacka, överlever allt.

Ja,det är ett under,det kan man säja.
När hon bodde där jag jobbade fick hon
bara bo i ca en vecka,sedan blev hon utslängd.
Hon var då en riktig satmara.
Men,tyvärr,så är hon bortom räddning,
för hon vill inte själv sluta med drogerna.
Citera
2020-04-20, 22:33
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ja,det är ett under,det kan man säja.
När hon bodde där jag jobbade fick hon
bara bo i ca en vecka,sedan blev hon utslängd.
Hon var då en riktig satmara.
Men,tyvärr,så är hon bortom räddning,
för hon vill inte själv sluta med drogerna.
Jo, jag känner till det där. Enda sättet är att låsa in henne , hon skulle typ ha tvångsarbete på en gård 10 timmar om dygnet och sen sova inlåst.

Det allra enklaste har ju varit att låsa in henne på hispan.
Citera
2020-04-20, 23:00
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Jo, jag känner till det där. Enda sättet är att låsa in henne , hon skulle typ ha tvångsarbete på en gård 10 timmar om dygnet och sen sova inlåst.

Det allra enklaste har ju varit att låsa in henne på hispan.

Instämmer helt!!!
Citera
2020-04-21, 04:34
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Laila El Khalifi
c/o Räddningsmissionen
Vasagatan 14
41137 Göteborg

Citat:
kan ju vara en god man.
Mannen skriven på adressen i Haga har ett bolag S*ul T*p Pr*duction registrerat med verksamhetsbeskrivningen:
Citat:
Dans och musikföreställningar, föreläsningar samt musik och videoproduktion.
Är månne det anledningen/förklaringen till att hon är skriven just där?
Citera
2020-04-21, 06:39
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Jupp, formellt utvandrad till Norge.
Men inte på riktigt såklart.
Bara för att försvåra för Svenska myndigheter som han anser " är ute efter honom "

Du menar återvandrad.
Citera
2020-04-21, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Psykopaten Runar har kronofogden efter sig p.g.a miljonskulder.

Att folk inte ser att han är en renodlad sociopat är bortom mitt förstånd.
Citera
2020-04-21, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Björn Borg var utblottad ett tag, skulle t.o.m. sälja sina Wimbledon-pokaler. Men det var väl lite fejk då föräldrarna ägde huset mm. Fogden var dock på besök!

Ja, spel för galleriet när föräldrarna var "generösa" mångmiljonärer. Var mest ett sätt att komma runt systemet skulle jag tro. Björn hade stora skulder men lotsade tillgångarna till föräldrarna så att ingen skulle kunna komma åt dessa.

Gjorde han skuldsanering eller hur löste det sig?
Senast redigerad av Mafia 2020-04-21 kl. 06:54.
Citera
2020-04-21, 07:42
Medlem
JBernards avatar
Johannes Brost är iofs avliden sedan en tid tillbaka, han var dock med på bankerna inofficiella svarta lista över personer som var ekonomiska katastrofer och icke önskade kunder inom sektorn. Var något tv-inslag där han var förbannad över detta faktum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in