2020-04-21, 13:24
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Varför "måste" han det? Det är ju bara att kolla upp, och varför skulle han inte säga det i sånna fall? Fan vad du trollar nu....
Haha ja du, är lite osäker om Willis bara driver eller är en av huvudrollsinnehavarna i "en annan del av Köping"?
Men nån slags kalllödning i moderkortet verkar det då vara. 😉
2020-04-21, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
De flesta har väl läst mycket dumheter här på flashback men du platsar bland de imbecilla på top 10. Tack för ditt stand-up comedy inlägg, flabbar ihjäl mig. Dummare får man leta efter.

Fasen vad stämningen i gruppen blev så schysst bara två timmar sedan fettot blev bortforslad. T.o.m. talialbanen fick säga en hel mening utan att bli avbruten av en två timmar lång monolog. Amelia glömdes bort efter lite böl på en timme och är nu helt glömd. För oss tittare är det en välsignelse att slippa fettot.
Grattis efter 10 veckor kan man titta på programmet med intresse. Man förstår nu hur föraktad hon var när man direkt blir hemskickad när hon sitter löst för första gången.

Vi har bara olika smak. Jag faller inte för supande, manipulativa kvinnor.

Flabba du ihjäl dig. Det kommer finnas massor av tillfällen med Bim och Bo.
Inte mycket vettigt kommer ur deras mun. Att Amilia var smart vet vi.
Att flertalet här på Flashback inte är skarpaste knivarna är uppenbart. Huvudkontoret består av en luftig och öppen planlösning.

Har tidigare sagt att man kan gå ner i vikt men aldrig gå upp när det gäller intelligens. Ni är attraherade och gillar alla som har klent förstånd så att ni kan uppfatta er själva som smarta 😂
Jag gillar smarta, självständiga och starka kvinnor och den enda som var det lämnade huset igår.
2020-04-21, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
vad fan hade dom gjort utan lennie i huset seriöst , dom hade ätit brända nudlar

Tyvärr är detta det enda Lennie kan leverera.. 2-2,5 timme efter rejäl frukost börjar han laga lunch..?! Men visst är det mysigt med mat, och mat är kärlek för Lennie och många andra, så smart drag att börja med detta innan ngn annan kommer på samma tanke. Flera kan faktiskt laga mat om de bara vill, alla bor inte hemma hos föräldrarna.. Martin lagar matlådor alla dagar i veckan har han sagt och Julia likaså. Men nu ska vi inte vara negativa för Sami är ju tillbaka tack och lov. Solen skiner och förhoppningsvis blir det ngn tävling eller nåt som kan få alla att sluta fylla i tystnaden med massa onödigt oväsen hela tiden.
2020-04-21, 13:28
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Dom är för bekväma nu när ami åkt ut. martin sjunger tom
hon behövdes där som ett hot.
Ja, fan vad alla har fått luft helt plötsligt. Jag blir provocerad.
2020-04-21, 13:28
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Började följa henne igår.
Ofan, jag som ironiserade lite
Du får gärna fylla på vad hon spyr ut då och då så man kan skratta lite.
Skönt med lite BBQ, men jag skulle klara mig utan Fridas hängtissar.
2020-04-21, 13:30
Medlem
namataras avatar
Citat:
Big Fat Mama uppmanar alltså lilltjejer spendera 10 veckor med en gubbe på 36 år?
Det är pedofili Amelia. Vad är det du säger! Fyfan.

De som tycker att en 36-åring är en "gubbe", hur gamla är de? 14? Nyss fyllda 20?
2020-04-21, 13:30
Medlem
Heja Mergim och Lennie

Skulle ni inte vinna har ni byggt ert varumärke och det kommer att gå bra för er. Framtiden är ljus och jag har tidigare sagt att även om min favorit Mergim 🤩 inte vinner så kommer han att ha mer pengar än den som vinner BB 2020.
Samma med 🤩 Lennie. Då kan ni bli röda av avund 😡
2020-04-21, 13:31
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag gjorde detsamma, tog en paus alltså. För jag började drömma om deltagarna hahaha

Är helt säker på att Sami kommer tillbaka, Julia hade aldrig varit så här glad annars!
Skäms att ens säga det, men jag har också drömt om dom??😱
Måste fan besöka Hbo Nordic och få lite perspektiv på tillvaron här i karantänen.😄
2020-04-21, 13:32
Medlem
xrlpyts avatar
Och en liten gemensam kärleksgest innan alla börjar äta, och Jass skriker "OH MY GAAAWD!" om och om igen.

Vilken fail, det känns som finalvecka redan, och att BB snart är slut. Men det är en hel fucking månad till finalen, låt det sjunka in..
2020-04-21, 13:33
Medlem
Citat:
Sjökon Amelia Stapelfeldt har ju Instagram, ett tips om du saknar henne

Vill ni bara se Sami kan ni se Lyxfällan och Raggarjävlar. Intelligensnivån borde passa de flesta som skriver här. Titta och lär er något ...... 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 om ni inte sitter i samma guppande gummibåt.
2020-04-21, 13:33
Medlem
åldern den sitter i huvudet - Sami

så kör upp alla er lennie är gubbe kommentarer upp i arslet era sami lovers.
2020-04-21, 13:34
Medlem
xrlpyts avatar
Hörde förresten Martin prata tidigare om att han hade tagit Fridas hand under natten och trott att det var Jass, och Jass hörde det. Det kommer inte dröja länge innan hon halar in honom till sin egen säng igen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in