Citat:
Ursprungligen postat av
Summerof69Reckless
De flesta har väl läst mycket dumheter här på flashback men du platsar bland de imbecilla på top 10. Tack för ditt stand-up comedy inlägg, flabbar ihjäl mig. Dummare får man leta efter.
Fasen vad stämningen i gruppen blev så schysst bara två timmar sedan fettot blev bortforslad. T.o.m. talialbanen fick säga en hel mening utan att bli avbruten av en två timmar lång monolog. Amelia glömdes bort efter lite böl på en timme och är nu helt glömd. För oss tittare är det en välsignelse att slippa fettot.
Grattis efter 10 veckor kan man titta på programmet med intresse. Man förstår nu hur föraktad hon var när man direkt blir hemskickad när hon sitter löst för första gången.
Vi har bara olika smak. Jag faller inte för supande, manipulativa kvinnor.
Flabba du ihjäl dig. Det kommer finnas massor av tillfällen med Bim och Bo.
Inte mycket vettigt kommer ur deras mun. Att Amilia var smart vet vi.
Att flertalet här på Flashback inte är skarpaste knivarna är uppenbart. Huvudkontoret består av en luftig och öppen planlösning.
Har tidigare sagt att man kan gå ner i vikt men aldrig gå upp när det gäller intelligens. Ni är attraherade och gillar alla som har klent förstånd så att ni kan uppfatta er själva som smarta 😂
Jag gillar smarta, självständiga och starka kvinnor och den enda som var det lämnade huset igår.