2020-04-21, 10:24
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Amilia, Lennie och Mergim (som är min favorit) är de jag hela tiden gillar mest.
Genuina och äkta även om vissa här tycker motsatsen.

Frida grät igår efter att ha gett Amilia 2 poäng vin nomineringen, men hallååååååååå
Lennie och Mergim är de som hela tiden haft genuina känslor för Amilia. Att de varit mina favoriter har ni inte kunnat undgå och precis som ni förnedrar dem här inne så har ni på samma sätt opponerat er mot mina inlägg 😉
Killar kan vara mjuka och känsliga utan att vara homosexuella. Det finns en del homofober och män som inte klarar av starka kvinnor som oftast även är intelligenta.

Men simma runt i er ankdamm. De fula ankungarna kommer utanför huset att bli betydligt större för de har inte sabbat sitt varumärke.
Jasmine som ÄLSKADE Martin för 24 timmar sedan springer runt med sin kompis dricker och dansar för tittarna så att de ska få fler röster. Jag spyr ...... Vilka manipulativa kvinnor utan någon som helst självkänsla.
Att Amilia tagit plats har retat gallfeber på er. Det nya BB huset kommer att vara en märklig plats att beskåda. Jasmine har noll känslor för nickedockan som springer efter henne. Frida är vilsen och vacklar utan mål och mening. Julia har bara alkohol i huvudet och har problem med alkohol eftersom hon gömmer undan vin och öl.
Nickedockan Martin har sabbat sitt macho varumärke genom att göra som hans flickvän vill. Kan har sagt 50 gånger hur tuff han var mot Amilia för att få beröm från sin s k flickvän. Igår sa hon att det var slut för hon har redan spanat in vem som skulle bli nästa pojkvän. Klänger och flirtar med Lennie och Mergim. Patetisk dam. Detta direkt efter att hon stryker hans ben i direktsändningen.... omg

Sami är snäll som håller med och bejakar alla han pratar med. Där är han lik Lennie på ett sätt även om jag personligen gillar Lennie mer. Båda är konflikträdda.

Mergim kommer med eller utan era röster bli något utanför huset. Han ser ut som en stjärna och har en sund inställning till alkohol. Dessutom en av dem som hade gjort något vettigt för pengarna om han vunnit. Men även om han inte vinner kommer han om några år ha mer pengar än vinnaren.

De flesta har väl läst mycket dumheter här på flashback men du platsar bland de imbecilla på top 10. Tack för ditt stand-up comedy inlägg, flabbar ihjäl mig. Dummare får man leta efter.

Fasen vad stämningen i gruppen blev så schysst bara två timmar sedan fettot blev bortforslad. T.o.m. talialbanen fick säga en hel mening utan att bli avbruten av en två timmar lång monolog. Amelia glömdes bort efter lite böl på en timme och är nu helt glömd. För oss tittare är det en välsignelse att slippa fettot.
Grattis efter 10 veckor kan man titta på programmet med intresse. Man förstår nu hur föraktad hon var när man direkt blir hemskickad när hon sitter löst för första gången.
2020-04-21, 10:25
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostochskinka
Förlåt men jag skulle inte vilja äta när Jasse lagat mat 🤮 allt hon gör ser så slafsigt och äckligt ut. Var det någon som tyckte om hennes mackor?

Nej hon är nog fasen värst där inne på att ha dålig hygien när hon lagar mat. Hon slickar och suger på verktygen hon sedan använder för att röra om eller liknande i den gemensamma maten. Hon suger av sina fingrar när hon blir kladdig för att sedan hålla på med maten igen utan att tvätta innan.

Innan har jag sett henne äta sylt ur den gemensamma skålen, med skeden som alla använda att ta med. Även smörkniven har hon slickat av

Jag hade inte klarat av att vara där inne, att behöva dela toa med folk som inte tvättar händerna efter och behöva äta deras saliv i varenda maträtt.... KRÄKS
2020-04-21, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Någon här i tråden misstänkte hon ev springer in på toan och kräks upp igen. Sätter alltid på vattnet och inte på toaletten direkt efter hon har ätit.

Onödigt att ens spekulera i en sån grej.
Hade ni spekulerat i det även om hon inte var smal? Är inte bara smala personer som kan ha bullemi osv.

Hade nog heller inte accepterats av produktionen om hon hade den typen av "sjukdom/beteende".
Så jag tror ni kan lägga ner spekulationen.

Jag är själv smal (mot min vilja) och vill gärna kunna besöka en toa även efter måltid utan att folk ska sitta o tro att man är anorektiker. Bara patetiskt.

Citerar ditt inlägg då jag inte hittar orginalinlägget där spekulationen framkom.
2020-04-21, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hm, är det sant? Tror du inte att hon blivit tillsagd av big brother då? Jag vet att hon sätter på vatten men det tror jag hon gör för att folk ska veta att det är någon där. Sedan kan det vara en ”naturlig” grej att göra när man går på toa offentligt. Jag gör det alltid när andra är hemma hos mig eller när jag är hos andra personer. Ibland även när jag är ensam för att kunna kissa. Så det behöver ju inte innebära att hon går och styr upp maten. En del är ju naturligt smala och kan inte gå upp o vikt oavsett vad de äter.
Nej, jag tror inte själv på det heller. Det är ju kameror överallt.
2020-04-21, 10:33
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Kom igen flashback. Nu kör vi ut ludret en gång för alla. Hennes bäst före datum har passerat med typ 7 veckor så man ser nu ett förbrukat köttstycke som förpestar miljön för de andra. Korkade snickaren behöver dessutom ett break.
2020-04-21, 10:33
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Amilia dvs fettot/blåvalen/sjökon är ute ur BB.
Kom precis hem från jobbet och ser det på BB insta.
Trodde fanskapet aldrig skulle gå att rösta ut !

Förstår inte vad ni får ut av att vara så elaka i det ni skriver och kallar dom 🤔 inte det minsta okej..
2020-04-21, 10:34
Medlem
vad är det nu censur för jag hörde sami kallades till bikten sen skitlång censur ?
2020-04-21, 10:34
Medlem
DjPuttes avatar
Blackout på alla kameror i huset vad håller dem på med nu då???
2020-04-21, 10:35
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad är det nu censur för jag hörde sami kallades till bikten sen skitlång censur ?
Hörde exakt samma sedan så blev allt tyst i kamerorna!
2020-04-21, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Kom igen flashback. Nu kör vi ut ludret en gång för alla. Hennes bäst före datum har passerat med typ 7 veckor så man ser nu ett förbrukat köttstycke som förpestar miljön för de andra. Korkade snickaren behöver dessutom ett break.

Först och främst vill jag ha ut albanfjollan och Ryggradslösa-tråk-Lennie. Efter det så kan Jassa åka.
2020-04-21, 10:39
Medlem
DjPuttes avatar
Öhhh sjunger julsånger och censur jo jo det tar sig!
2020-04-21, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Först och främst vill jag ha ut albanfjollan och Ryggradslösa-tråk-Lennie. Efter det så kan Jassa åka.
Jag är på alla dagar i v. Hon är prio 1.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in