2020-04-21, 13:10
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Men så länge var han väl inte ute? Kändes som en halvtimme..
Aha, ok, jag slog på liven nyss o han va då borta. Nyfiken blir man, men hoppas att det inte va något allvarligt iaf!
2020-04-21, 13:11
Medlem
jag sa ju det att jassa och martin skulle börja slaska dan efter livesändningen

jassa är en äckliga jävla skådespelare som ska ut fort som fan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Varför "måste" han det? Det är ju bara att kolla upp, och varför skulle han inte säga det i sånna fall? Fan vad du trollar nu....

Varför är han annars med i BB och tävlar om miljonen om han sitter på så mycket deg?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Att experimentet är fokus förutsätter jag personligen!

Du har koll på Lennie, kan det vara så att vi har med en gammal pojkvän att göra?! Kommer aldrig döma er.. Va bara ärlig!

OnT: sami är tillbaka och fladdrar lika nervöst runt på boytan.

Jag har inte koll på snubben för fem öre! Men du verkar bara vilja se vad du vill se!
Är Mr Domestic violence en gammal fling till dig? Hur smakade hans snabel? 🤗

Du behöver inte döma då du redan är dömd 😂😂

OnT: Kärleksparet är i famnen på varandra igen, pussas och kramas 😂😂 my god
Medlem
Go stämning i huset nu utan Amilia i huset...så jäkla Najs! 😁🌞 Men nu kan väl nakenfisen Frida få åka på Måndag? Blir så irriterad på henne!
2020-04-21, 13:12
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Verkligen, blev helt annan stämning.

Jag tycker stämningen är svintråkig, och jag spyr lite i munnen på det här kärlekstemat. Det var det sista jag hade väntat mig, att BB skulle gå all in på en Frida-vecka..

Jag kan dock trösta mig med att jag vet att Amilia hade brutit ihop på det här temat också, så det var kanske lika bra att hon lämnade. Jag ger det några dagar, sen tror jag ni som ägnat veckor på att sprida galla över Amilia kommer sakna henne också.

edit: Jaha, ni pratade om Sami, my bad.
2020-04-21, 13:12
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Tack Flashback för vi körde ut fettot. Ingen pixelering på Tv:n längre och ljudanläggningen är äntligen inkopplad. Skön stämning inne i huset och mat som räcker till alla när fettot inte längre står först i kön och lämnar bara rester till andra. Lite vin och solsken. Jag kan t.o.m. leva med Jassa en vecka till.
2020-04-21, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Tror det har något med hans egen hälsa att göra. Infektion i tanden kanske? Tänker mig något sånt då han pratade om att han inte får träna på några dagar nu.

han menade att han inte kan träna pga temat denna veckan därfr ska han vila och kötta i helgen istället
2020-04-21, 13:13
Medlem
Ruskigt bra stämning utan Amilia.
2020-04-21, 13:14
Medlem
vad fan hade dom gjort utan lennie i huset seriöst , dom hade ätit brända nudlar
2020-04-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Sami kanske har varit på begravning, klädd i svart...? Enda anledningen jag kan komma på till att han får lämna utan att berätta varför...?!
Nä, han var ju inte borta så länge att han skulle hunnit med en begravning
2020-04-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han menade att han inte kan träna pga temat denna veckan därfr ska han vila och kötta i helgen istället

Jahaa okej. Men vah, varför får man inte träna pga temat? Missade när dom fick brev om temat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in