Killarna är ju fula som stryk. Praktiskt taget oliggbara, men absolut castingen kunde ha hittat snyggare tjejer åt fyllot, bögen, nazisten, stjärnkocken och ägget. Drömfemma.
Varför ska dom casta tjejer till bögen och "Kocken" dom har ju varandra..
Killarna är ju fula som stryk. Praktiskt taget oliggbara, men absolut castingen kunde ha hittat snyggare tjejer åt fyllot, bögen, nazisten, stjärnkocken och ägget. Drömfemma.
Verkligen! Hade hon kommit in från start hade hon blivit en Lisa typ...åkt ut tidigt. Eller? Men hon kom in i ett skede där hon blir använd, och nu har folk valt läger och hon bollas runt
Förra veckan så var det ormen Alex du bombade tråden med. Orden ormen Alex flera gånger per mening. Nu verkar det vara ludret skådespelaren... kan du inte bestämma dig för ett av orden, blir så jobbigt att läsa annars 🙄
Alltid sagt samma sak och alla här kallar henne för det, jag har en lista på vem som ska ut exakt som alla andra här inne. Du säger en massa själv så kom inte här och skriv till mig som du gjorde sist din dubbelmorala idiot.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-21 kl. 00:24.
Han är oftast rolig omedveten. Man skrattar ÅT honom
Men till skillnad från Amilia har han ju massa känslor överallt som han inte kan kontrollera, vilket skapar underhållning. Därför jag inte förstår varför vissa redan vill ha ut honom när det finns andra som gärna kan ryka innan.