2020-04-21, 00:11
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Yes.

Och nu Jassa till Martin "Jag ville att båda ni skulle åka"

Absolut, det visste vi hela tiden, teaterapan skulle få jobbigt att hålla fasaden.

Skrev tidigare innan liven att hon troligtvis skulle bli bitsk emot Martin och börja vrida om kniven i honom igen.

Go go Jasmine visa oss varför du aldrig haft en seriös relation i ditt liv.

Haha exakt det jag sa att hon kommer nog gå emot honom och det kommer bli drama och på så sätt klara sig en vecka till. Exakt som hon gjorde med Martin, Amelia situationen.
2020-04-21, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Haha jo jag märkte så klart. har ju väntat på uttalande från dig efter måndagsfinal

Goose. Lillslinkan blev avstängd för OT så det händer väl igen snart trots enbart en varning. Men ÄNTLIGEN är Sveriges ledande magkänsla aka Lillsubban ute. Hennes sista ord om hur stolt hon var över sig själv istället för att tacka alla som Martin och Jassa gjorde, då kände jag att min röst på henne satt extra bra!
2020-04-21, 00:12
Medlem
SevenStarss avatar
Sant ju att Martin var som typ... "äsch" när Amilia nämnde Jasmine och så fortsatte han att vara flörtig med Amilia...
men det var ju precis i början. Sedan nekade han också Amilia pussar en gång och sa att han gillar Jasmine.
Fult att Martin trodde att Julia hittade på att Amilia nämnt det...
man kan tycka att Amilia även borde nämna att hon blev dissad vid senare tillfälle.
2020-04-21, 00:13
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Nästa man till rakning: jassa. Nu rök Amilia. Hehehe
Ot rösta ut Jassa
👍 Befrielse 👍

Ot. Japp, nu är det Jasmines tur.😁
Medlem
Lunatics avatar
Undrar vilken Rum/kamera det blir som ersätter Sovrum1 kameran.
Medlem
Martin var en 8 da han kom nå -2. Så ful og tøntig.
2020-04-21, 00:14
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Byt till sovrum 2 istället.

Vill ju höra Sami också, han verkar faktiskt nere efter att Amelia lämnade.
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag orkar inte höra eller se ludret skådespelaren någon mer!!!!

Förra veckan så var det ormen Alex du bombade tråden med. Orden ormen Alex flera gånger per mening. Nu verkar det vara ludret skådespelaren... kan du inte bestämma dig för ett av orden, blir så jobbigt att läsa annars 🙄
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Ja, det är så jag tänker också. Hon är uppenbarligen väldigt korkad.
Tror Martin tyvärr kan bli en toffel. Möjligtvis börjar han dryga sig mot henne när han får några öl i sig. Han brukar ju själv säga: "Vänta bara tills jag får några öl i mig."
Tråkigt med folk som inte kan säga vad de tycker utan alkohol i kroppen.

Ja oja, så är det ju! Mitt drömscenario är ju att han blir hård mot henne. Hårt mot hårt liksom. Seriöst.... hur länge ska han krypa ? Jag tyckte det var fint igår att han ville/vågade säga godnatt till Jasmine. Men sen spårade snacket ur tack vare henne. Och han bara tar det
Hoppas att trion från och med imorgon är Sami, Lennie och Martin. De har ju iaf lite fantasi för att få timmarna i huset att gå.
2020-04-21, 00:15
Medlem
Frida gråter fortfarande?

Herregud alltså...........
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Undrar vilken Rum/kamera det blir som ersätter Sovrum1 kameran.
toaletten
Medlem
Såg ni Julias lilla smygsegerdans i slussen? Hoppas det kommer med i avsnittet, så klockrent

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in