2020-04-21, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Undrar vilken Rum/kamera det blir som ersätter Sovrum1 kameran.

Ska BB verkligen stänga det rummet då? Jag tippar att det blir knullrum för kärleksparet annars
Medlem
Julia lägger extra smör på Frida just nu..

hon vill inte få hennes 2p nästa vecka eller vad tror ni.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Anty var den enda fina, men henne röstade ni ut snabbt ni.... men ni kallar mergim för gay!
......... ironin

Anty var impopulär bland folket och Mergim ÄR bög svårt att se ironin i det. Högst logiskt att folk ser igenom deras fasader..
2020-04-21, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Håller helt med dig. Hon gick in i huset genom att i sändning säga att hon gillade egenskaperna i Rainbow mer. Rainbow började ju snacka om henne redan innan Glas åkte. Och sen när Glas åkte blev hon mer team Sami. Dvs endast Sami. Och det sket sig snabbt. Sedan flyttade hon till Rosa pga Olga. Efter det har det varit sjukt oklart var hon faktiskt står haha. Men är väl kanske för att hon faktiskt innerst inne inser att hon är en bricka? Trots Martins jättedåliga fyllesnack förra måndagen hahaha
Ett stackars får i en vargflock
2020-04-21, 00:17
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Vill ju höra Sami också, han verkar faktiskt nere efter att Amelia lämnade.
Sami slappnar av efter Amilia åkt,
Det är därför Sami känns som är nere
Senast redigerad av Lunatic 2020-04-21 kl. 00:24.
2020-04-21, 00:18
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Förra veckan så var det ormen Alex du bombade tråden med. Orden ormen Alex flera gånger per mening. Nu verkar det vara ludret skådespelaren... kan du inte bestämma dig för ett av orden, blir så jobbigt att läsa annars 🙄
Eller hur, hade just tänkte tipsa hen att googla Jävligt drygt att läsa!
Medlem
mscatzys avatar
Jag tycker Mergim är rolig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Kul att se Martin glad igen

Vad är det roliga i det? Han är lika slow i glatt tillstånd. Martin var endast underhållande i onyktra diskussioner med Amilia. Hädanefter lär vi bara se en hybrid av sengångare och toffel.
2020-04-21, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Goose. Lillslinkan blev avstängd för OT så det händer väl igen snart trots enbart en varning. Men ÄNTLIGEN är Sveriges ledande magkänsla aka Lillsubban ute. Hennes sista ord om hur stolt hon var över sig själv istället för att tacka alla som Martin och Jassa gjorde, då kände jag att min röst på henne satt extra bra!

Haha I know the feeling eftersom att jag också blivit avstängd några turer inte så konstigt att jag läste ditt inlägg med Amilias röst va ?
Vet du..jag tänkte exakt samma sak!! Kändes som hyckleri då Lennie som hon skällt på så mycket sitter och håller om henne samtidigt som hon säger det. Och HAN ser ledsen ut!?!
2020-04-21, 00:20
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Jävlar Hydra vi är äntligen överens om något?? =)
Ja, se på fan! 👌
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ska BB verkligen stänga det rummet då? Jag tippar att det blir knullrum för kärleksparet annars
Dom skulle stänga dörren till Sovrum1 sa hon som håller i BB.
Så jag antar att det kommer stå tomt nu.
Ganska meningslöst för dom att stream'a från det rummet då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tycker Mergim är rolig.

Han är i min topp 3 från att ha varit århundradets avskum. Han har tjänat mycket på att vissa lämnat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in