2020-04-20, 23:15
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
HAHAHHAA är du fortfarande sur på att han misstog sin godispåse för deras! " han snodde godis därför ska han inte få vara i final... *LOL*

Han är retard, jassa fan 😂
2020-04-20, 23:15
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Där kom första skriket av häxan redan, mitt öra kommer må så mycket bättre nästa vecka.
herregud!
Har ni öron i rymden?
Är det sant att Lenny Är en pedofil?
2020-04-20, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Albanfjollans skrik är nog fan lika irriterande så han får åka först.

jo kåtbockar tänker ju så tyvärr. därför hon är kvar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Låt snickaren pumpa Frida ikväll medans Borderline Jasse är på och gör allt på andra sidan änden. Det hade skapat rejält med drama och skådespeleri från Jasmine.

Visste att hon skulle få problem att hålla fasaden efter Martin stanna.

Fatta hon säger att hon älskar Martin men kan inte förlåta honom för en kyss och vill inte sova med honom etc.

Går man sådär ifrån hundra till noll över en kyss när dom aldrig ens varit ihop så är det dödsdömt.

Nu får Jasmine plågas en vecka och ge Martin lite pussar då och då för att inte se helt dum ut i tv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Har ni öron i rymden?
Är det sant att Lenny Är en pedofil?

du hade nog gillat det mer än både mergim och lenny.
Senast redigerad av Willos 2020-04-20 kl. 23:20.
2020-04-20, 23:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Kärleksrutan? Kärleksnästet? Amors hörna? Låter som en vecka för Mergim och Lennie då Skriket från Halmstad och mesiga snickaren har brutit upp. Snickaren har ju redan hittat en ny sängkompis
Nästa knullpar till rakning!! lär inte dröja länge serru
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
jo kåtbockar tänker ju så tyvärr. därför hon är kvar
Menar du att Lenny Är homosexuell?
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Visste att hon skulle få problem att hålla fasaden efter Martin stanna.

Fatta hon säger att hon älskar Martin men kan inte förlåta honom för en kyss och vill inte sova med honom etc.

Går man sådär ifrån hundra till noll över en kyss när dom aldrig ens varit ihop så är det dödsdömt.

Nu får Jasmine plågas en vecka och ge Martin lite pussar då och då för att inte se helt dum ut i tv.

Bara att hoppas att han blir svalare och svalare gentemot henne.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
1. Det gjorde han inte

2. Lennie dricker inte varje fest så han får givetvis ta läsk också. Sami har alltid fått läsk vid fest.

Samisekten blir rädd nu när Lennie vinner snart. De drar till med lögner och svartmålning.
Såg det i Liven.
Jullan fick sin godispåse efter hon tjatat på Lennie.
Men han har kvar Jassas påsen.
Lennie Gav aldrig tillbaka Jassas påse igår.
Jassa frågade Lennie flera gånger an nekade.
Men såg påsen när han gav tillbaka Jullans påse,
Lennie kollade i Båda påsarna så han gav rätt påse till Jullan för hon hade nå pengar i sin påse,
Jassas och Jullans godispåsar låg bredvid varandra på Trappen vid köket när Lennie tog dom.
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Amilia out. Som vi har pratat om Amilia i denna tråd! Och många har vi varit som rent av lidit av hennes skitsnack och astronomiska narcissist tendenser under alla dessa veckor. Jag tycker det är synd att hon inte visade mer av den Amilia hon var i tex Samis närhet, hon har onekligen sina positiva sidor också, bara beklagligt att vi fick se dom så sällan.

För några veckor sedan hade jag jublat över att hon åkte, men jag känner inte lika passionerat för det idag, känns som att sparka på någon som redan ligger ner också eftersom man vet att hon kommer möta en hatstorm nu, vilket jag inte står bakom, trots att hon betett sig vidrigt där inne. Det är fortfarande ett jävla tv-program. Man får hoppas att hon ägnar sig åt självrannsakan istället helt enkelt.

Det känns lite för snällt skrivet. Det Amelia gjorde och sade (för mycket att skriva ut det) är det helt förståeligt. Jag har absolut inga som helst sympatier för den typen av beteende mot andra. Hon behöver en reality check och en klapp på axeln eller smek i håret räcker inte. Hon behöver ett slag under bältet som håller i sig så smärtan når de små celler som finns kvar ovanför nacken. Däremot så skall inte onödigt "hat" bli en dogm mot Amelia.

Inget, exakt INGET, skall gå att ursäkta henne.
Skål min broder och gamle OG.
2020-04-20, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Sjävklart. Vet inte vem den tredje blir. Martin, Julia och Jasmine är så ostabila när de nominerar så jag vet inte vem den tredje är som blir nominerad. Men de nominerade nästa vecka kommer vara Frida och en av Jasmine och Martin som blir nominerade + en till.

En känsla jag har är Mergim, Jassa och Frida.
2020-04-20, 23:18
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
kör upp din profilbild i anus du hade nog gillat det mer än både mergim och lenny.
Varför denna otrevliga ton mot alla som inte tycker likadant som du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in