2020-04-20, 23:07
Medlem
herpesvårtas avatar
Amilia out. Som vi har pratat om Amilia i denna tråd! Och många har vi varit som rent av lidit av hennes skitsnack och astronomiska narcissist tendenser under alla dessa veckor. Jag tycker det är synd att hon inte visade mer av den Amilia hon var i tex Samis närhet, hon har onekligen sina positiva sidor också, bara beklagligt att vi fick se dom så sällan.

För några veckor sedan hade jag jublat över att hon åkte, men jag känner inte lika passionerat för det idag, känns som att sparka på någon som redan ligger ner också eftersom man vet att hon kommer möta en hatstorm nu, vilket jag inte står bakom, trots att hon betett sig vidrigt där inne. Det är fortfarande ett jävla tv-program. Man får hoppas att hon ägnar sig åt självrannsakan istället helt enkelt.
2020-04-20, 23:08
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Skulle vilja ha ut Lennie tidigare så han inte sitter som en av dom 3 i finalen.
Lennie är en ful jäkla råtta, som snodde Jassas och Jullans godispåsar.
Inte så att han tog några godisar. Han snodde hela påsarna med allt godis. Jassa hade bara ätit 2-3godisar. Sen kom råttan och tog allt från dom.
Lennie snor även Samis Alkoholfria drickaså Sami blir utan dricka helt, när Lennie .m.m får sin Alkohol.

Lite hugget som stucket vad det gäller placeringarna av Martin och Lennie.
Ingen av dom bidrar ju med allt för mycket i huset.
Lennie är ju som framkommit ett förvuxet barn.

Nu står han dock innför ett viktigt vägval:

Antingen växer han upp nu när han inte har någon förmyndare

ELLER

Så går han under av sorg nu när Amilia inte kan prata för honom..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Skulle vilja ha ut Lennie tidigare så han inte sitter som en av dom 3 i finalen.
Lennie är en ful jäkla råtta, som snodde Jassas och Jullans godispåsar.
Inte så att han tog några godisar. Han snodde hela påsarna med allt godis. Jassa hade bara ätit 2-3godisar. Sen kom råttan och tog allt från dom.
Lennie snor även Samis Alkoholfria dricka så Sami blir utan dricka helt, när Lennie .m.m får sin Alkohol.
Håller med! Skulle inte ha något emot om han åker efter skriket från Halmstad
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Vem eller vilka vill ni ska vinna? Just nu hejar jag på Frida och Julia
Jag bryr mig inte vem som vinner bara inte Sami eller Martin får en gratis miljon.
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Amilia out. Som vi har pratat om Amilia i denna tråd! Och många har vi varit som rent av lidit av hennes skitsnack och astronomiska narcissist tendenser under alla dessa veckor. Jag tycker det är synd att hon inte visade mer av den Amilia hon var i tex Samis närhet, hon har onekligen sina positiva sidor också, bara beklagligt att vi fick se dom så sällan.

För några veckor sedan hade jag jublat över att hon åkte, men jag känner inte lika passionerat för det idag, känns som att sparka på någon som redan ligger ner också eftersom man vet att hon kommer möta en hatstorm nu, vilket jag inte står bakom, trots att hon betett sig vidrigt där inne. Det är fortfarande ett jävla tv-program. Man får hoppas att hon ägnar sig åt självrannsakan istället helt enkelt.

Det hoppas jag också men på något sätt känns det inte som om hon har nära till självinsikt.
2020-04-20, 23:09
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Julia ser lite ut som Zara Larsson
Dom är ju homies
2020-04-20, 23:09
Medlem
Jassa ska ut först... sen:
Martin
Frida
Lennie
Julia
Mergim
Sami
2020-04-20, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Men kollar du ens på big Brother??

Nej, jag har inte den kanalen tyvärr, men ser lite klipp ibland som visas på Aftonhoran o.s.v., bland annat dramat med de s k. kyssarna där Jasmine ville veta om tungan varit inne eller ej. Såg det allra första avsnittet, men man får rätt god inblick genom att läsa denna tråd.

Angående sängarna, produktionen vill alltså uppmana till sängaktiviteter...
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Om ingen blir autonominerad i veckan - vilka tror ni kommer hänga löst nästa måndag?

Se bort vilka som kan tänkas vinna immunitet osv.
Frida 100% av det gula rummet

En av Jasmine/Martin av det rosa gänget 100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kärleksveckan drar igång. Deltagarna ska vara extra kärleksfulla mot varandra och kommer även utmanas i tävlingar som går i kärlekens tecken. Kärleksrutan, Amors hörna och kärleksnästet
Kärleksrutan? Kärleksnästet? Amors hörna? Låter som en vecka för Mergim och Lennie då Skriket från Halmstad och mesiga snickaren har brutit upp. Snickaren har ju redan hittat en ny sängkompis
2020-04-20, 23:11
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
1. Det gjorde han inte

2. Lennie dricker inte varje fest så han får givetvis ta läsk också. Sami har alltid fått läsk vid fest.

Samisekten blir rädd nu när Lennie vinner snart. De drar till med lögner och svartmålning.
Hahaha, jaha en till förrymd dåre.
Kommer du från samma statliga institution som Willos, eller har ni par-rymt?
Har ni kommit igång med eran Lennyism sekt? Går säkert få eu- bidrag.
2020-04-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Jassa ska ut först... sen:
Martin
Frida
Lennie
Julia
Mergim
Sami

-------------------------------