2020-04-20, 23:11
Medlem
xrlpyts avatar
Det är verkligen jätteintressant att lyssna på snacket därinne nu.. verkligen.. jätteintressant..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Haha Jassa ska ut, jag ser att jassa är den du hejar på hahahah logga ut alla här vill ha ut Jassa sen länge hon är på tur så fort hon hänger löst
Haha herregud vilken nivå det är här. Nej, men hon är en av fyra som gärna får vara kvar för min del, Martin, Sami, Lennie och Jasmine, det är de enda 4a som jag inte stör mig på nämnvärt. Sen får gärna Martin, Lennie eller Sami vinna, spelar ingen roll för mig vem av de som vinner.

Vi får se, men ni verkar är en mindre klick Jasmine-hatare här som inte verkar ha något att för er än att skriva om henne dygnet runt..
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Lennie är möjligtvis en smygbög. Fett skum person.. att han har funnit Mergim i huset tyder på någonting. Sen att studsar upp som en duracellkanin över det minsta lilla gör inte saken bättre.

Äsch!
Man kan ha ADHD och samtidigt vara BÖG.
I BB finns det plats för alla, även Lennie..
2020-04-20, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
-------------------------------
Jassa
Frida
Julia
Martin
Mergim/Sami/Lenny

och nu är jag realistisk, vill inte att sami sitter i final men hans fanboys är förälskade i honom och detta är en LOGISK lista inget annat.
Medlem
Låt snickaren pumpa Frida ikväll medans Borderline Jasse är på och hör allt på andra sidan änden. Det hade skapat rejält med drama och skådespeleri från Jasmine.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Lennie är bara marginellt mindre efterbliven än den högljudda häxan från Halmstad. Därtill är han ett fulländat mähä! Härnäst ska Jassa ut, om inte Martin spänner på Frida i veckan kanske han luftar organet på någon veckan därpå om inte psykfallet är kvar i huset 🥳
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Frida 100% av det gula rummet

En av Jasmine/Martin av det rosa gänget 100%
Är det inte tre som hänger löst? Är ju det det varit hittills, om man bortser från Jasmine och Martins autonomineringar.
2020-04-20, 23:13
Medlem
Där kom första skriket av häxan redan, mitt öra kommer må så mycket bättre nästa vecka.
herregud!
2020-04-20, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Frida 100% av det gula rummet

En av Jasmine/Martin av det rosa gänget 100%

För det första så finns det ju nu bara ett sovrum. För det andra så består det "rosa gänget" nu bara av Mergim och Lennie.

Personligen hoppas jag på att Mergim och Lennie kommer att hänga löst nästa vecka.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är det inte tre som hänger löst? Är ju det det varit hittills, om man bortser från Jasmine och Martins autonomineringar.
Sjävklart. Vet inte vem den tredje blir. Martin, Julia och Jasmine är så ostabila när de nominerar så jag vet inte vem den tredje är som blir nominerad. Men de nominerade nästa vecka kommer vara Frida och en av Jasmine och Martin som blir nominerade + en till.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Det hoppas jag också men på något sätt känns det inte som om hon har nära till självinsikt.
Nä låga odds för det tyvärr! Men Anty sa i sin live ikväll att hon "lärt sig av sina misstag" inne i huset och att "Amilia också kommer göra det", vad det nu betyder, men hoppas kan man ju alltid göra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Där kom första skriket av häxan redan, mitt öra kommer må så mycket bättre nästa vecka.
herregud!

Albanfjollans skrik är nog fan lika irriterande så han får åka först.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in