2020-04-20, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av william86x
Man kan tycka att detta jobb är omoraliskt men inte värre än andra jobb. Om man tittar på aftonbladet tex som är sveriges största moralpredikare. Dom gjorde reportage med aschberget om spelbolagen som sätter folk i spelberoende men samtidigt så är det första man ser på aftonbladet hemsida att dom gör just reklam för dessa spelbolag och överallt. så sjuuukt,

Jag skiter i kukarna och gör detta för pengarnas och frihetens skulle som man får. Älskar jobbet eller typ beroende av det. Ingen jävel som klagar på mig eller som jag behöver sköta om. Underbart vackert jobb är detta! Men många fattar inte hur jävla bra o enkel inkomst detta är.

Man ska vara självisk o tänka på sig själv och dela med sig till någon kär.

Har inget med moral att göra, det var bara ett konstaterande att det blir många kukar som susar förbi
2020-04-20, 15:49
Medlem
Citat:
Jag skulle dock inte kunna koncentrera mig om jag låg så där :P jag måste typ vara instängd i ett rum utan mänsklig kontakt.

40dagar till håller jag mig isolerad o jobbar dag som natt sen har jag jobbat 100dagar i sträck som jag vet inte vad. men pengar får jag för det iaf :P jag är rätt så säker på att mina levnadsstandard just nu är värre än i ett svenskt fängesle. Jag går ut var 5-6 dag o handlar mat .

Jag kan inte heller jobba på något annat sätt än att vara ensam i ett tyst rum. Hur orkar du sitta så länge? Blir du inte trött efter några timmar?
Senast redigerad av NyttKontoLL 2020-04-20 kl. 15:57.
2020-04-20, 17:38
Medlem
[quote=william86x|71273774]
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
WHAT, Hur många meddelanden gör du under dygnet i snitt? Har med velat göra detta men har studier vid sidan om så blir lite svårt.

Det blir så många att du kommer kalla mig för tomte, troll, lögnare upp till bevis

Jag studerade en masterexamen som jag hade ett år kvar på och satte på hold nu sen förra året, tänkte att det spelar ingen roll, om detta skiter sig så kan jag alltid ta upp den på nytt, finns liksom ingen nytta med att studera om jag ändå tänkte fortsätta med detta efter jag är klar ? Detta ger mer pengar och frihet. Om detta skiter sig så kommer jag ta upp mina studier men rätt säker på att det inte kommer ta slut.

Jag kom fram till att man gör ett jobb för pengarnas skull och inte för något annat. Du tjänar dina pengar som du sedan vill kunna använda på din fritid och semester. Om jag då tjänar mer på detta än det jag tänkte göra så finns det ingen logik i det. Eller klart om man är en moralnisse så kanske det är så, men jag är inte det. Jobb som jobb.

Det är väl om inte annat bra att ha en master att falla tillbaka på, det här är antagligen ingenting du vill göra hur länge som helst. Det genererar ju ingen pension heller, t.ex. Nu vet jag ju inte vad du studerade, men det blir vanligare med distansjobb överlag. Något positivt av den rådande situationen är att många företag inser att det går att göra en hel del på distans.
2020-04-20, 17:48
Medlem
anre24s avatar
Jag har kollat lite på tråden men förstår inte vad det är för chattjobb ni har?

Jobbar ni på sexsidor och utger er för att vara tjejer och skriva meddelanden med perversa gubbar för att tjäna pengar eller hur funkar det?
2020-04-20, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Ja, så är det ju att tar du inte bidrag från staten eller kommunen är det ej lika farligt att svarta detta,

Hur vet du det?
2020-04-20, 20:36
Medlem
a
Senast redigerad av jannos1992 2020-04-20 kl. 20:39.
2020-04-20, 20:57
Medlem
Strulade till det med förra inlägget.

Kul att se hur J***s försvinner som poker och när man kollar hans skype så står det att han slutat. Najz jobbat JH! Mer upp i hierarkin? Pokers har redan fattat att han spelat Adrian hela tiden. Vi är inte direkt efterblivna
Senast redigerad av jannos1992 2020-04-20 kl. 21:03.
2020-04-20, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannos1992
Strulade till det med förra inlägget.

Kul att se hur J***s försvinner som poker och när man kollar hans skype så står det att han slutat. Najz jobbat JH! Mer upp i hierarkin? Pokers har redan fattat att han spelat Adrian hela tiden. Vi är inte direkt efterblivna

Hänger inte riktigt med. Gillar du inte den coachen? Tycker den coachen alltid varit trevlig och tillgänglig.
2020-04-20, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Hänger inte riktigt med. Gillar du inte den coachen? Tycker den coachen alltid varit trevlig och tillgänglig.

Trevlig sure. Men att köra fulspel på oss pokers och låta han ha 2 identiteter och favorisera pokers mjah ge vissa bonusar och andra inte. Inte populärt. My guess är att fler insett dubbelspelet och han klättrat i hierarkin. Ta bort han och låta han jobba under annat namn. Pokers snackar med varandra och en viss QH säger de mesta. Hon är frispråkig så många pokare har insideinfo om detta vilket gör oss lurade
2020-04-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Hur vet du det?

Grovt Bidragsbrott blir det ju om du kör detta och samtidigt erhåller bidrag från staten eller kommunen.
2020-04-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannos1992
Trevlig sure. Men att köra fulspel på oss pokers och låta han ha 2 identiteter och favorisera pokers mjah ge vissa bonusar och andra inte. Inte populärt. My guess är att fler insett dubbelspelet och han klättrat i hierarkin. Ta bort han och låta han jobba under annat namn. Pokers snackar med varandra och en viss QH säger de mesta. Hon är frispråkig så många pokare har insideinfo om detta vilket gör oss lurade

Okej, jag har ingen insyn i något sånt.
2020-04-20, 21:32
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Jag skulle dock inte kunna koncentrera mig om jag låg så där :P jag måste typ vara instängd i ett rum utan mänsklig kontakt.

40dagar till håller jag mig isolerad o jobbar dag som natt sen har jag jobbat 100dagar i sträck som jag vet inte vad. men pengar får jag för det iaf :P jag är rätt så säker på att mina levnadsstandard just nu är värre än i ett svenskt fängesle. Jag går ut var 5-6 dag o handlar mat .
Hahaha omg! Men ja, så länge du trivs med det så är det nog ingen anledning att ändra på ett vinnande koncept

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in