Citat:
Ursprungligen postat av
LeifBilly2012
Läste lite mer ur IT-protokollet avseende Stefan. Jisses vilken människa, hur han beter sig med barnen. Speciellt då i början på Maj - 18 när han inte ville ha barnen följande veckan pga någon fnurra på tråden.
Eller hade han tänkt begå mordet då egentligen? Kvällen då han hamnade i ett bakhåll alltså..
Och angående strösslet.
Men
en fråga känner mig lite korkad som måste kolla varför han söker på barnspärr samma natt som LW mördades?? Vad har det för betydelse?
Tycker det borde väga tyngre att han visste att de hittat Lena död innan media gick ut med det!
Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Håller med Dig!
Mördare eller ej... hur kan man hålla "ett förhör" med sina egna barn på det viset? Jag har valt att inte lyssna på detta förhör (skulle må för dåligt). Och varför reagerade inte HD mer på detta tilltag när hon fick reda på det? Psykisk misshandel mot barnen enl mig. Ville inte att barnen skulle vara hos honom utan skulle kontakta deras mormor/morfar om de kunde vara där.
Som jag uppfattade det vid SD/HD:s skilsmässa var barnen mest oroliga för om de kunde fortsätta med sina intressen som kostade pengar när de (föräldrarna) skulle betala för två boenden.
Det där förhöret är ett av de tydligaste bevisen på hur störd han är. Fy fan. Undra hur den dottern mår idag..
Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Har också tänkt på henne. Tänk om hon ifrågasätter honom irl att han skulle vara oskyldig?
Nej men usch vill jag inte tänka på!
Citat:
Ursprungligen postat av
LeifBilly2012
Den bortglömda cykelturen mordnatten
Gymbesöket som aldrig registrerades
(Tog han något vapen där?) inte läst allt
Visste att Lena var död innan någon annan
Skadan på benet
Bakhållet - fel personnummer till Polis
Blod från LW - ingen rimlig förklaring egentligen
937 bilder tas utanför polishuset-skriver över minnet
Han har sökt på att hitta telefon+radera osv
Detta är stora frågetecken redan i början av förhören med Stefan.
Sett att du ställt några relevanta frågor och pekat ut konstigheter och kan bara hålla med. Är inte säker på att vi kommer få svar på allt ens om han torskar dock. Den där fan måste bara sitta inne, det är bara så. Vad fan hittar han på nästa gång liksom?
Citat:
Ursprungligen postat av
LeifBilly2012
En fråga, är J.Grey fortfarande polare med SD eller tog vänskapen slut i samband med åtalet?
Det är lite oklart enligt mig. Han sa i rättegången att ”så gör man inte mot en vän” om Stefans beteende. Men han tog inte direkt avstånd ändå, utan lämnade det öppet för en ursäkt eller så, som jag tolkade det. Minns inte exakta orden men känslan utifrån ursäkten var mer att Stefan kanske sagt lite taskiga saker till Lena, inte brutalt slagit ihjäl henne..
Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeSedated
Kollade just på Google Maps för att få bekräftat att den kluddrade garageporten är SDs hus.
Undrar vad han tycker om att bilden av hans hus på Google Maps är avspärrat med polisband...
Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Med tanke
på Dina tidigare inlägg i denna tråd utgår jag från att denna bild är på riktigt och att det är en verklighetsbild från huset.
Inte ok enl mig att ta till något dyligt även om många är övertygade om vem som är GM.
Hus/lägenheter är/har tidigare varit attraktiva i området... ska bli intressant att se hur många som nu väljer att flytta/sälja sina BRF/hus när SD springer lös i området.
Haha strålande när potentiella köpare kollar området i Google maps! 🤥