Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-19, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leezo
Har precis gått med i tråden, tog mig två dagar att gå igenom inläggen. Finns många olika synpunkter och teorier här inne, men egentligen så vet ju ingen vad som har hänt eller hur relationerna till hans kompisar var. Någon som står ut är ju du Goaldigger, blir väldigt nyfiken på dig! Du som sitter inne på så mycket information, läste att du skrev att ni är barndomsvänner, hade ni kontakt då under hela hans karriär dagligen? Du verkar ju veta väldigt mycket, har du mer information om hans familjerelationer? Har hört att föräldrarna är alkoholister, även att syskonen har problem med alkohol och liknande, och att Tim flyttade hemifrån som väldigt ung för han orkade inte och klarade inte av att bo hemma under så destruktiva familjeförhållanden. GD, du som var så nära honom, har du mer information kring detta? Känns ganska konstigt att Klas på en intervju berättar om Tim att han gick till psykologer som ung och att han rökte på, sitta och prata illa om sin son internationellt känns ju helt fel, stackars, stackars Tim Jag har hört att han aldrig haft en bra relation till Klas, speciellt under de senaste åren, och att alla hans problem kommer hemifrån. Stämmer det? Imorgon är det 2 år sedan, så himla sorgligt. Så tacksam för allt du delar med dig av GD. RIP Aviici

Vad är din källa?
Citera
2020-04-19, 19:01
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-valpen
Kände, eller umgicks du med Tim, eller umgås du med personer som umgicks med Tim?

Nej, varför frågar eller tror du det? 😏
En vuxen man på 28 år väljer själv hur han vill leva sitt liv.
Eller avsluta sitt liv.

Det är så fult att skylla på andra eller att försöka hitta syndabockar! 😠
Senast redigerad av LadyFaz 2020-04-19 kl. 19:36.
Citera
2020-04-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maritsusanne
Jag har gått och tänkt på detta i flera dagar. Har kollat på Youtube dygnet runt de senaste veckorna och det kommer fram mer o mer om hela Hollywoodeliten, politiker m.m. Om pedofili och Adenochrome. Om illuminati och The Cabal o jag har förstått att dom inte drar sig för att "undanröja" besvärliga människor. Har hela tiden varit övertygad om självmord, men jag börjar tvivla

Om det här jag har redan frågat här 2019 men inget svar, eller ju, har svarat något att det är troligtvis fake.
Jag har en bild med samma inlägg på twitter av Anthony Bourdain som också "begick självmord", allt detta är väldigt konstigt.
Har faktiskt aldrig tänkt att snällaste och finaste Tim ❤️❤️❤️ skulle begå självmord. Kanske en liten liten del av mig trodde på det men många saker som jag fick veta om Hollywood då blev mina känslor ännu starkare att han var dödat
Bara gråter 😢
Citera
2020-04-20, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyFaz
Avicii ◢ ◤

Hur jäkla svårt ska det va att stava rätt! 🙄

Har du ”hört” att han aldrig haft en bra relation med Klas, jaha av vem då? Kan ju va intressant o veta!
Känner du någon som kände Tim då eller? Då hade du ju inte behövt fråga Goaldigger 🙄

Stackars Tim hit och dit.
Han valde själv det livet han levde.
Ingen annan.
Sluta skyll hans självmord på hans föräldrar, vänner eller andra! 😤

ja exakt, har hört det av någon som känner någon. Det verkar ju som Goaldigger har stenkoll på läget och inside information, så ville få bekräftat det jag hört flertalet gånger.
Citera
2020-04-20, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutz99
Vad är din källa?

Någon som känner någon! Vill inte nämna namn, tycker det är lite smaklöst. Speciellt hur man hänger ut folk här med namn, utan riktig kännedom om personen i fråga eller själva utlåtandet. Känns som flera här bara direkt hakar på ett uttalande utan att veta varför eller om det stämmer. Det jag hört är att det är familjen som ligger bakom många orsaker till att Tim mådde dåligt, och inte hans vänner såsom många här pekar ut som onda. Jag fattar inte riktigt varför, det var ju Tims egna val att umgås och leva med dom, man kan ju tyvärr inte välja sin familj. Man dumförklarar ju Tim genom att smutskasta de och jag ser honom som en smart och begåvad kille! En som noga valde ut vilka han umgicks med och som blev hans egna "familj". Jag har ingen lust att haka på "hata polarna" tåget- yycker efter vad jag har hört att de var ett jäkligt sjysst gäng som både jobbade och bryshade tillsammans! Kanske osar lite avundsjuka här inne? hehe fan alla borde chilla lite
Citera
2020-04-20, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leezo
Någon som känner någon! Vill inte nämna namn, tycker det är lite smaklöst. Speciellt hur man hänger ut folk här med namn, utan riktig kännedom om personen i fråga eller själva utlåtandet. Känns som flera här bara direkt hakar på ett uttalande utan att veta varför eller om det stämmer. Det jag hört är att det är familjen som ligger bakom många orsaker till att Tim mådde dåligt, och inte hans vänner såsom många här pekar ut som onda. Jag fattar inte riktigt varför, det var ju Tims egna val att umgås och leva med dom, man kan ju tyvärr inte välja sin familj. Man dumförklarar ju Tim genom att smutskasta de och jag ser honom som en smart och begåvad kille! En som noga valde ut vilka han umgicks med och som blev hans egna "familj". Jag har ingen lust att haka på "hata polarna" tåget- yycker efter vad jag har hört att de var ett jäkligt sjysst gäng som både jobbade och bryshade tillsammans! Kanske osar lite avundsjuka här inne? hehe fan alla borde chilla lite

Jag frågar för att jag har hört liknande information om Tims familj.

Jag känner att vi har pratat mycket om S ** n och brysh men inte familj. Jag är nyfiken på att höra all information. Klas och Anki verkar dock vara mycket privata.

Jag föreslår inte att Tims familj är ansvarig för hans självmord. De sörjer tydligt och jag är säker på att de älskade Tim. Alla har problem och tyvärr påverkar våra problem också de människor vi älskar.
Citera
2020-04-20, 08:38
Medlem
Idag tänder vi #lightsfortim 🕯
Ofattbart att han varit borta i hela två år. 😢
Citera
2020-04-20, 11:35
Medlem
SwedishHouses avatar
Försörjde Tim sin familj? eller var Tims familj oavhängiga?
Citera
2020-04-20, 13:26
Medlem
Foolsgames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Försörjde Tim sin familj? eller var Tims familj oavhängiga?

Knappast. Dom är ju värsta överklassen
Citera
2020-04-20, 14:13
Medlem
1c9r5s avatar
Jag jobbar med tvångssyndrom och har lång och vidrig erfarenhet av diagnosen och av att läsa Tims gamla inlägg blir jag så ledsen. Får så ont i magen. Jag önskar så att "jag" hade kunnat hjälpa. Att han kunde upptäcka hur stor del av allt han beskriver är tvångssyndrom. Jag undrar så vad skillnaden skulle bli. Det går aldrig att förstå hur hemskt det är att leva med ocd om man inte gjort det. Det gör mig så ledsen om han inte visste om vilken påverkan det kan ha haft. Och att det finns så mycket hjälp att få.
Citera
2020-04-20, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
skydda andra

Skydda familjen menar du.
Citera
2020-04-20, 21:37
Medlem
Ser på insta att alla bryshen är tillsammans ikväll...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in