2020-04-18, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
skydda andra

Hej Goaldigger,
Vet du nåt om det?
https://meme.xyz/meme/13763&nomobileview=1
Citera
2020-04-18, 23:20
Medlem
Foolsgames avatar
På vissa bilder när Tim var ung ser man massa ärr på hans arm... På den armen han sedan tatuerade över.. Har alltid funderat på om det var självförvållat?
Citera
2020-04-18, 23:38
Medlem
Goaldigger, hade Tim velat att dessa personer skyddades? Så många frågor.... 😥
Citera
2020-04-18, 23:40
Avslutad
GD Kan du ge några hints om den kommande musiken ifall du vet? Vilket år är musiken ifrån? 2017? 2016? Tidigare?
Citera
2020-04-19, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
På vissa bilder när Tim var ung ser man massa ärr på hans arm... På den armen han sedan tatuerade över.. Har alltid funderat på om det var självförvållat?

Ja, jag tror att det är säkert att säga att Tim var en skärare.
Citera
2020-04-19, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerMind
Hej Goaldigger,
Vet du nåt om det?
https://meme.xyz/meme/13763&nomobileview=1

Jag har gått och tänkt på detta i flera dagar. Har kollat på Youtube dygnet runt de senaste veckorna och det kommer fram mer o mer om hela Hollywoodeliten, politiker m.m. Om pedofili och Adenochrome. Om illuminati och The Cabal o jag har förstått att dom inte drar sig för att "undanröja" besvärliga människor. Har hela tiden varit övertygad om självmord, men jag börjar tvivla
Citera
2020-04-19, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maritsusanne
Jag har gått och tänkt på detta i flera dagar. Har kollat på Youtube dygnet runt de senaste veckorna och det kommer fram mer o mer om hela Hollywoodeliten, politiker m.m. Om pedofili och Adenochrome. Om illuminati och The Cabal o jag har förstått att dom inte drar sig för att "undanröja" besvärliga människor. Har hela tiden varit övertygad om självmord, men jag börjar tvivla
Den korrumperade makteliten har nått på alla. Det går inte att bli framgångsrik utan deras samtycke. Epstein såg till att alla stod i skuld.
Citera
2020-04-19, 15:34
Medlem
SwedishHouses avatar
Goaldigger vem är det läcker Tims musik? Hur har den personen fått tag i musiken? Hur organiserade/sparadeTim sin musik som han jobbade med utöver alla år?
?
Citera
2020-04-19, 17:08
Medlem
zoomlanders avatar
Ut med allting bara
Citera
2020-04-19, 17:51
Medlem
Har precis gått med i tråden, tog mig två dagar att gå igenom inläggen. Finns många olika synpunkter och teorier här inne, men egentligen så vet ju ingen vad som har hänt eller hur relationerna till hans kompisar var. Någon som står ut är ju du Goaldigger, blir väldigt nyfiken på dig! Du som sitter inne på så mycket information, läste att du skrev att ni är barndomsvänner, hade ni kontakt då under hela hans karriär dagligen? Du verkar ju veta väldigt mycket, har du mer information om hans familjerelationer? Har hört att föräldrarna är alkoholister, även att syskonen har problem med alkohol och liknande, och att Tim flyttade hemifrån som väldigt ung för han orkade inte och klarade inte av att bo hemma under så destruktiva familjeförhållanden. GD, du som var så nära honom, har du mer information kring detta? Känns ganska konstigt att Klas på en intervju berättar om Tim att han gick till psykologer som ung och att han rökte på, sitta och prata illa om sin son internationellt känns ju helt fel, stackars, stackars Tim Jag har hört att han aldrig haft en bra relation till Klas, speciellt under de senaste åren, och att alla hans problem kommer hemifrån. Stämmer det? Imorgon är det 2 år sedan, så himla sorgligt. Så tacksam för allt du delar med dig av GD. RIP Aviici
Citera
2020-04-19, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av leezo
Har precis gått med i tråden, tog mig två dagar att gå igenom inläggen. Finns många olika synpunkter och teorier här inne, men egentligen så vet ju ingen vad som har hänt eller hur relationerna till hans kompisar var. Någon som står ut är ju du Goaldigger, blir väldigt nyfiken på dig! Du som sitter inne på så mycket information, läste att du skrev att ni är barndomsvänner, hade ni kontakt då under hela hans karriär dagligen? Du verkar ju veta väldigt mycket, har du mer information om hans familjerelationer? Har hört att föräldrarna är alkoholister, även att syskonen har problem med alkohol och liknande, och att Tim flyttade hemifrån som väldigt ung för han orkade inte och klarade inte av att bo hemma under så destruktiva familjeförhållanden. GD, du som var så nära honom, har du mer information kring detta? Känns ganska konstigt att Klas på en intervju berättar om Tim att han gick till psykologer som ung och att han rökte på, sitta och prata illa om sin son internationellt känns ju helt fel, stackars, stackars Tim Jag har hört att han aldrig haft en bra relation till Klas, speciellt under de senaste åren, och att alla hans problem kommer hemifrån. Stämmer det? Imorgon är det 2 år sedan, så himla sorgligt. Så tacksam för allt du delar med dig av GD. RIP Aviici

Avicii ◢ ◤

Hur jäkla svårt ska det va att stava rätt! 🙄

Har du ”hört” att han aldrig haft en bra relation med Klas, jaha av vem då? Kan ju va intressant o veta!
Känner du någon som kände Tim då eller? Då hade du ju inte behövt fråga Goaldigger 🙄

Stackars Tim hit och dit.
Han valde själv det livet han levde.
Ingen annan.
Sluta skyll hans självmord på hans föräldrar, vänner eller andra! 😤
Senast redigerad av LadyFaz 2020-04-19 kl. 19:34.
Citera
2020-04-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyFaz
Avicii ◢ ◤

Hur jäkla svårt ska det va att stava rätt! 🙄

Har du ”hört” att han aldrig haft en bra relation med Klas, jaha av vem då? Kan ju va intressant o veta!
Känner du någon som kände Tim då eller? Då hade du ju inte behövt fråga Goaldigger 🙄

Stackars Tim hit och dit.
Han valde själv det livet han levde.
Ingen annan.
Sluta skyll hans självmord på andra! 😤

Kände, eller umgicks du med Tim, eller umgås du med personer som umgicks med Tim?
Senast redigerad av Palle-valpen 2020-04-19 kl. 18:46. Anledning: Skrev fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in