2020-04-19, 22:58
Medlem
Det verkar som Amilia får lämna på måndag, happy days!
Medlem
Bbbloopers avatar
Jassa är verkligen dum! Sluta älta för fan!
Ska hon ägna resten av sin tid i huset ned att fundera på om Martin och Amilia pussades förre eller efter Tengah.
Tror hon på allvar att dom varit ihop?
Dom är inlåsta i ett socialt experiment det här är inte "Gift vid första ögonkastet"

Att Martin dessutom dras till henne måste ju enbart vara för att få mer TV-tid..
Inte en chans att nån normal 30 plusare skulle dras till fjortistjejen från Halmstad..
Medlem
mscatzys avatar
Det låter på Jass som om Martin har haft värsta otrohetsaffären och legat med Amilia.
2020-04-19, 23:00
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jass: Ni har flirtat sedan ni kom in. OMG. Hahaha, det är ännu värre.

Hur är det värre? De kände ju inte varandra. Om man är singel kan man flirta hej vilt utan att det betyder något. Martin säger ju dessutom att det inte var seriös flirt.

åh gud jag pallar inte

Vad Martin än svarar så är det på något sätt värre i Jasmines ögon.
2020-04-19, 23:00
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Jag kan hjälper till att rösta ut Amilia den här gången, som jag egentligen vill ha kvar. Om Ni röstar på Psykojas nästa vecka. Hon erkände precis själv att hon är psyko

Deal!
Amilia imorgon Jassa nästa måndag!
Vi är många här som tycker likadant
2020-04-19, 23:01
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Inte för att försvara Lennie men Jassa och Julia höll ju på art sno godis från påsarna så dom andra fick mindre innan Lennie upptäckte dom vid fiskedammen (finns även med i dagens avsnitt) därav ville han jävlas och sno jassas o Julias godis som Julia fick tillbaka men inte jassa
Å fan, men tror nog inte dom har satt det i system som Lenny gooose gör.
Eller?
Hursomhelst, kalla mig gammeldags men av någon anledning blir då iaf jag mera upprörd på "män" som beter sig så??
SPECIELLT, när det handlar om nån som Lenny som ska låtsas vara så jävla skenhelig och dumsnäll. 🤮
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-19 kl. 23:28.
2020-04-19, 23:03
Medlem
Gallagherss avatar
Han skulle bara sagt att han minns det (som han gör egentligen) och att det bara var en "skoj-grej". Då hade det inte ballat ur såhär.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Deal!
Amilia imorgon Jassa nästa måndag!
Vi är många här som tycker likadant

Jepp Jag är på samma bana

Vad fan håller Martin på med??? Går och tofflar efter en gapskrattande fjortis som gjort slut med honom för 24 timmar sedan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Det låter på Jass som om Martin har haft värsta otrohetsaffären och legat med Amilia.
Ja, det är ju för att Amilia har kryddat. Kan BB bara visa klipp på skiten så dom och vi bara få det här överstökat. Börjar bli jävligt less på det här ältandet.
2020-04-19, 23:04
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Sista kvällen med Amilia i BB då. Lite vemodigt.

Inte värst va..
Vi slipper nog inte henne på ett tag ändå ska du se.
Hon kommer ta på sig offerkoftan imorgon kväll och utkämpa ett enmanskrig mot alla SK "haters" på sociala medier..
2020-04-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mansonfire
Jasmine går runt och hela tiden undrar om Martin och Amilia kysstes innan ”Tengahn”, vilket väl är samma sak som deras Robinsonvecka.

Eftersom att Frida säger att hon inte kan berätta om kyssen pga hon såg det via TV så borde ju Jasmine förstå att att kyssen skedde innan Tengahn. Då Frida, väl, kom in i huset under Robinsonveckan. Men, men, logiken fungerar inte alltid inne i huset.

Har Frida sagt det? Hur kan dom inte då fatta när det hände?
2020-04-19, 23:05
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Han skulle bara sagt att han minns det (som han gör egentligen) och att det bara var en "skoj-grej". Då hade det inte ballat ur såhär.

Ja, varför gjorde han inte det? När man flirtar på fyllan är det för det mesta på skoj.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in