2020-04-19, 22:42
Medlem
mscatzys avatar
Jass: Kan du hämta Martin.
Lennie: Ska jag hämta Martin?
Jass: Eller se det var något han ville?
2020-04-19, 22:43
Medlem
Jasmine går runt och hela tiden undrar om Martin och Amilia kysstes innan ”Tengahn”, vilket väl är samma sak som deras Robinsonvecka.

Eftersom att Frida säger att hon inte kan berätta om kyssen pga hon såg det via TV så borde ju Jasmine förstå att att kyssen skedde innan Tengahn. Då Frida, väl, kom in i huset under Robinsonveckan. Men, men, logiken fungerar inte alltid inne i huset.
2020-04-19, 22:43
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jass: Kan du hämta Martin.
Lennie: Ska jag hämta Martin?
Jass: Eller se det var något han ville?
Fyyyy faaan. Och idioten springer dit. Var det något du ville säger horan och garvar.Teater!!!!!
2020-04-19, 22:44
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Lilla BB var tidigare än det, menade bara att åtminstone då såg Jass att Martin och Amilia kramades och sov ihop osv, och Jass skrek att han aldrig skulle välja Amilia före henne.

skumt och i klippet sitter Jass och flinar som en mongolid när valrossen säger ja på att Martin kysser bra hon tror alltså att hon ljuger om det? hon måste ju vara trög...
Senast redigerad av brajzilla 2020-04-19 kl. 22:47.
2020-04-19, 22:45
Medlem
Bbbloopers avatar
Och nu blir Sd-Jassa sams med Martin.. Dramaqueen
Medlem
Jasmine har spelat på detta i två dagar nu! Tjurar i poolrummet men sen kommer hennes psykflinande fram ”kan du hämta Martin ” gå inte på detta. Är man så sårad som hon menar att hon är så garvar man inte på det där sättet
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Fyyyy faaan. Och idioten springer dit. Var det något du ville säger horan och garvar.Teater!!!!!
Ja, hon har honom runt lillfingret. Hon driver ju bara nu för att Martin ska tryckas ner och få höras hans avbön ett par dagar till.
2020-04-19, 22:46
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
A du har rätt.
Jag blir förbannad på sånt.
Jag dricker inte Alkohol själv, Jag skulle bli förbannad om någon snodde det enda jag skulle kunna dricka när det är fest. Och alla dricker massa Alkohol. Och man blir utan för någon snor det Alkohol fria fast dom Super på.
Sett Lennie flera gånger ta allt Alkohol fria 3st drickor, Lennie grävde runt i baljan och tog alla drickorna. Det va 2 Cocacola och 1 trokadero, Som Lennie och Mergim drack i Sovrum2 senare.
Kan ju låta som en skitsak, men det är inte det.
Lenny vill ju framstå som en korkad Dali Lahma som vill alla så väl, men, det är ju faktiskt så att det finns inget värre än nån som snor från sina vänner/bekantskapskrets! Sen om det är 5000 spänn, några helrör, toktobak, flick/pojkvän eller som i det här fallet dricka och godis spelar egentligen ingen roll. I BB huset känns nog dom sista exemplen nästan lika jävligt för dom andra, som något av dom första. Vissa saker gör man inte, såvida man inte är ett ryggradlöst kräk med masochist tendenser som längtar efter stryk.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-19 kl. 22:50.
2020-04-19, 22:47
Medlem
Eagle35s avatar
Kolla hur Jassa skrattar hon är fake hon pratar med Martin nu!! Ser ni hon bara ljuger att hon är ledsen. Hon vill bara Amelia ska få åka ut det är därför hon överdrivit ser ni exakt de jag sa kommer hända hon kommer senare på kvällen prata med han och allt blir som vanligt igen.. Fake ass bitch!!
2020-04-19, 22:47
Medlem
Gallagherss avatar
Alltså, vilken skitgrej egentligen. "Pussats" med Amilia två gånger och känt på hennes patte/-ar. Dessutom innan de blev "kära".

Men allt blir ju förstorat därinne såklart.
2020-04-19, 22:48
Medlem
mscatzys avatar
Martin erbjöd sig tidigare idag att de skulle prata i bikten. Jass ville inte. Då är man väl inte jätteengegerad tycker jag.

Nu frågar hon om han har bestämt sig för att inte lämna... Hon verkar inte nöjd över att han mår bättre. Hon tycker att han inte kämpar och att det verkar som om han bara vill vara vänner.
2020-04-19, 22:48
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Lennie är snäll som kommer och pratar med Jass iallafall.
Jag har automatiskt blivit kär i alla som kommit och kollat till framför allt Martin, men också Jass i det här. <3 Sami och Lennie är mvp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in