Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Tror inte nån vet. Skulle tro att du har rätt i båda dina teser. Antingen sitter han och hukar med nedragna rullgardiner hemma hos sig, eller så gömmer han sig hos Hanna. ELLER: han går totalt öppet och stoltserar med att han minsann är fri från häktet. Fanskapet är fri. Hur vi än ser på det. Och familjen W saknar fortfarande en famljemedlem som SD slagit ihjäl.
Så är det nog, tyvärr...
Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Enligt absolut säker källa: den första natten tillbringades i den för SD ljuva sänghalmen, gissa hos vem ?
Vad SD hållit hus därefter vet jag för närvarande ingenting om, //...//
Jag gissar på HD.!
Citat:
Ursprungligen postat av
Smhf
Kanske ( bara en gissning) i sin svärfars stuga på landet, som ansåg att misstag gör vi alla när hans dotter blivit utsatt för otrohet i 6 år. Han åkte hem och tröstade SD.
I svärfars stuga, är nog ingen tokig gissning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Han var inne på sitt GC-konto i fredags senaste gången. TG har varit inne idag.
Kanske sitter han och planerar "sin lagom olagliga hämnd på oss på Flashback"? Det är väl inte sannolikt att han lyssnat på Backman&Co om de önskat han ska avstå från olagligheter fram tills HR är klart? Ha ha!! Man ska inte skratta i eländet, men du fick mig att göra det. Jag håller med dig, han lyssnar inte på någon. Varför skulle han, han är ju "så smart"...
Mest troligt är dock att han sitter och läser ikapp 7 månaders Flashback. Det lär ju ta sin modiga tid. Har kanske lite konferenser med övriga Teflonminnessekten?
Sannolikt har han "ont i hela kroppen" för att någon skulle kunna tro att han dålig kvinnosyn. Lite blodsmak i munnen är fullt möjligt, det med.
Sannolikheten för att han sitter och gråter över LW och hennes familj, den är nog däremot troligen rätt minimal.
Jag hoppas polisen har koll på honom.
#TeamÅsaHiding

Ha ha, men eg. inget att skratta åt... Han kommer inte att lyssna på någon, det anser sig han inte behöva. Och ont i kroppen har han, åtminstone ryggen. Han behöver t.o.m hjälp med att knyta skorna. Han fäller inga tårar, kanske glädjetårar över att ha lyckats... igen (?)
Det var flera poliser närvarande under förhandlingarna, och de antecknade flitigt.