2020-04-19, 21:44
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Absolut. Men varför trakassera och tvinga
till sig kontakt med någon som har
mordhotat henne och hennes barn?

Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
En fullt berättigad fråga!
Dock kommer du inte att få nåt svar, för insikten hos "LW-kramarna" om att hon betedde sig högst olämpligt döljer de noga. Den insikten skaver hos dem.

LW:s beteende är svårt att försvara; det håller inte att hävda att hon var manipulerad, hjärntvättad och styrd av SD.

Det sorgliga är att alla vet att om LW hade varit ärlig mot sig själv och den Gud hon påstod sig tro på, hade hon levat idag. Så enkelt är det!

För att så komplicerade är en del destruktiva relationer. Vad känslorna och förnuftet vill är inte samma sak.

Hon gjorde flera dåliga val. Usla val. Men sämst val gjorde den som valde att mörda henne.
Senast redigerad av Zissela 2020-04-19 kl. 21:48.
Citera
2020-04-19, 21:45
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Jag inte grävt i bo underkläder har inte varit aktiv i tråden i två 2 år, vad är det du påstår för dynga?

Jag utreder inte bo underkläder, det finns/fanns utbildade folk som gör.

Jag ber om ursäkt - det var riktat till snoris. Jag ska försöka länka om.
Citera
2020-04-19, 21:46
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
Har han haft cancer på stämbanden? Den uppgiften har någon lagt ut i tråden.

Det har jag missat att ng lagt ut det, vad hans röst beror på som många gör narr av är beklämmande.

Jag har ingen aning om han haft cancer på stämbanden.
Senast redigerad av Smhf 2020-04-19 kl. 21:52.
Citera
2020-04-19, 21:47
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Hur kan du vara så dum att försöka tuta i en 2 års gammal tråd att plötsligt har den mördade inte med mordet att göra.

Stod mördaren bakom planket och väntade på vem som helst som råkade släntra fördi det varma majkvällen 23:30?

Detta är bara genusexremister som är dumma nog att påstå detta i avsikt att smussla bort jungfru maria låååångt bort från att hon mördades som möjligt. D.vs rappakalja!

Du har ju grävt i brottsoffrets underkläder i två år nu. Vad har du hittat för gärningsperson?
Citera
2020-04-19, 21:48
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Jag ber om ursäkt - det var riktat till snoris. Jag ska försöka länka om.

Inga problem, alla kan vi göra fel.
Citera
2020-04-19, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
men om en före detta ambulansman bestämmer sig för att bli fallskärmshoppare på heltid ,skall han behöva ta hand om ALLA som skadar sig, då han ser dem ?

/Om en präst vill avsluta sitt prästerskap så måste den ju få göra det och då få bli som alla vi andra ,få ha sex med vem den vill .förutom en gift person (det är väl där det blev fel) ....

Bättre LW hade sagt till SD ATT: -Det blir inget förrän du skiljer dej, utifrån att jag faktiskt har vigt Er,det blir för stor skamkänsla annars !!

Antar att SD hade varit tvungen att då både inse och tala om för LW ATT han INTE ville, det hon ville, och att de DÄR ,skulle ha lagt ner sin "relation" vad den nu byggde på ?

Det var dumt att på något mysko sätt intala LW att det skulle bli dem framöver ,för hade han inte fått henne att tro på det ,så hade detta inte varit så krångligt som det nu blev !

Jag känner på mig att det ÄR någon annan som BLIVIT hejdundrandes ARG på LW att hon fortsatte med SD ,någon som VERKLIGEN INTE ansåg att det var något som man kunde se genom fingrarna med ...!

För när Ingvar Backman sa med seriös röst att ; -Jag VET att SD inte mördat henne !
Så insåg man att det kan faktiskt vara någon helt annan gärningsman som ändock kände LW .....men som ABSOLUT INTE gillade hennes sätt,så som hon levde ....
Det hade visserligen varit avsevärt mycket bättre om LW gjort på det viset, men till viss del kunde man ändå kritisera henne för att hon då "lockade" SD att bryta upp från sin fru HD.
Alla i tråden vet att LW handlade felaktigt i förhållande till den hon var: LW var den som hade vigt SD samman med HD men som tyvärr gick i säng med honom.
Där startade eländet.
Så oerhört många har fått sina liv förstörda helt i onödan p g a detta LW:s första och största felsteg!
Citera
2020-04-19, 21:53
Medlem
Citat:
Det hade visserligen varit avsevärt mycket bättre om LW gjort på det viset, men till viss del kunde man ändå kritisera henne för att hon då "lockade" SD att bryta upp från sin fru HD.
Alla i tråden vet att LW handlade felaktigt i förhållande till den hon var: LW var den som hade vigt SD samman med HD men som tyvärr gick i säng med honom.
Där startade eländet.
Så oerhört många har fått sina liv förstörda helt i onödan p g a detta LW:s första och största felsteg!
Nej, så oerhört många har fått sina liv förstörda hel i onödan p g a en mördare. Ha fokus!!!!
Citera
2020-04-19, 21:54
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Har han haft cancer på stämbanden? Den uppgiften har någon lagt ut i tråden.

Cancer i samband med SD nämns första gången när någon gör en liknelse med en sketch där det påstås att mannen i sketchen haft cancer på stämbanden.

Den enda i det här persongalleriet som i tråden har angetts har haft cancer är UW:s ex bloggerskan MH.
Citera
2020-04-19, 21:58
Medlem
Citat:
Mordhoten mot HD och barnen och LW och hennes barn då? Skall dessa sopas under mattan?
Ett råd, ett välmenande sådant:
Ge dig INTE in i en diskussion du uppenbarligen inte har minsta kläm på!

Jag var i en diskussion med kontot hoppsann och den handlade uteslutande om brottet 'förtal'. I det här sammanhanget det förtal som sonen NW utsatt SD för genom att offentligt utpeka denne som mördare.
Citera
2020-04-19, 22:05
Medlem
Citat:
"Offentligt“? Vad menar du? Att det som skrivs i tråden är inte offentligt?
Du skriver en usel svenska (se ovan).
Du är bara begränsat läskunnig. Hur kan jag veta det?
Jo, för så här skrev jag (bl a) i mitt inlägg och som du replikerade på:
"SD har aldrig offentligt hävdat att NW (eller för den delen nån annan heller) är en mördare".
Citera
2020-04-19, 22:08
Medlem
Citat:
Ett råd, ett välmenande sådant:
Ge dig INTE in i en diskussion du uppenbarligen inte har minsta kläm på!

Jag var i en diskussion med kontot hoppsann och den handlade uteslutande om brottet 'förtal'. I det här sammanhanget det förtal som sonen NW utsatt SD för genom att offentligt utpeka denne som mördare.
Men sluta. SD är en mördare. Som troligen går fri. Lägg ner skiten. Du kan lika gärna köra försvarstal mot Billy Fagerström, Martin Jonsson eller andra kvinnomördare.
God natt!
Citera
2020-04-19, 22:08
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tror inte nån vet. Skulle tro att du har rätt i båda dina teser. Antingen sitter han och hukar med nedragna rullgardiner hemma hos sig, eller så gömmer han sig hos Hanna. ELLER: han går totalt öppet och stoltserar med att han minsann är fri från häktet. Fanskapet är fri. Hur vi än ser på det. Och familjen W saknar fortfarande en famljemedlem som SD slagit ihjäl.
Så är det nog, tyvärr...

Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Enligt absolut säker källa: den första natten tillbringades i den för SD ljuva sänghalmen, gissa hos vem ?

Vad SD hållit hus därefter vet jag för närvarande ingenting om, //...//
Jag gissar på HD.!

Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Kanske ( bara en gissning) i sin svärfars stuga på landet, som ansåg att misstag gör vi alla när hans dotter blivit utsatt för otrohet i 6 år. Han åkte hem och tröstade SD.
I svärfars stuga, är nog ingen tokig gissning.

Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Han var inne på sitt GC-konto i fredags senaste gången. TG har varit inne idag. Kanske sitter han och planerar "sin lagom olagliga hämnd på oss på Flashback"? Det är väl inte sannolikt att han lyssnat på Backman&Co om de önskat han ska avstå från olagligheter fram tills HR är klart? Ha ha!! Man ska inte skratta i eländet, men du fick mig att göra det. Jag håller med dig, han lyssnar inte på någon. Varför skulle han, han är ju "så smart"...

Mest troligt är dock att han sitter och läser ikapp 7 månaders Flashback. Det lär ju ta sin modiga tid. Har kanske lite konferenser med övriga Teflonminnessekten?

Sannolikt har han "ont i hela kroppen" för att någon skulle kunna tro att han dålig kvinnosyn. Lite blodsmak i munnen är fullt möjligt, det med.

Sannolikheten för att han sitter och gråter över LW och hennes familj, den är nog däremot troligen rätt minimal.

Jag hoppas polisen har koll på honom.

#TeamÅsaHiding
Ha ha, men eg. inget att skratta åt... Han kommer inte att lyssna på någon, det anser sig han inte behöva. Och ont i kroppen har han, åtminstone ryggen. Han behöver t.o.m hjälp med att knyta skorna. Han fäller inga tårar, kanske glädjetårar över att ha lyckats... igen (?)

Det var flera poliser närvarande under förhandlingarna, och de antecknade flitigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in