2020-04-19, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Man fick ju fram några koordinater från den 7 okt 2018 vilka redovisas i FUP; sedan är det fråga om vilka rimliga slutsatser man kan dra av dessa. En inloggning skedde ju då, den 7 okt 2018, på LW:s Google-konto, och flera sökningar har gjorts samma datum.Nej, det är ingen som har hävdat; de uppdykande koordinaterna kan tänkas tillhöra avd. sökningar (kartbilder, t.ex.). - Flera sökningar har gjorts vid 12-13-tiden EEST (dvs vid elva-tolvtiden). - Mycket kan vara raderat (mer el. mindre lyckosamt).

Har du sidor i fup? För de enda koordinater jag kan hitta är de som står precis FÖRE sökningarna den 7 oktober och de är från 14 maj och är inte varifrån inloggningen sker utan en SÖKNING.

Detaljer kring ovan bild är som följer:
Sökte efter hanna.davidsson 7 4@gmail.com
7 okt. 2018 13:05:19 EEST

Sökte efter stefan
7 okt. 2018 13:05:01 EEST

Sökte efter efter saabstefanspam@gmail.com
7 okt. 2018 13:04:55 EEST
Sökte efter saabstefanspam@gmail.com

7 okt. 2018 13:04:47 EEST

Sökte efter davi
7 okt. 2018 13:04:40 EEST

Det faims även ytterligare saker som registrerats under aktiviteten på Googlekontot
Min aktivitet -> Maps, finns följande poster:
Maps
Visade din tidslinje
Visade 10 maj 2018
Visade 11 maj 2018
Visade 12 maj 2018
Visade 13 maj 2018
Visade 14 maj 2018
Visade 15 maj 2018
7 okt. 2018 13:21:40 EEST

Maps
Visade området nära Örebro
7 okt. 2018 13:17:21 EEST

Maps
Använde Maps
7 okt. 2018 13:17:21 EEST

Min aktivitet -> Sök, finns följande poster
Sök

Besökte Så här tar du en skärmavbild på din Mac - Apple-support
7 okt. 2018 12:56:18 EEST

Sök
Sökte efter skärmklipp mac
7 okt. 2018 12:56:16 EEST

Sök
Platser:
Från dina platser (hem):
https://www.google.com/maps/@?api=1&map action=map&center=59.284869,15.178506&zoom= 12

Sök
Sökte efter vi i femman hbtq
14 maj 2018 22:50:40 EEST
Sök
Platser:
Från din enhet:
https:// www.google.com/maps/@?api= 1 &map action=map&center=59.284869, 15.178506&zoom=12
Citera
2020-04-19, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Ingen vill säga ett jota ....alla är som i vacuum ...

Tycker väldigt synd om barnen ,UW och även cajjo med familj, för de var god vän med L*ena .
En mycket sympatisk äldre herre som gör fantastiska burkgömmor ; burkar som liknar mer en fin fågelholk än en fjuttans däsen plastburk...

Heder åt honom !

Nej, jag anade att det är så, att ingen vill uttala sig i endera riktningen, flera
kanske av rädsla och säkert en stor förvåning att allt tog en sådan drastisk
vändning, när SD släpptes på fri fot, det hade nog ingen väntat sig i det skedet.
Man avvaktar nu när domen kommer den 6/5, eventuellt överklagande av åklagaren
och vad som sedan händer.

Ja, visst är det otroligt synd om alla, att en kär familjemedlem och vän rycks bort på
ett sådant grymt och brutalt sätt.

Ni får vårda Lenas minne på allra bästa sätt och minnas allt positivt och glatt som
varit. Lena älskade att vistas i naturen, ni kommer säkert att bära med er fina och
ljusa minnen av henne när ni letar burkar och upplever allt det vackra i naturen.
Citera
2020-04-19, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Man fick ju fram några koordinater från den 7 okt 2018 vilka redovisas i FUP; sedan är det fråga om vilka rimliga slutsatser man kan dra av dessa. En inloggning skedde ju då, den 7 okt 2018, på LW:s Google-konto, och flera sökningar har gjorts samma datum.Nej, det är ingen som har hävdat; de uppdykande koordinaterna kan tänkas tillhöra avd. sökningar (kartbilder, t.ex.). - Flera sökningar har gjorts vid 12-13-tiden EEST (dvs vid elva-tolvtiden). - Mycket kan vara raderat (mer el. mindre lyckosamt).

MEN, koordinaterna är sökningar 14 maj, inte varifrån sökningarna har gjorts 7 oktober enligt fup 166/sid 7.

Verkar som om vi har fått en ny trådsanning. Eller så får någon verkligen visa var detta står.
Citera
2020-04-19, 20:22
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Det finns något som kallas för fakta

Ett faktum säger enligt följande,

Att från den anlagda sten-platts-beläggningen stax utanför L*na Wesstr*m:s ytterdörr till hennes tidigare bostadsrätt och fram till den då aktuella brottsplatsen bakom bullerplanket, är det minst 160 meter.

Du får gärna rätta mig om jag har fel ?

Mvh/ @JokerMannen

Avståndet stämmer, helt riktigt. Nu får "Vi " inte glömma att champagnen har en gedigen utbildning i juridik, citat från champagnen: Jag som följt ärendet och besitter juridisk kunskap. slut citat det verkar vara dåligt med hur champagnen räknar ut avstånd, man får ha lite överseende ibland.
Senast redigerad av Smhf 2020-04-19 kl. 20:30.
Citera
2020-04-19, 20:39
Medlem
Citat:
Kan mördaren ha tagit vinkelslipen och sågat av ett rör så som det visas i julakatalogen där på andra änden utav planket,lämnat kvar verktygen i det höga gräset och sedan gått utmed planket och där vid BP, lagt röret, för att det redan skulle finnas där då mördaren hade "hämtat"/lockat dit LW ?

(spekulation)

Problemet är ju att Vi inte vet ett dyft om vilka män LW kände då, den tiden ,någon hade ju ringt och hotat henne i telefon nån gång, var det inte så ? Någon som för henne inte var någon som brukade ringa ?
Synd jag inte vet var i tråden det stod !?

Funderar på om hon chattade hit och dit på dejtingssajter som en slags frigörelse ?Sådant är inte och leka med ....

Hon skrev ju ofta att den mannen är intressant och den är inte lika intressant ,bla bla bla ,som att hon var ute i hagen och betade av vilka som skulle kunna vara den blivande livspartnern ?!?!

Det känns så oerhört sorgligt att hon inte kunde ta till sig någon av de fina, sunda och
seriösa männen som verkade ha varma och äkta känslor för henne och älskade henne
för den person hon var.

Att hon inte kunde släppa och frigöra sig från giftet och knarket som förintade hennes
intellekt, förnuft och psyke och som bara kunde sluta på ett sätt, rakt ner i fördärvet.
Citera
2020-04-19, 20:51
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Det känns så oerhört sorgligt att hon inte kunde ta till sig någon av de fina, sunda och
seriösa männen som verkade ha varma och äkta känslor för henne och älskade henne
för den person hon var.

Att hon inte kunde släppa och frigöra sig från giftet och knarket som förintade hennes
intellekt, förnuft och psyke och som bara kunde sluta på ett sätt, rakt ner i fördärvet.

Ja hennes leende och positiva livsglada skratt och viljan att lära ut , kommer vi bära med oss och som du skriver ,så synd att hon inte kunde se sig om efter någon som kunde göra henne hel och lycklig
Citera
2020-04-19, 21:01
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ja hennes leende och positiva livsglada skratt och viljan att lära ut , kommer vi bära med oss och som du skriver ,så synd att hon inte kunde se sig om efter någon som kunde göra henne hel och lycklig

Ingen kvinna behöver någon man för att
vara hel och lycklig.

Om LW förstått det så hade hon kanske
fortfarande levt.
Citera
2020-04-19, 21:03
Medlem
Kallixs avatar
Jag ber om ursäkt om detta redan skrivits om, men jag har av olika personliga skäl inte kunnat följa tråden och fixar inte att läsa ikapp. Det jag undrar över är om vi vet vart SD tagit vägen efter frisläppandet? Är han tillbaka i sitt hus? Eller är han hos Hanna? Eller har han "gått under jord"?
Citera
2020-04-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Jag ber om ursäkt om detta redan skrivits om, men jag har av olika personliga skäl inte kunnat följa tråden och fixar inte att läsa ikapp. Det jag undrar över är om vi vet vart SD tagit vägen efter frisläppandet? Är han tillbaka i sitt hus? Eller är han hos Hanna? Eller har han "gått under jord"?
Tror inte nån vet. Skulle tro att du har rätt i båda dina teser. Antingen sitter han och hukar med nedragna rullgardiner hemma hos sig, eller så gömmer han sig hos Hanna. ELLER: han går totalt öppet och stoltserar med att han minsann är fri från häktet. Fanskapet är fri. Hur vi än ser på det. Och familjen W saknar fortfarande en famljemedlem som SD slagit ihjäl.
Citera
2020-04-19, 21:17
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Ingen kvinna behöver någon man för att
vara hel och lycklig.

Om LW förstått det så hade hon kanske
fortfarande levt.

Jo jag anar att Du har rätt .
Antar att just L*ena led utav någon slags separationsångest och absolut inte ville vara ensam ,men då undrar jag ju varför hon gick ifrån U*lf ?
Med honom hade hon ju sina goa fina barn och det fanns ju kärlek i mängd där att ta del utav ,så man undrar en del ?
Citera
2020-04-19, 21:18
Medlem
Citat:

Enligt absolut säker källa: den första natten tillbringades i den för SD ljuva sänghalmen, gissa hos vem ?

Vad SD hållit hus därefter vet jag för närvarande ingenting om,

SD har ju som bekant inte fått vistas i sänghalmen under flera månader, så han kontaktade högst troligen HD efter frigivningen och deklarerade sin svullenhet för henne.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-04-19, 21:19
Medlem
Smhfs avatar
Citat:

Kanske ( bara en gissning) i sin svärfars stuga på landet, som ansåg att misstag gör vi alla när hans dotter blivit utsatt för otrohet i 6 år. Han åkte hem och tröstade SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in