2020-04-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
HAHA jasmins tårar på senaste verkar funka, hur FAN kan man ha henne som finalist!
Man måste ju vara lite korkad för att tro på konspirationen att hennes tårar är fejk haha. Hon må vara något ointelligent och högljudd, men jag kan leva med det eftersom hon är ärlig, har lite ryggrad och verkar vara en godhjärtad människa.
2020-04-19, 18:35
Medlem
Gallagherss avatar
Hänt nåt kul idag? Spelkväll nu iaf. Alltid nåt!
2020-04-19, 18:36
Medlem
Slog på liven nyss, vad är det för bögeri man skådar mellan kärleksparet i sovrum 2? Sedan ska de båda försöka dra sina tröjor långt ned så stånden döljs.
2020-04-19, 18:36
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
För att inte glömma hur elak och manipulativ hon är, vare sig hon ligger i soffan eller sängen så drar hon ner alla i huset. Dom orkar inte ens säga ifrån till henne eftersom det är lönlöst.

Det är nog bra att hon får komma ut, få lite verklighetsuppfattning och kanske göra något åt sin hemska personlighet.
Att det snackas om henne i tråden är ju för att hon är en sån otrolig narcissist, Och för att hon maler på så man får skavsår i öronen. Inte för att hon gör nåt underhållande i tv.

Efter att hon dragit kan man kanske börja titta på liven igen. Nyopererad som man är så skulle det vara kul med lite skönt bakgrundsljud. Ser hellre äkta känslor, bråk och skrik och en gladare Lennie och Mergim framför någon som med översittarfasoner trycker ner alla andra för att själv se lite bättre ut.

En fråga, hade Amilia samma dialekt som Jasse innan hon gick in i huset eller har hon bara valt att härma den tjejen vars kille hon försökte ta?
Kungligt inlägg du fyrar av med. Spot on på alla punkter. Amilia har tydligen bott någonstans i södra i Sverige i något år för ett antal år sedan och då tyckte hon tydligen det var ballt att låta som Ola Lindholm i Wild kidz från och till nu också . Undra om Moderaterna tycker att hon gör god PR för deras parti 😂
2020-04-19, 18:37
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Amilia må vara taskig ibland, men hon står för det. Värre med hala människor, enligt mig.

Martin glider under radarn. Beskriver sig själv som "Omtänksam, ärlig och lojal". Jag har aldrig hört Amilia beskriva sig själv som "omtänksam". Hade jag gjort det hade mina varningsklockor gått igång där med. Folk vet vad de får av Amilia men inte av Martin.
Jag ogillar Martin också. Skulle ha lättare att umgås med en Am jämfört med en Martin just av de anledningarna du tar upp. Men i huset just nu är det bättre få ut henne när vi har chansen. Betyder inte att jag gillar Jassa eller Martin bättre. Vill helst ha ut de alla tre imorgon men det går ju inte. Martin är är som sagt den jag skulle ha svårast att hänga med av de som är kvar. Särskilt om det var alkohol inblandat.
2020-04-19, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Själv hade jag bytt plats på Frida och Jasmine. Palla med hennes skrik några veckor till..
Visst att hon är något högljudd i stunder, men hur ofta är det egentligen? Känns kraftigt uppförstorat och som att det blivit en grej att säga det efter att de klippt o klistrat inslaget på livesändningen. Mergim och Julia skriker minst lika mycket haha. Frida har bra sidor, men kan inte låta bli att bli irriterad på hennes "kärlek till alla" och påtvingade kramar, i kombination med nudismen. Hon känner inte in stämningen i rummet alls och verkar sakna viss social kompetens.
2020-04-19, 18:38
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Man måste ju vara lite korkad för att tro på konspirationen att hennes tårar är fejk haha. Hon må vara något ointelligent och högljudd, men jag kan leva med det eftersom hon är ärlig, har lite ryggrad och verkar vara en godhjärtad människa.
Godhjärtad?😀 Hon är falsk som fan.
2020-04-19, 18:39
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Vad har det med saken att göra att folk skriver om henne? Hon vaknar till när det är mat eller alkohol. Sen gnäller hon och vägrar göra de hon ska. Väldigt underhållande tv.
Tydigen tillräckligt underhållande för att trigga igång dig. Rätt åt alla som röstar ut Amalia att ni får sitta sen och kolla på helt urtråkiga människor fram till final.
2020-04-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Din lista stämmer bra med min. Tycka vad man vill men när Glasman försvann rök också en diskussion på högre nivå än fisting och bajshål. Jag förstår att han har det skönare nu men man är lite ego och ville se mer av honom. Han hade inte vunnit ändå så han är säkert nöjd.

Känner precis samma, tramsig nivå nu, känns också som att folk börjar bli riktigt trötta (inte så konstigt). Men ja hade gärna sett Glasman till slutet, dels för att ha någon i huset som säger typ det man själv tänker, dels för att se hur hans och Julias relation hade kunnat utvecklas. Men ändå glad för hans skull för han verkar vara svinnöjd nu, och kul att följa honom på insta ändå.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sinnesjukt. Amilia etta att få ut men sen är det Jasmines tur. Trött på hennes konstanta skådespel. Försöker vara Annica från tidigare BB säsong som vann.
Ja och det beteendet Annica och Marcello hade är knappast något att uppmuntra. Sjuk relation som borde tagit slut direkt han var otrogen mot henne. Skevt att hon kunde bli känd efteråt genom sin skönhetsblogg. Hoppas verkligen för Jassas skull att hon inte går i hennes fotspår med operationer (som hon sen ångrar) och psykisk ohälsa osv. Jassa har nämnt ångest innan huset och sagt att hon mått bättre än på länge därinne så oavsett om det varit skådespel med Martin eller ej så tror jag att hennes sätt att vara därinne fått henne i alla fall stunden att må rätt bra. Tills nu.
Senast redigerad av icon 2020-04-19 kl. 19:14.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Men du verkar bry dig om henne väldigt mycket i alla fall. Tänk istället! Dom som rör om i grytan ska man spara till målsnöret vilket folk här har svårt att fatta.

Jag vill att hon ska ut. Jag tycker Lennie är rolig att kolla på så länge amilia inte är i närheten. Jag tycker han är roligare när han hänger med Sami och Martin.
Varför SKA man spara dom till målsnöret? Bara för att hon skapar massa drama i huset? Ni som vill spara henne några veckor till kanske inte får nån fler möjlighet att få ut henne.
2020-04-19, 18:41
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Jag vill att hon ska ut. Jag tycker Lennie är rolig att kolla på så länge amilia inte är i närheten. Jag tycker han är roligare när han hänger med Sami och Martin.
Varför SKA man spara dom till målsnöret? Bara för att hon skapar massa drama i huset? Ni som vill spara henne några veckor till kanske inte får nån fler möjlighet att få ut henne.
Lennie rolig att titta på?? Hur gammal är du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in