2020-04-19, 18:15
Medlem
RegnochSols avatar
Har röstat på Jasmine. Har inget emot att Amilia stannar ytterligare två veckor.
2020-04-19, 18:16
Medlem
trodde marek nyss att estelle var ett chipsmärke hereejesuss
2020-04-19, 18:17
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Har röstat på Jasmine. Har inget emot att Amilia stannar ytterligare två veckor.
Äntligen någon som fattar. Bort med alla tråkiga som inte tillför någonting. Förhoppningsvis vinner Sami annars är det nåt fel. Hade gärna sett att alla gaphalsar försvann i turordning.
Medlem
Kan någon göra en omröstning? Som vi haft innan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Han vill väl lämna?
BB kommer ej låta någon lämna för då fuckar det upp inför imorgon
2020-04-19, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
När man tar bort huvudrollsinnehavare så blir det kul att se vad ni kommer skriva om på tisdag. Helt sjukt att ta bort det enda som håller skiten vid liv. Jag bryr mig dock inte eftersom jag bara glor på TV-tiden. Blir lite tristare även där förmodligen när man ska se turturduvurna och gaphalsarna fram till maj.
Håller med dig. Kände samma när Anty åkte ut.
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
I denna ordning får folk gärna åka ut nu om jag får önska:
1. Amilia
2-3 Mergim/Frida
4-6 Martin/Jassa/Lennie
7. Julia
Vinnare: Sami

Och om jag hade fått bestämma hade jag velat ha kvar Glasman och ha med honom till finalveckan också. Tycker hans tomrum märks tydligt i huset, han tillförde nån dimension till gruppen som gjorde programmet mer intressant.

Min ordning ser något annorlunda ut:

1. Jasmine
2. Martin
3. Amilia
4. Mergim
5. Lennie
6. Julia
7. Frida
Vinnare Sami
Medlem
xrlpyts avatar
De verkar bli kallade till bikten en och en. Nu är det något misstänkt som pågår, kommer det sluta med att Amilia vinner immunitet inför i morgon?
2020-04-19, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Ändå skriver ni om henne konstant. Tänk längre än näsan räcker!

Vad har det med saken att göra att folk skriver om henne? Hon vaknar till när det är mat eller alkohol. Sen gnäller hon och vägrar göra de hon ska. Väldigt underhållande tv.
2020-04-19, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Det är som att du läst mina tankar! Dock byter jag gärna plats på Lennie och Martin. Plus Frida och Jassa.

Jag kanske var otydlig men menade att det kvittar för mig vem som åker först av Martin/Jassa/Lennie. Känner inte så starkt åt något håll för någon av dem, och det kan variera lite. Amilia, Mergim och Frida tenderar jag mer att ogilla/störa mig på i olika situationer (framför allt Amilias beteende mot Lennie). Julia och Sami är jag ett lojalt fan till och förlåter alla eventuella misstag, från Samis bakgrund till Julias utbrott. Sami förtjänar mest att vinna men blir glad om Julia vinner också.
2020-04-19, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Och gummor.
Rösta ut Amilia! Jassa och Martin kan vi ta andra veckor.

Bra om alla som skriver att de röstar ut Am skriver här i tråden också så det blir tydligt hur många härifrån som gör det.

Självfallet röstat på Amilia! Väntan är äntligen över, dags för arbeta på att frakta ut henne ur huset. Det lät kosta för produktionen. Nu ska vi dra henne långt ifrån miljonen, och se till att hon blir arbetslös. Hon som gett upp precis allt för att gå in i huset...😂
2020-04-19, 18:23
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han måste ju skoja, finns ingen möjlighet att det kan stämma.
Heter man Lenny Hansson är tydligen allt möjligt. 🤯

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in