2020-04-19, 18:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Och vad förväntar du dig fram till final att få se för underhållning? Idiot!
Samis blöta fjärtar, Julias och Fridas tuttar och höra mer om fist-Lennies preferenser. Idiot! Försök fatta att andra än Badboll kan vara kul.

Du kan ju glömma att jag (eller de flesta andra) tänker rösta kvar en kvinna som inte gör annat än att ligga ner och lata sig.
2020-04-19, 18:05
Medlem
I denna ordning får folk gärna åka ut nu om jag får önska:
1. Amilia
2-3 Mergim/Frida
4-6 Martin/Jassa/Lennie
7. Julia
Vinnare: Sami

Och om jag hade fått bestämma hade jag velat ha kvar Glasman och ha med honom till finalveckan också. Tycker hans tomrum märks tydligt i huset, han tillförde nån dimension till gruppen som gjorde programmet mer intressant.
2020-04-19, 18:06
Medlem
Sådär, röstat ut Amilia! Fan vad nice det vore om hon åkte
2020-04-19, 18:07
Medlem
icons avatar
Jullan och Frida spelar bra ihop. Hoppas de spöar de andra nu.
2020-04-19, 18:07
Medlem
Miraquellas avatar
Martin till bikten nu? Konstigt...Eller är jag paranoid...
2020-04-19, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
När man tar bort huvudrollsinnehavare så blir det kul att se vad ni kommer skriva om på tisdag. Helt sjukt att ta bort det enda som håller skiten vid liv. Jag bryr mig dock inte eftersom jag bara glor på TV-tiden. Blir lite tristare även där förmodligen när man ska se turturduvurna och gaphalsarna fram till maj.

Gillar du att se nån som ligger och sover 90% av tiden och som rör sig mellan sängen, soffan och rökrutan. Kollar man live är hon extremt jobbig. Drar samma grejer om och om igen.
2020-04-19, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Håller med dig! Min fasa är att amilia åker nu! Visst är hon ett rövhål men utan henne i huset vet jag inte vem som är underhållande... mergim kanske men de övriga... va fan gör dom hela dagarna ?
Sista veckorna är ju alltid tråkigast. Jag kollar på BB för att jag vill bli underhållen och när en deltagare underhåller mig så tackar jag för det. Man vill skratta och bli underhållen.

Och jag vill se genuina personer i BB, inte kassa skådisar. Vill jag se skådisar kollar jag på en film.. Med BRA skådisar. I BB ska det vara starka personligheter som bjuder på underhållning på ett genuint sätt.
2020-04-19, 18:10
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Samis blöta fjärtar, Julias och Fridas tuttar och höra mer om fist-Lennies preferenser. Idiot! Försök fatta att andra än Badboll kan vara kul.

Du kan ju glömma att jag (eller de flesta andra) tänker rösta kvar en kvinna som inte gör annat än att ligga ner och lata sig.
Nu är inte din röst övervägande och jag hoppas att du får sitta sen och glo på ett grått täcke i flera veckor. Kanske att du blir väckt av lite skrik får Julia och Mergin mellan varven. Är så djävla glad att jag inte lagt en krona på något dygnetrunt då jag vet hur punschiga folk är och röstar ut alla som är roliga att titta på. Idiot!
2020-04-19, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rothman
Kallas för uppdragsrummet. Där de utför diverse tävlingar.

Tänkte mer om det fixas ute i huset så att dom måste vara där ett tag. Men det ser ju bara ut som att produktionen sattsat stort igen med att köpa in lite inredningsgrejer från ikea med lite budgetspel. Skitkul att titta på!
2020-04-19, 18:12
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Martin till bikten nu? Konstigt...Eller är jag paranoid...
Han vill väl lämna?
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
1. Amilia
2-3 Mergim/Frida
4-6 Martin/Jassa/Lennie
7. Julia

Och om jag hade fått bestämma hade jag velat ha kvar Glasman och ha med honom till finalveckan också. Tycker hans tomrum märks tydligt i huset, han tillförde nån dimension till gruppen som gjorde programmet mer intressant.

Din lista stämmer bra med min. Tycka vad man vill men när Glasman försvann rök också en diskussion på högre nivå än fisting och bajshål. Jag förstår att han har det skönare nu men man är lite ego och ville se mer av honom. Han hade inte vunnit ändå så han är säkert nöjd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
1. Amilia
2-3 Mergim/Frida
4-6 Martin/Jassa/Lennie
7. Julia

Det är som att du läst mina tankar! Dock byter jag gärna plats på Lennie och Martin. Plus Frida och Jassa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in