2020-04-19, 18:24
Medlem
Min ordning på personer jag vill ska lämna:
1. Amilia.
2. Julia
3. Mergim.
4. Frida
5-8. Martin, Lennie, Jasmine eller Sami. Spelar ingen roll för mig vem av de som vinner. Det är de enda som jag skulle unna segern lite iaf och som jag knappt stört mig på hitintills.
2020-04-19, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
1. Amilia.
2. Julia
3. Mergim.
4. Frida
5-8. Martin, Lennie, Jasmine eller Sami. Spelar ingen roll för mig vem av de som vinner. Det är de enda som jag skulle unna segern lite iaf och som jag knappt stört mig på hitintills.

Skrämmande likt hur jag tänker.
2020-04-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja det är ju skitkul att se henne när hon ligger i sängen som en strandad val och maler skit vilket hon gör 23 h om dygnet.

Nu är tiden kommen för henne att läsa ikapp denna tråd 🍾🍾🍾🍾

För att inte glömma hur elak och manipulativ hon är, vare sig hon ligger i soffan eller sängen så drar hon ner alla i huset. Dom orkar inte ens säga ifrån till henne eftersom det är lönlöst.

Det är nog bra att hon får komma ut, få lite verklighetsuppfattning och kanske göra något åt sin hemska personlighet.
Att det snackas om henne i tråden är ju för att hon är en sån otrolig narcissist, Och för att hon maler på så man får skavsår i öronen. Inte för att hon gör nåt underhållande i tv.

Efter att hon dragit kan man kanske börja titta på liven igen. Nyopererad som man är så skulle det vara kul med lite skönt bakgrundsljud. Ser hellre äkta känslor, bråk och skrik och en gladare Lennie och Mergim framför någon som med översittarfasoner trycker ner alla andra för att själv se lite bättre ut.

En fråga, hade Amilia samma dialekt som Jasse innan hon gick in i huset eller har hon bara valt att härma den tjejen vars kille hon försökte ta?
2020-04-19, 18:27
Medlem
Citat:
1. Amilia.
2. Julia
3. Mergim.
4. Frida

HAHA jasmins tårar på senaste verkar funka, hur FAN kan man ha henne som finalist!
2020-04-19, 18:29
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Har röstat på henne jättemånga gånger nu och fortsätter.
💘
Halleluja!

Ot. Skulle vara intressant om någon institution kunde försöka göra ett IQ test på Lenny och Mergim.
Men troligtvis måste dom använda schimpans tester isf.
2020-04-19, 18:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
1. Amilia.
2. Julia
3. Mergim.
4. Frida
Själv hade jag bytt plats på Frida och Jasmine. Palla med hennes skrik några veckor till..
2020-04-19, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ditt språk till andra skribenter förklarar väldigt väl varför du uppskattar elaka Am. Nödvändigt att kalla de som inte tycker som du för idioter.

OnT: Tycker det är dags att skifta par. Am kan köra med Martin eller Lennie nu.
Amilia må vara taskig ibland, men hon står för det. Värre med hala människor, enligt mig.

Martin glider under radarn. Beskriver sig själv som "Omtänksam, ärlig och lojal". Jag har aldrig hört Amilia beskriva sig själv som "omtänksam". Hade jag gjort det hade mina varningsklockor gått igång där med. Folk vet vad de får av Amilia men inte av Martin.
2020-04-19, 18:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Mergim: "jag spräckte mig själv, ju!"
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Självfallet röstat på Amilia! Väntan är äntligen över, dags för arbeta på att frakta ut henne ur huset. Det lät kosta för produktionen. Nu ska vi dra henne långt ifrån miljonen, och se till att hon blir arbetslös. Hon som gett upp precis allt för att gå in i huset...😂
Tycker det säger mycket när utröstade deltagare inte väljer henne som vinnare och de flesta vill att hon ska ut den här veckan.
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Vad har det med saken att göra att folk skriver om henne? Hon vaknar till när det är mat eller alkohol. Sen gnäller hon och vägrar göra de hon ska. Väldigt underhållande tv.
Men du verkar bry dig om henne väldigt mycket i alla fall. Tänk istället! Dom som rör om i grytan ska man spara till målsnöret vilket folk här har svårt att fatta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
HAHA jasmins tårar på senaste verkar funka, hur FAN kan man ha henne som finalist!
Sinnesjukt. Amilia etta att få ut men sen är det Jasmines tur. Trött på hennes konstanta skådespel. Försöker vara Annica från tidigare BB säsong som vann.
2020-04-19, 18:33
Medlem
Jebbejabos avatar
4 röster på Jasse!

Är ändå rätt säker på Amilia ryker, ingen i bb har nog varit så hatat som hon är..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in