2020-04-19, 17:44
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Du ska alltså se och lyssna på parets bråk i en vecka till innan? Kommer inte hända mer än så.
Vilket par? Låtsaskärleksparet har ju gjort slut. Och ALLT är bättre än att lyssna på den där dryga jävla tönten från Lilla Essingen som tror hon är rolig. De få som uppskattar Amilia går säkert igång på Stefan & Krister och liknande buskisskit. Jag föredrar AIDS mer än att se blåvalen en vecka till i huset!
2020-04-19, 17:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Hon kommer ju lämna ett tomrum efter sig
Definitivt. Hon har tagit upp en del yta.

Ont: någon som har koll på hur andra platser kommer rösta? Discordgrupper, Facebook etc? Är alla eniga om att Amilia ska ut?

Jag fullkomligen HATAR att Jasmine kommer tro att Amilia röstades ut "för kärlekens skull" eller något liknande. Det plågar mig.
2020-04-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teamdjungel
Blir det trist om vi blir av med en som ligger på sängen/soffan hela dagarna?

Händer mer kring henne än jassa
2020-04-19, 17:47
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vilket par? Låtsaskärleksparet har ju gjort slut. Och ALLT är bättre än att lyssna på den där dryga jävla tönten från Lilla Essingen som tror hon är rolig. De få som uppskattar Amilia går säkert igång på Stefan & Krister och liknande buskisskit. Jag föredrar AIDS mer än att se blåvalen en vecka till i huset!
Det lustiga är att den här tråden har handlat om Amalia konstant och om man tog bort alla kommentarer med hennes namn blev det kvar nåt hundratal. Tänk längre än näsan räcker!
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-19 kl. 17:49.
2020-04-19, 17:47
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Definitivt. Hon har tagit upp en del yta.

Ont: någon som har koll på hur andra platser kommer rösta? Discordgrupper, Facebook etc? Är alla eniga om att Amilia ska ut?

Jag fullkomligen HATAR att Jasmine kommer tro att Amilia röstades ut "för kärlekens skull" eller något liknande. Det plågar mig.
Colleteral damage, ta en Alvedon.
Amilia måste ut.
2020-04-19, 17:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Colleteral Damage, ta en Alvedon.
Amilia måste ut.
Har röstat på henne jättemånga gånger nu och fortsätter.
2020-04-19, 17:50
Medlem
Zombie-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Alltså alla ni amilia hatare. Jag gillar inte hennes personlighet alls men jag tycker ändå att hon skapar mer drama och diskussioner än någon annan där inne...
MEN... varför vill ni inte se hennes MIN på finalen då sami stolt spatserar ut och hon som ev 3-4 plats?
De är min dröm att hon åker veckan innan final eller på dagen 18, fatta den jävla comebacken att hon snubblar och blir blåvals-liggandes på målsnöret?

För att jag vill se hennes min när hon åker ut direkt första gången hon sitter nominerad. Hon sa ju själv i klippet från bikten som låg uppe idag i appen att det är typ det sista hon vill :P
2020-04-19, 17:51
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det lustiga är att den här tråden har handlat om Amalia konstant och om man tog bort alla kommentarer med hennes namn blev det kvar nåt hundratal. Tänk längre än näsan räcker!
Ja det är ju skitkul att se henne när hon ligger i sängen som en strandad val och maler skit vilket hon gör 23 h om dygnet.

Nu är tiden kommen för henne att läsa ikapp denna tråd 🍾🍾🍾🍾
2020-04-19, 17:53
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Alltså alla ni amilia hatare. Jag gillar inte hennes personlighet alls men jag tycker ändå att hon skapar mer drama och diskussioner än någon annan där inne...
MEN... varför vill ni inte se hennes MIN på finalen då sami stolt spatserar ut och hon som ev 3-4 plats?
De är min dröm att hon åker veckan innan final eller på dagen 18, fatta den jävla comebacken att hon snubblar och blir blåvals-liggandes på målsnöret?

Ser hellre hennes min när hon nu hänger löst för första gången och åker ut
2020-04-19, 17:54
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Har röstat på henne jättemånga gånger nu och fortsätter.
Hoppas att du betalar för att sitta och glo sen på skärmen 24/7. Idioter som röstar bort den enda intressanta i dagsläget. Man spar godbiten till sist och röstar bort på målsnöret. Folk som inte fattar att Amalia gör hela programmet nu är mer korkade än alla nördar därinne tillsammans. Djävla idioter!
2020-04-19, 17:54
Medlem
Blaisens avatar
2 x röster på att Amilia far åt helvete! Bye, bye biatch!
2020-04-19, 17:56
Medlem
icons avatar
Am är som en papegoja. Upprepar väldigt ofta vad de andra säger med förställd röst. Det är bara kul så länge. Nu är det uttjatat som fan. Hon har varit rolig då och då absolut, det kan ingen ta ifrån henne men har man väl tröttnat på hennes ytterst begränsade repertoar är det inte underhållande längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in