2020-04-19, 11:18
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Nu så här med facit i hand, var det så smart av Martin att berätta om tittarfrågan för Jasmine? Om han nu inte trodde på att den faktiskt var sann (som han tjatade om först timmen) hade han ju lätt bara kunnat säga att han inte ville berätta de sista två frågorna. Då hade inte det här blåst upp till så onödigt stora proportioner som det gjort.

Tänkte detsamma. Det hade varit bättre om han hade varit tyst och sagt att det var privat och att de kommer se på utsidan. Då hade ju Jass kunnat se klippen direkt när hon kom ut. Nu blev det en höna av en fjäder. Jag tycker att hon överdramatiserar men å andra sidan så har hon ingen aning om vad som har hänt. Hon tror att Martin tog initiativet, att det var grovhångel och att det var längre in på säsongen när hon och Martin verkligen blivit ett stadigt par.
2020-04-19, 11:19
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunniest
Jag tänker rösta på att Amilia ska åka hem. OM hon klarar sig på måndag... usch vad hennes ego kommer växa då. Glöm inte, den här chansen kommer inte komma tillbaka!

Vi närmar oss finalen och BB kommer att lägga ut krokben och twister som ingen hade räknat med.

Kommer också rösta på amilia
2020-04-19, 11:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Jag tänker rösta på att Amilia ska åka hem. OM hon klarar sig på måndag... usch vad hennes ego kommer växa då. Glöm inte, den här chansen kommer inte komma tillbaka!

Vi närmar oss finalen och BB kommer att lägga ut krokben och twister som ingen hade räknat med.
Jag håller med, en sån här bra chans att få ut Amilia lär inte komma igen. Husets dynamik lär ändras radikalt åt det positiva om hon åker.
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Åker Jas så kommer nog Frida, Martin och Amilia vara nominerade nästa vecka.
Åker Amilia så kommer Lennie, Mergim och Frida vara nominerade, tror jag.

Åker Amilia kommer Jasmine vara nominerad. Hon vinner ingen immunitet och har ingen som är henne lojal i huset.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Hon är en sån sjukt äcklig människa och inte ofta jag säger det om folk.

klipper bort åt helvete för mycket text med alldeles för många radmatningar mellan styckena!

Seriöst! Vi har fattat att du hatar Jass men måste du ta halva sidor i anspråk för att göra dina hatinlägg? Håll igen med enterknappen mellan styckena är du snäll!

Varför hatar du henne så mycket? Registrerad nyss, känner du henne privat? Det finns de som håller med och de som inte gör det. Jag själv står mitt i mellan. Vill inte att hon vinner, helt klart. Martin är ingen guldgosse så han behövde nog den här läran också. Kom ju in som värsta fuckboyen.
2020-04-19, 11:23
Medlem
mscatzys avatar
Citat:

100% Det här kan vara enda gången Amilia hänger löst till final. Hon är inte värdig att sitta på finalen. Hon har halkat dit på ett bananskal för att hon har varit i grupper som har vunnit tävlingar. Hoppas, hoppas, hoppas att alla tittare tar den här enda chansen att få ut henne.
2020-04-19, 11:24
Medlem
mscatzys avatar
Final: Lennie, Sami, Martin, Mergim.
2020-04-19, 11:25
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Nu så här med facit i hand, var det så smart av Martin att berätta om tittarfrågan för Jasmine? Om han nu inte trodde på att den faktiskt var sann (som han tjatade om först timmen) hade han ju lätt bara kunnat säga att han inte ville berätta de sista två frågorna. Då hade inte det här blåst upp till så onödigt stora proportioner som det gjort.
Det var antagligen därför Amilia/produktionen hade en fest med rekord mycket alkohol, för att Martin skulle ligga på 2,97 promille när Amilias fälla slog igen.
Martin försökte ju freda sig, men allt hans omtöcknade hjärna kom fram till var att det var Julias fel??😂
2020-04-19, 11:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
De senaste två utröstningarna så har jag använt hur folk har reagerat i C-more appen på de nominerades svar på tittarfrågor som en sorts barometer/opionionsundersökning som en hint om vem som kommer att åka ut, och det senaste två veckorna har det varit ganska spot on. Den här veckan så ser det ut som följande:

Definition av ogillar: Summering av gråt -och argsmiley.

Martin - 41% ogillar.
Amilia - 63% ogillar (förvånad över att det är så lågt).
Jasmine - 45% ogillar.
Julia - 50% ogillar (förvånar mig också).
Merghim - 41% ogillar.

Om det här skulle översättas till omröstning så ligger ju Amilia värst till följt av Julia. Sedan är det ganska tight bland de andra 3. Lite förvånande att färre människor ogillar Martins svar jämfört med Jasmines.

Finns inget alternativ! Amilia ska lämna huset på måndag!
2020-04-19, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Kommer också rösta på amilia
Jag med
2020-04-19, 11:27
Medlem
mscatzys avatar
Jag var en av de som ställde frågan om Martin och Amilias kyss och har velat att Jasmine skulle få veta. Men jag hade aldrig anat att det skulle ta sådana enorma proportioner och att Martin skulle bli så totalsågad och uthängd. Det är han inte värd. Synd att de inte kan visa klippen i huset. Det värsta var att Ami gick som segrare ur det här. Hennes ego fick ett rejält lyft.
2020-04-19, 11:28
Medlem
mscatzys avatar
Den enda sanna glädjen för Amilia är skadeglädjen när det går dåligt för andra och det får henne att lysa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in