2020-04-19, 10:34
Medlem
denemos avatar
De senaste två utröstningarna så har jag använt hur folk har reagerat i C-more appen på de nominerades svar på tittarfrågor som en sorts barometer/opionionsundersökning som en hint om vem som kommer att åka ut, och det senaste två veckorna har det varit ganska spot on. Den här veckan så ser det ut som följande:

Definition av ogillar: Summering av gråt -och argsmiley.

Martin - 41% ogillar.
Amilia - 63% ogillar (förvånad över att det är så lågt).
Jasmine - 45% ogillar.
Julia - 50% ogillar (förvånar mig också).
Merghim - 41% ogillar.

Om det här skulle översättas till omröstning så ligger ju Amilia värst till följt av Julia. Sedan är det ganska tight bland de andra 3. Lite förvånande att färre människor ogillar Martins svar jämfört med Jasmines.
2020-04-19, 10:34
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lennie har Jassas påse i sitt skåp. Jävla råttan Lennie.

Jullan fick tillbaka sin efter hon tjatade efter sin godis påse,
Lennie gick till sitt skåp, då kollade han vilken påse som va jullans för hon hadde pengar i sin påse.
Sen gömde Lennie den andra påsen under sina kläder igen som ligger vikta i korg.
Jassa har frågat dom andra och Lennie flera gånger och han säger att han inte har den.
Jävla fitta och råtta Lennie är. Han bryr sig inte ett skit, Lennie väntar bara på att Jassa slutar leta, och Lennie glömmer väl bort godiset, och hittar det någon annan dag och äter upp det.

Eller sparar han det för att lugna monstret Amilia?
2020-04-19, 10:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Stod det inte fjortisfest på temat idag? då ska man väl ändå vara fjortisfull också? ... vafan är detta, in med böbbel

Men hallå, fjortisfull är full - minus alkohol - alltså, liiite alkohol sen spela full och inte komma ihåg nååååågonting dagen efter.
2020-04-19, 10:44
Medlem
Blaisens avatar
Lennie vaknar av att han river runt på snoppen.. Har de fått "husdjur"?
2020-04-19, 10:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
JAHA så jag lämnar liven, kollar in i tråden och ser att Julia behandlat Frida som skit igen?

Näääeh vet ni vad, nu är jag TRÖTT på Julias prat om Frida. Frida har fan supportat skiten ur Julia, aldrig sagt ett ont ord om henne och alltid funnits där för henne. Hon förtjänar INTE att bli så trashtalkad som hon blir.

Julia seglar snabbt upp som den falskaste i huset faktiskt!
2020-04-19, 11:02
Medlem
mscatzys avatar
Såg precis gårdagens avsnitt. Amilias flin när hon hör Martin berätta sista frågan han fick inne i annexet. De zoomade in henne två gånger när hon flinade medan Martin berättade. Ingen kan säga att hon inte mådde gott här. Hennes ego fick en riktig boost.

Just nu lutar jag åt Lennie som vinnare. Men det kan fortfarande ändras
2020-04-19, 11:06
Medlem
Finns något klipp ute på kör Julia var elak mot Frida igår?
Instagram eller liknande? Inte hittat
2020-04-19, 11:10
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Såg precis gårdagens avsnitt. Amilias flin när hon hör Martin berätta sista frågan han fick inne i annexet. De zoomade in henne två gånger när hon flinade medan Martin berättade. Ingen kan säga att hon inte mådde gott här. Hennes ego fick en riktig boost.

Just nu lutar jag åt Lennie som vinnare. Men det kan fortfarande ändras
Att "kyssskandalen" kom ut just nu är ju bara för att Amilia gjorde bort sig TOTALT natten mot fredag.
Amilia/produktionen förstod att det var katastrofalt otaktiskt att Amilia tappade kontrollen och skämde ut sig/skrek mot den superpopulära dumochsnällLenny!
Dom vill ju flytta tittarnas fokus till "osympatiska" Martin och hans fruktansvärda "otrohetsaffär"! 😂
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-19 kl. 11:18.
2020-04-19, 11:11
Medlem
Nu så här med facit i hand, var det så smart av Martin att berätta om tittarfrågan för Jasmine? Om han nu inte trodde på att den faktiskt var sann (som han tjatade om först timmen) hade han ju lätt bara kunnat säga att han inte ville berätta de sista två frågorna. Då hade inte det här blåst upp till så onödigt stora proportioner som det gjort.
2020-04-19, 11:14
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Hon vill inte sova i samma rum som Martin för de har gjort slut

Vadan denna upprördhet? Fick hon inte en tillräckligt stor reaktion när hon bad att få ha deras säng ifred?
2020-04-19, 11:14
Medlem
Jag tänker rösta på att Amilia ska åka hem. OM hon klarar sig på måndag... usch vad hennes ego kommer växa då. Glöm inte, den här chansen kommer inte komma tillbaka!

Vi närmar oss finalen och BB kommer att lägga ut krokben och twister som ingen hade räknat med.
2020-04-19, 11:17
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacktAv
Nu så här med facit i hand, var det så smart av Martin att berätta om tittarfrågan för Jasmine? Om han nu inte trodde på att den faktiskt var sann (som han tjatade om först timmen) hade han ju lätt bara kunnat säga att han inte ville berätta de sista två frågorna. Då hade inte det här blåst upp till så onödigt stora proportioner som det gjort.

Han gjorde faktiskt så i början. Men dom tjatade på honom så tillslut valde han att berätta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in