2020-04-19, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Godmorgon flashback!
Försökte hålla mig vaken i går kväll med förhoppningen om ett roligt disco skulle börja....sååå fel jag hade! Somnade med mobilen i handen....

Har Julia berättat för Sami om sina känslor???
Läste bakåt lite men förstod inte riktigt 😉

Har en dålig känsla ang röstningen (som borde börja idag) känns som om det kommer ngn twist som gör att Amilia inte åker i morgon...hoppas att jag har fel!!!

Hittade ett klipp på situationen J o S på BB-klipp..så ni behöver inte förklara 😊
2020-04-19, 10:05
Medlem
Självklart är det Amilia som skall åka på måndag. Därefter Mervin. Jag är trött på hans utseendefixering, dåliga ordförråd och vredesutbrott. Jag skickar Jasmin till final sen får vi se...
2020-04-19, 10:15
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovestein
Förstår inte riktigt grejen med det här med Jas, minns mycket väl att hon sett när Martin och Amilia hånglat.. Tror även hon såg när Martin tog henne på brösten.
Detta är ba skådespeleri och för att hon är uppmärksamhetskåt
Klart hon gjorde, hon såg men sket i det för deras patetiska "kärlekssaga" var hennes hemliga vapen att komma långt i bb.
Jasmine spelar bara, synd för henne att hon är den sämsta skådisen någonsin!
Kan aldrig hålla mig för skratt när hon fnittrade försöker "grina" och desperat försöker klämma fram några krokodiltårar, hon borde fatta att hon ska andvända lök men hissen går ju inte ändå upp.
Fast det är ju ändå Amilia som ska ut imorgon!!!!!!
2020-04-19, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Håller med. Dock kommer Amilia att åka i morgon, finns inte mycket man kan göra åt saken. Hon har grävt sin grav stadigt sen dag 1.

Amilia har stöd ute och av bb-produktionen, hon kommer inte åka
2020-04-19, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
I see. Eh, någon som pallar berätta vad som hände under festen? Den började så sent att jag hann somna. Blev det mer kaos? Fuckade Jasmine ur? Jag fattar ingenting hur hon hamnade i poolrummet.

Hon vill inte sova i samma rum som Martin för de har gjort slut
2020-04-19, 10:18
Medlem
Jifers avatar
Åker Jas så kommer nog Frida, Martin och Amilia vara nominerade nästa vecka.
Åker Amilia så kommer Lennie, Mergim och Frida vara nominerade, tror jag.
2020-04-19, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Amilia har stöd ute och av bb-produktionen, hon kommer inte åka
Desto större anledning att rösta ut henne
2020-04-19, 10:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Jävligt riskabelt dock, att han väljer att alliera sig med landets största mobbare. Och agera knähund till henne.

Men det är vad jag tycket.

Precis, det var där han tappade mig. Annars hade han varit en klar vinnarkandidat med sin positiva syn på hela grejen. Ja, okej, något överdrivna glädjereaktioner ibland men man skulle inte orka sura i hans närhet. Men grejen med Amilia drar ner honom på jumboplats.
2020-04-19, 10:25
Medlem
Hoppas innerligt Jas åker imorgon framför Amolia.

Lyssnar hellre på Amis tjat än skådespelerskan Jasmine med sina krokodiltårar för att fiska röster.
2020-04-19, 10:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Åker Jas så kommer nog Frida, Martin och Amilia vara nominerade nästa vecka.
Åker Amilia så kommer Lennie, Mergim och Frida vara nominerade, tror jag.

Fan då måste jag behålla Amilia denna veckan
2020-04-19, 10:27
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gayback
Har alla glömt allt som Mergim gjort som har drabbat alla i huset? Eller gullar alla med honom som Lennie gör och förlåter allt?
Senast igår brann Mergim av och blev tröstar av Lennie, trots att Mergim hade gjort fel.
Plussar man allt som Mergim har gjort så blir det en mycket lång lista.
Men, men, föralldel, låt honom komma undan med allt hela tiden. Såsom till och med Big Brother gör. De har ju till och med hjälp honom i bikten genom att förmedla vad hans familj har sagt minst två av de fyra gånger han har varit på väg att lämna huset själv. Även låtit Lennie fått hjälp av deras psykolog hur han ska hantera Mergim. Åtminstone jag kommer att hoppas att Mergim åker ut varje gång han hänger löst.
Orkar inte heller med hans barnsliga och bortskämda beteende.
Han vet ju inte ens vad det är för sorts program han har sökt till och kommit med i. Det här han ju till och med sagt själv.
Gapar och skriker och kräver än det ena än det andra av Big Brother hela tiden.
Allt sammantaget har gjort honom till den person jag gillar minst.

Jag har inte glömt men just på grund av att han är så pass ung och uppenbarligen saknat rätt typ av stöttning/fostran är han värd en chans att bättra sig.

Fyyy fan vad jag stör mig på Amilias konstanta skicka-runt-folk-att-kolla-hämta-åt henne!!!
2020-04-19, 10:32
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Fan då måste jag behålla Amilia denna veckan
Ja, jag tänker försöka få ut Jassa iallafall. Finns folk i facebookgrupperna som säger att om man vill ha ut Jassa så ska man rösta ut Martin istället, men i slutändan är det ju tittarna som inte ens är med i alla dessa grupper som avgör, så jag röstar hellre ut Jassa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in