2020-04-20, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Hon höjer näven mot Martin och hotar slå honom, hon är falsk mot alla i huset (även Julia). Nu senast mot Frida (kolla bakåt i tråden för att få reda på vad som sades och Amilia (kalla henne slampa men fick 2 tillsägelser).
*Menar hotat julia. Vet inte vad som sades men finns även det i tråden.
2020-04-20, 09:52
Avstängd
nu ska det ältas igen ytterigare en runda

JASMINE BIG BROTHER 2020 STÖRSTA SKÅDESPELARE
2020-04-20, 09:52
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Hoppas det också, men hanif bali postade en story om att rösta på någon annan än amilia

Jag lovar att Jassa/Martin är först att åka efter amilia. Tänk om amilia lämnar, då finns det plats för en annan deltagare som alla kan bli irriterade på . Men kan helt ärligt inte hata Jassa lika mycket som andra i tråden gör, då jag ger bort 99% av det till amilia
Nä men du har helt rätt!
Amilia ligger i en helt egen division, Jasmine är ju bara lite irriterande och jobbig i jämförelse.
Dom få gånger hon tar det lugnt, och inte skriker och spelar över är hon faktiskt acceptabel.
Amilia å andra sidan är ju konstant outhärdlig.
2020-04-20, 09:56
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Precis! Risken är stor att Frida åker mot jasmine om hon hänger löst. Räddar hellre frida så amilia åker ur mot henne
Idag vill jag bara ha ut barnrumpan Jasmine!

De flesta vill ha ut Jasse före Frida om man tittar här inne och på andra sidor. Folk erkänner att de dömt Frida för fort och för hårt.
Jasse åker alla dagar före Frida.
2020-04-20, 10:00
Medlem
pewpews avatar
Citat:
Hon höjer näven mot Martin och hotar slå honom, hon är falsk mot alla i huset (även Julia). Nu senast mot Frida (kolla bakåt i tråden för att få reda på vad som sades och Amilia (kalla henne slampa men fick 2 tillsägelser).
Frida incidenten känner jag inte till. Försökte förstå via tråden men har inte hittat.

Att kalla Amilia slampa tycker jag inte alls är något konstigt med tanke på omständigheterna. Förstår att hon känner så och tittar man på klippen med t ex handen på tutten och pussen så är ju Amilia den drivande. Hon var sugen på martin och hon skiter i andras känslor.

Julia och Jas har varit falska mot varandra men tror nog att de tycker om varandra ändå.
2020-04-20, 10:01
Medlem
Hoppas att de visar kyssen på storskärm i kväll, så att Jasmine kan sluta älta. Är riktigt trött på det här dramat nu, och då tittade jag inte en enda liten minut igår. Det var liksom intressant första fem minuterna, när allting uppdagades. Sedan dess har det bara varit en enda lång transportsträcka som man bara hoppas tar slut snart.

Varenda gång man går in på liven så sitter Jasmine och tjatar om samma saker...
2020-04-20, 10:03
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Jamenvisst, det är för jävligt, fruktansvärt irriterande osv, men det spelar ingen roll.
Än vad Jasmine gör så, är det ett faktum att Amilia är 10000 gånger värre. Och tack och lov åker hon ut ikväll.
2020-04-20, 10:04
Medlem
Conny63s avatar
Jasmine skådespelari imponerar😂
2020-04-20, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Jamenvisst, det är för jävligt, fruktansvärt irriterande osv, men det spelar ingen roll.
Än vad Jasmine gör så, är det ett faktum att Amilia är 10000 gånger värre. Och tack och lov åker hon ut ikväll.
Försvarar inte Amilia beteende under några omständigheter men Jassa är inte helgon.
Tur att hon åker veckan som kommer 😛
2020-04-20, 10:09
Avstängd
bra att sami fått en riktig pt nu
2020-04-20, 10:10
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ok, tack för den upprörande infon.
Vi, ja hela landet får verkligen be till alla högre makter att Amilia bränt alla möjligheter till en politisk karriär!!😳🙏
Att ge henne ens tillstymmelse till makt eller politiskt inflytande, vore förödande för Stockholm, Sverige, ja hela jävla världen!
Har någon skarpögd individ möjligtvis sett något konstigt i hennes hårbotten?
Mycket möjligt att hon är antikrist.
Haha det fetmarkerade gav mig ett gott skratt.

I övrigt håller jag med om att hon förhoppningsvis aldrig får mer politiskt inflytande.
2020-04-20, 10:10
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Försvarar inte Amilia beteende under några omständigheter men Jassa är inte helgon.
Tur att hon åker veckan som kommer 😛
Nej nej, hon är absolut inget helgon och givetvis är hon next in line.
Menar bara att i jämförelse med Amilia, framstår till och med Arboga-kvinnan som en gnutta sympatisk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in