2020-04-19, 00:24
Medlem
Julia bara sjunker och sjunker nu.
Frida är en klar finalist enligt mig. Ska rösta för mitt liv för att få en final med Sami och Frida.
2020-04-19, 00:25
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Problemet med Jullan är att om man inte är med henne när det är fäst utanför BB så knullar hon nog med någon annan. Hon värkar va tjejen som knullar runt. Hon har ett förhållande utanför huset men har vart på alla typ i huset.
Ligger och knullar Glasman flera gånger i samma rum och stönar när Sami är vaken. 1v senare vill Jullan ha Sami.
Jag skulle också ta avstånd då.
Kvinnan vill ha kuk. Varför blir du så kränkt?
Medlem
teamdjungels avatar
När startar festen?
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Problemet med Jullan är att om man inte är med henne när det är fäst utanför BB så knullar hon nog med någon annan. Hon värkar va tjejen som knullar runt. Hon har ett förhållande utanför huset men har vart på alla typ i huset.
Ligger och knullar Glasman flera gånger i samma rum och stönar när Sami är vaken. 1v senare vill Jullan ha Sami.
Jag skulle också ta avstånd då.
Håller med 100%, hon gillar bara sami när hon är full, samtidigt så har hon knullat Glasman redan. Jag tror nog bara att hon tar den första bästa hon kan få och vägrar tänka längre
2020-04-19, 00:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Kvinnan vill ha kuk. Varför blir du så kränkt?
Jullan har vart på alla killar Sami är den sista hon är på nu för ingen vill knulla med Jullan.
Skulle inte heller ta någon om jag va sista alternativet av 6st typ.
2020-04-19, 00:28
Medlem
tror att martin har super ångest över att han kallade lennie för en ond jude igår på fyllan därför han undviker alkohol idag, absolut noll med jasmin o göra.
2020-04-19, 00:29
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
"Tv4 största satsning genom tiderna"! 😳 Är du sarkastisk eller är det så?

100% seriös.
Tror faktiskt det är största satsningen med ganska stor marginal dessutom.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Julia som hugger på henne för att hon "klänger för mycket på Sami".
Och nyss gick Julia och Jasse själva till bikten och lämnade Frida ensam i köket.
Julia sa väl också att Frida bara är snäll och positiv för att hon spelar i huset?

Julia är bara en dåliga människokännare. Vem som helst kan se att Frida är en ensam och osäker kvinna med ett bekräftelsebehov.
Medlem
Amilia ryker på Måndag men sen är det väl äntligen dags för uppmärksamhetskåta Frida att få lämna!? Åååååh vad hon irriterar mig 😴
2020-04-19, 00:30
Medlem
JAHA så jag lämnar liven, kollar in i tråden och ser att Julia behandlat Frida som skit igen?

Näääeh vet ni vad, nu är jag TRÖTT på Julias prat om Frida. Frida har fan supportat skiten ur Julia, aldrig sagt ett ont ord om henne och alltid funnits där för henne. Hon förtjänar INTE att bli så trashtalkad som hon blir.
2020-04-19, 00:30
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
tror att martin har super ångest över att han kallade lennie för en ond jude igår på fyllan därför han undviker alkohol idag, absolut noll med jasmin o göra.
Fast om han sa Jude så hade han varit ute ur BB, sluta förvräng sanningen bara för att du hörde vad du vill höra. TV4 och Cmore har 0 tolerans mot hate speech.
2020-04-19, 00:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Poletten har trillat ner att du är fascinerad av Lennie så jag är kolugn.
1. När man är 21 är man fortfarande lättpåverkad och här har Lennie ett ansvar som individ och är 36 år att man inte ålar sig med unga killar. Mergim sade tidigare att han hade antagligen lämnat skeppet om Lennie hade åkt ut tidigare. Redan här en gul varningslampa.
2. Det är sex år mellan omyndig till myndig. Mergim är extremt osäker och han har varit mobbad. Han söker något men vet inte ännu riktigt vad. En lätt target för halvpedofilen Lennie. Ännu en gul varningslampa.
3. Man kan eller får vara lugn när man ser vad som pågår. Det är en skyldighet att påtala att det är fel när en gammal gubbe manipulerar en osäker person. Röd varningslampa.

Jag förstår t.om Amelia som tycker att detta är extremt märkligt. Hon ser och hör detta varje dag.
Skulle jag dra hem en 36 årig gubbe när jag var 21 skulle morsan slå sönder gubben så jag undrar vad Mergims familj kommer att göra. Tror du de kommer att acceptera det så är du lika sjuk.

Ett sjukt beteende från båda håll men en 21åring har för lite erfarenhet och bor fortfarande hos sina föräldrar. Ut med gamle kåte gubben fort som fan.

Men alltså Mergim skulle aldrig släpa hem den 36-årige gubben till sin familj på det sättet som du tror, och Lennie skulle aldrig släpa hem den 21-årige pojken till sin familj. JAG tror att Mergim är gay och antagligen är kär i Lennie och vill ha ett (sexuellt) förhållande, men jag kan ha fel. JAG tror att Lennie - även om han kanske är bisexuell eller t o m gay - INTE är intresserad av att ha ett förhållande med Mergim.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in