2020-04-19, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
vad hade ni valt
ha sex på tv med julia
eller skämma ut ert liv på lyxfällan

Jag har hellre sex Julior än sex Amilior
2020-04-19, 00:10
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
ÄR DET SANT?
Tog han hennes godis???

Nä nu. Lägg ner skiten. Sämsta bb sen forever.
Lennie har Jassas påse i sitt skåp. Jävla råttan Lennie.

Jullan fick tillbaka sin efter hon tjatade efter sin godis påse,
Lennie gick till sitt skåp, då kollade han vilken påse som va jullans för hon hadde pengar i sin påse.
Sen gömde Lennie den andra påsen under sina kläder igen som ligger vikta i korg.
Jassa har frågat dom andra och Lennie flera gånger och han säger att han inte har den.
Jävla fitta och råtta Lennie är. Han bryr sig inte ett skit, Lennie väntar bara på att Jassa slutar leta, och Lennie glömmer väl bort godiset, och hittar det någon annan dag och äter upp det.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Sami var tydlig för flera veckor sedan att det redan finns så mycket skit om honom ute så att ligga i huset är inte aktuellt.

Sami för några år sedan hade kaosat sönder i BB.
Tänk dig en Sami årgång 2016 i bb 2020, herregud!
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
han är inte raggare längre han är orten gangster, men aa smart move att vara med i guess

Orten-gangster knappast, men han har gått från 200 följare till 25k och visar sig intelligent bland höns i TV4s största satsning genom tiderna, samarbeten på instagram nu kan ge honom en nuvarande månadslön per bild, han vill ju göra karriär på sociala medier, inte knulla nån sliten 30-åring som hans omskurna vän har haft kuken i
2020-04-19, 00:11
Medlem
BB nästa år måste ta in några hunkar som är redo o ligga o och ge såna som julia deras medicin. Trött på dom här grabbarna som snackar bilar ist för festa med dom.
2020-04-19, 00:12
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang

Exakt. Släng in Jockiboi när de umgicks också. KAOS.
2020-04-19, 00:13
Medlem
Herregud som jag gruvar mig att få barnbarn. Vill självklart att de ska komma när tiden är mogen men liksom.....TÄNK OM de kommer hit till mormor och berättar om att GUUUUD så härligt det var på BB i veckan! Liksom Petra var otrogen..*nästan typ* och Jessica sminkade sig ju så himla FINT så man bara DOG....! Ska samla ihop alla piller jag har till den dagen................
2020-04-19, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang

Hade varit mer underhållande än det är idag iallafall....
2020-04-19, 00:14
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

Lennie gick till sitt skåp, då kollade han vilken påse som va jullans för hon hadde pengar i sin påse.
Sen gömde Lennie den andra påsen under sina kläder igen som ligger vikta i korg.
Jassa har frågat dom andra och Lennie flera gånger och han säger att han inte har den.
Jävla fitta och råtta Lennie är. Han bryr sig inte ett skit, Lennie väntar bara på att Jassa slutar leta, och Lennie glömmer väl bort godiset, och hittar det någon annan dag och äter upp det.
Hehe, kleptoLenny är även en mycket känd drickatjuv!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

Ojoj, hur ska detta rafflande äventyr sluta?
Medlem
riskns avatar
Jag förstår inte er snubbar som säger att Julia är ful? Jag tycker hon har en grym kropp, fint symmetriskt ansikte, en rumpa som man kan döda för och så ser hon bra ut i röd hårfärg. Hon har också en extra stor ''sex appeal'' så det bara skriker med sin galna och konfrontativa personlighet. Jag hade haft sex med henne i hela huset om jag var där inne.

Det enda minuset är fejkbrösten.

Jag antar att alla Sami white knights är bögar också?
Medlem
Lunatics avatar
Lennie brukar även ta Alkoholfritt,
cocacola som är till Sami och Alex för dom inte dricker Alkohol.
Lennnie dricker Alkohol, så dom drickorna är inte till han.
Ändå snor han dom.
Jag har sett det flera gånger när det varit fest.
Jävla råtta Lennie är.
Dom 2-3drickorna brukar Lennie ta och gömma i sin låda så han har till senare.
Så Sami och Alex fick ingett att dricka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in