2020-04-19, 00:20
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Herregud som jag gruvar mig att få barnbarn. Vill självklart att de ska komma när tiden är mogen men liksom.....TÄNK OM de kommer hit till mormor och berättar om att GUUUUD så härligt det var på BB i veckan! Liksom Petra var otrogen..*nästan typ* och Jessica sminkade sig ju så himla FINT så man bara DOG....! Ska samla ihop alla piller jag har till den dagen................
😂

On Topic. Julia
2020-04-19, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lennie brukar även ta Alkoholfritt,
cocacola som är till Sami och Alex för dom inte dricker Alkohol.
Lennnie dricker Alkohol, så dom drickorna är inte till han.
Ändå snor han dom.
Jag har sett det flera gånger när det varit fest.
Jävla råtta Lennie är.
Dom 2-3drickorna brukar Lennie ta och gömma i sin låda så han har till senare.
Så Sami och Alex fick ingett att dricka.

Lennie har slutat dricka alkohol. Står inte samis namn på cola burkarna. Dom bor tillsammans
men SAMI som dock inte dricker alkohol gömmer undan alkohol.....
2020-04-19, 00:21
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Du ser hur verklighetsfrånvända en del är. I bland kan man tro att en del är från någon annan planet

Big Brother 2020 är TV4s största satsning genom tiderna. Frågor på det?
2020-04-19, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Frida Får så mycket oförtjänt skit.
vad sa dom?
2020-04-19, 00:22
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag förstår inte er snubbar som säger att Julia är ful? Jag tycker hon har en grym kropp, fint symmetriskt ansikte, en rumpa som man kan döda för och så ser hon bra ut i röd hårfärg. Hon har också en extra stor ''sex appeal'' så det bara skriker med sin galna och konfrontativa personlighet. Jag hade haft sex med henne i hela huset om jag var där inne.

Det enda minuset är fejkbrösten.

Jag antar att alla Sami white knights är bögar också?
Tycker hon är vacker!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
BB nästa år måste ta in några hunkar som är redo o ligga o och ge såna som julia deras medicin. Trött på dom här grabbarna som snackar bilar ist för festa med dom.

Eller ta in snygga tjejer. Så här ful uppsättning har ju aldrig varit med i BB:s historia..
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Frida Får så mycket oförtjänt skit.
Ja, hon är för snäll för sitt eget bästa.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag förstår inte er snubbar som säger att Julia är ful? Jag tycker hon har en grym kropp, fint symmetriskt ansikte, en rumpa som man kan döda för och så ser hon bra ut i röd hårfärg. Hon har också en extra stor ''sex appeal'' så det bara skriker med sin galna och konfrontativa personlighet. Jag hade haft sex med henne i hela huset om jag var där inne.

Det enda minuset är fejkbrösten.

Jag antar att alla Sami white knights är bögar också?
Problemet med Jullan är att om man inte är med henne när det är fäst utanför BB så knullar hon nog med någon annan. Hon värkar va tjejen som knullar runt. Hon har ett förhållande utanför huset men har vart på alla typ i huset.
Ligger och knullar Glasman flera gånger i samma rum och stönar när Sami är vaken. 1v senare vill Jullan ha Sami.
Jag skulle också ta avstånd då.
2020-04-19, 00:23
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
vad sa dom?
Julia som hugger på henne för att hon "klänger för mycket på Sami".
Och nyss gick Julia och Jasse själva till bikten och lämnade Frida ensam i köket.
Medlem
Flaxifluxs avatar
Stod det inte fjortisfest på temat idag? då ska man väl ändå vara fjortisfull också? ... vafan är detta, in med böbbel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Eller ta in snygga tjejer. Så här ful uppsättning har ju aldrig varit med i BB:s historia..
snygga eller inte alla är redo för action och behöver matas.
2020-04-19, 00:24
Medlem
Citat:
Julia som hugger på henne för att hon "klänger för mycket på Sami".
Och nyss gick Julia och Jasse själva till bikten och lämnade Frida ensam i köket.
Börjar störa mig mer och mer på julia. Pissbeteende ibland. Lika bekräftelsekåt som Amilia, bara att hon döljer det lite bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in