2020-04-03, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
De kan väl bövelen inte spärra hela ens bank-id, känns väldigt osannolikt. Nej, testa att lägga en beställning och skriv i tråden sen.
För info: Är fryst på Safello men har inga problem med Btcx.
Citera
2020-04-03, 15:03
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Fy fan vad äcklig stil

Nu ser det ut som att sidan är uppe, undrar om det går att skicka direkt till fs därifrån, kanske onödigt..
Citera
2020-04-03, 15:23
Medlem
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Nu ser det ut som att sidan är uppe, undrar om det går att skicka direkt till fs därifrån, kanske onödigt..

Fick mina coins!! De är helt legit.

Skickar direkt till flugsvamp, är inte rädd för riskerna! Dem jävlarna kan inte bevisa att jag köpt narkotika, har bara köpt drogtest
Citera
2020-04-04, 11:24
Bannlyst
Jag är också blockad från Safello, men jag har inte köpt droger på darknet. Däremot har jag betalat för IPTV med bitcoin. Så de verkar svinga vilt och brett mot all verksamhet som pröjsas med kryptovaluta.

Skitnödigt jävla land man lever i.
Citera
2020-04-17, 00:54
Ej verifierad
j0ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
varför använder man ens safello ? Använd Kraken! Bank id blir bara spärrat av safello och det är skit.

Mitt Kraken konto blev spärrat igår som jag använt i evigheter, helvete också!

"I am sorry to let you know that your account will be closed and for security reasons, we cannot disclose why we're closing the account.

Thank you for your time"
Citera
2020-04-17, 07:22
Medlem
SvenskHODLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0int

"I am sorry to let you know that your account will be closed and for security reasons, we cannot disclose why we're closing the account.

Thank you for your time"
Vet du vad du gjort?
Citera
2020-04-18, 15:00
Ej verifierad
j0ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHODLer
Vet du vad du gjort?

Förutom att skicka över lite BTC till ett darknet konto så har jag inte gjort något utöver det vanliga.
Så ni som trott att det är fritt fram hos Kraken skall nog skaffa er en plan B. Börjar mer och mer likna romanen 1984, jävla övervakningssamhälle
Citera
2020-04-18, 17:48
Medlem
SvenskHODLers avatar
Citat:
Förutom att skicka över lite BTC till ett darknet konto så har jag inte gjort något utöver det vanliga.
Så ni som trott att det är fritt fram hos Kraken skall nog skaffa er en plan B. Börjar mer och mer likna romanen 1984, jävla övervakningssamhälle
Det är kanske det som de märkt av då ... ... Försök att coinjoina alla coins efter exchangen i framtiden. Använd Wasabi wallet eller liknande
Citera
2020-04-18, 17:53
Medlem
Citat:
"Förutom att"
Citera
2020-04-18, 18:38
Ej verifierad
j0ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHODLer
Det är kanske det som de märkt av då ... ... Försök att coinjoina alla coins efter exchangen i framtiden. Använd Wasabi wallet eller liknande

Jo jag var lite naiv inser jag, skit också

Har kikat runt lite och hittade mjukvaran/plånboken electrum som verkar vara smidig. Testade precis att föra över en liten summa ifrån LocalBitcoin hit och det funkade kanon. Om jag förstår det rätt så kan jag skapa flera plånböcker och i så fall göra som du beskriver "coinjoina" och dela upp mina överföringar.
Ungefär så?

Edit: Googlade lite på Wasabi och conjoina och det verkar inte vara så simpelt som jag trodde. Håller på att ladda ner Wasabi och skall plugga på lite.
Senast redigerad av j0int 2020-04-18 kl. 18:58.
Citera
2020-04-18, 19:02
Medlem
Citat:

Thank you for your time"

Fick precis samma mejl igår från Kraken.
Försöker nu med Electrum wallet men på den står det default_wallet (imported, watching only)
Är det någon som kan guida mig? Vill köpa från Safello, till Electrumwallet, till FS3
Citera
2020-04-18, 19:05
Medlem
SvenskHODLers avatar
Citat:
Jo jag var lite naiv inser jag, skit också

Har kikat runt lite och hittade mjukvaran/plånboken electrum som verkar vara smidig. Testade precis att föra över en liten summa ifrån LocalBitcoin hit och det funkade kanon. Om jag förstår det rätt så kan jag skapa flera plånböcker och i så fall göra som du beskriver "coinjoina" och dela upp mina överföringar.
Ungefär så?

Edit: Googlade lite på Wasabi och conjoina och det verkar inte vara så simpelt som jag trodde. Håller på att ladda ner Wasabi och skall plugga på lite.
Endast splitta upp och flytta mellan wallets hjälper inte .. det går spåra i flera steg... dock så kanske de "ger upp" efter ett visst antal steg ....

Men med Wasabi eller Samourai wallet så mixar man coinsen i en stor pool så att de blir "fräsha" efteråt ... Wasabi är ju en bitcoin wallet fast med inbyggd coinjoin.. så jag tror man kan markera coinsen och välja "mix" så visas dom som mixade och så ... kan vara bäst att läsa nån guide kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in