2020-04-18, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
In och ställ frågor om Sami till Jasmine på BB instagram så hon får annat att tänka på än en urtvättad prinskopia.

vad har hon sagt om sami?
2020-04-18, 13:33
Medlem
PyjamasXLs avatar
Orten-Martin åker ut på måndag eller? Vad tror ni?
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos

Hon var intresserad innan Martin kom in och även pratat med Julia om det samt i bikten.
Medlem
sodars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Har inte kommenterat situationen innan. Jag avskyr Fettot mest av alla. Men hon har inget ansvar alls i situationen vad gäller mot Jasmine. Hon är inte i en ”relation” med Jasmine, Martin är det däremot. Så hon förtjänade inte att bli attackerade av både Jasmine och Martin då.
Sen är det en fråga om ens moral. Och vi vet alla Amilia inte har någon som helst omtanke om andra människor utan hon är en egoist rakt igenom. Hon klängde på Martin flertalet gånger och viskar om och om igen att hon vill ligga med honom. Man får tycka hon är respektlös, det förstår jag.
Men hon är fortfarande inte ansvarigi situationen.

Jag förstår vad du menar, men tycker hon har ett ansvar gentemot Jasmine (dock inte lika stort som Martin givetvis). Med tanke på att hon och Jassa känner varandra. Tror dessutom inte att Amilia egentligen hade något emot Jassa heller under den perioden? Inte mer än att de tillhörde olika "lag".

Men det hör till det vanliga att man tycker olika i situationer som dessa.

Som du säger, handlar om ens moral. Hon har klängt något fruktansvärt på Martin.

Amilia kunde kommit lindrigt undan om det var så att Amilia t.ex. träffar Martin på krogen och Martin säger "jag har flickvän" och Amilia struntar i det då hon ändå inte känner tjejen, där landar ansvaret fullt ut på Martin och det blir endast en fråga om moral. Nu låter det kanske som jag säger emot mig själv, men syftar på att Amilia känner Jassa och under en perioden som sagt så var det inget hat emellan dem
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blanketfullofshit
Inte så jäkla lätt om fläskfia skulle vinna immunitet fram till finalen
Då är det väldigt illa men den sannolikheten kan fan inte vara stor. Hoppas jag.
2020-04-18, 13:34
Medlem
hade vart guld om julia också fick lämna på måndag, hon tillför ingeting
2020-04-18, 13:35
Medlem
Chandler Bings avatar
Amilia ska UT. Hon visste att Jasmine och Martin hade nåt på gång. Då ska hon fan inte gå in och förstöra nåt. Hade Amilia inte känt Jasmine, ja det är en annan femma. Men hon gick in för att göra sig sexig och ta hans händer till sina hängpattar. Vidrig människa!
2020-04-18, 13:35
Medlem
Hahah alltså stämningen i huset just nu. Man KÄNNER spänningarna genom skärmen. Om de inte har en enda stor terapi-session innan kvällen kan vi räkna med ett tredje världskrig när alkoholen kommer in.

Tänk om Alex hade varit kvar i huset, though. Då hade det varit familjemöte en minut in i Martin och Jasmines tjafs igår.
2020-04-18, 13:36
Medlem
Blaisens avatar
Kan någon förklara Julia för mig? Spelade hon ett spel med Amilia när hon är bästis med henne men samtidigt ger henne 2 poäng? Hon sa ju till Sami och Jasmin att nu är det Amiia som ska ut efter att de blev så lurade när Alex åkte ut. Att hon t o m kan verka vara bästis med Amilia. Vill inte tro att hon är så blåst att hon går på allt Amilia säger?

Tål inte se Amilias nöjda flin idag, hennes ständigt pågående försök att TA på Lennie trots att han backar undan. Hon fattar verkligen INGENTING!

Jasmine känner sig dum, superdum, kan förstå henne mycket väl. Martin har pratat om hur lojal han är, att han inte vill att hon håller på med någon sen får hon veta att han strulat med Amilia (på Amilias initiativ) vid iaf två tillfällen och att hon fått hintar om det för flera veckor sedan när hon fick frågor från tittarna. Det är ju därför hon vill hålla sig från Martin OCH Amilia.

Edit: Ska ju vara Jasmine och inget annat hahahaha
Senast redigerad av Blaisen 2020-04-18 kl. 13:53.
2020-04-18, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Amilia ska UT. Hon visste att Jasmine och Martin hade nåt på gång. Då ska hon fan inte gå in och förstöra nåt. Hade Amilia inte känt Jasmine, ja det är en annan femma. Men hon gick in för att göra sig sexig och ta hans händer till sina hängpattar. Vidrig människa!

och julia visste om detta men nu målar dom naglar tillsamans så, din poäng är?
2020-04-18, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Hon hade känslor för honom i början men skämdes för att erkänna det.

Jag har ställt en del frågor om henne och Sami
In på BBs Instagram story och ställ frågor!
2020-04-18, 13:38
Medlem
[quote=Fruktdraken|71243608]
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror ni martin vet om jassas känslor för sami? tänkte man kunde skjuta tillbaka lite till martin nu[/QUOTE

JA!! Gå in på instagram och fråga Jasmine massor om Sami! Lär reta upp både Martin och Julia 😁

Det kan bli kul!

har redan ställt 3 frågor om sami till jasmine hoppas fler gör det så det inte blir så uppenbart😄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in