2020-04-18, 13:14
Medlem
Jag kör hellre ut jasmine före amilia tyvärr, amilia är lätt att få att sen veckan därefter.
2020-04-18, 13:15
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
sorry to say men mergim är den som har störst stöd av de som hänger löst =) blir amilia/jasse

Helt perfekt för mig om du har rätt. Sami är min vinnare.
2020-04-18, 13:17
Medlem
Blanketfullofshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Jag kör hellre ut jasmine före amilia tyvärr, amilia är lätt att få att sen veckan därefter.

Inte så jäkla lätt om fläskfia skulle vinna immunitet fram till finalen
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Helt perfekt för mig om du har rätt. Sami är min vinnare.
Jag hade sami som vinnare för någon månad sen, men ändrat mig, tycker han är för tjatig om att det är en månad kvar 31 dagar kvar 32 dagar kvar, nä tror inte han pallar 1 månad till tyvärr
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Jävla förbannade skit. Nu kommer skriet från halmstad få ALLA sympatier. Det är faen nästan så det luktar uppgjort planerat, be the couple, create the drama, win the symphaty and money.

FAN.

Jag vill ha ut Jasmine. Jag vill ha ut Amilia. Jag vill ha ut Matrin.

Fast egentligen skiter jag fullständigt i att nån av dem är kvar, bara Julia och Sami är finalparet och Sami vinnaren.

Men detta så cheating-gate är bara störtlöjligt. Nu mobiliserar jasmine 'alla kvinnor därute som varit med om det här' - det vill säga de allra flesta kvinnor. Fan.
Nej folk är extremt trötta på hennes beteende. Hon är Mergim 2.0 med sina damputbrott. Dessutom verkar även ”Pink room” fansen gå emot henne, och då har majoriteten ändå tyckt om henne innan. Det är vad jag läst på Instagram och Facebook. Jasmine kommer hänga löst nästa vecka och då ryker hon.
2020-04-18, 13:18
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Tjo,

Vad är den här tengaveckan dom tjatar om hela tiden? När jag söker på Tenga får jag bara upp massa sexleksaker som förslag

Tack på förhand
2020-04-18, 13:19
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag hade sami som vinnare för någon månad sen, men ändrat mig, tycker han är för tjatig om att det är en månad kvar 31 dagar kvar 32 dagar kvar, nä tror inte han pallar 1 månad till tyvärr

Vem hejar du på nu då? Och varför?
2020-04-18, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Tjo,

Vad är den här tengaveckan dom tjatar om hela tiden? När jag söker på Tenga får jag bara upp massa sexleksaker som förslag

Tack på förhand
De syftar på Robinson-veckan.
2020-04-18, 13:20
Medlem
Fruktdrakens avatar
[quote=allanmadsen|71243467]tror ni martin vet om jassas känslor för sami? tänkte man kunde skjuta tillbaka lite till martin nu[/QUOTE

JA!! Gå in på instagram och fråga Jasmine massor om Sami! Lär reta upp både Martin och Julia 😁

Det kan bli kul!
Medlem
I går såg jag hela dagens BB program och såg hur Jasmine fick utbrott för ingenting, utan att ngn provocerade henne. Det är väldigt sorligt att se hur hon agerar som en två åring i trotsåldern när hon stampar med fötterna och skriker. Börjar förstå att varför många är trötta på henne. Hon skulle kunna vara hur attraktiv som helst med sitt utseende om hon betedde sig mer vuxet. Nu är hon bara oattraktiv och patetisk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hör upp gott folk! Tyvärr kommer nog både Jass och Amilia bli kvar på måndag (och även Martin). Produktionen vill nog väldigt gärna spinna vidare på det här så kallade triangeldramat. Jag tippar därför att Mergim åker.
Mergim har mer fans än Julia så om din teori stämmer då ryker Julia. Jag tror inte de vågar rigga röstningen nu när flera anmält dem till spelinspektionen. Däremot ändrar de koncept så man får rädda kvar någon. Fler räddar Amilia än Martin. Så Martin lär ryka. Och många här vågar inte rädda Martin för då tappar Julia röster.
2020-04-18, 13:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Hallå Flashback!
Är vi enade om att Amilia ska ut på måndag?

Oh ja!! Tveklöst!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in