2020-04-18, 13:21
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
De syftar på Robinson-veckan.

Tack , vet du vad det är dom säger egentligen?
2020-04-18, 13:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Vem hejar du på nu då? Och varför?
Egentligen ingen speciell, men sitter på lennie med 12 odds, det står mellan dom skulle jag tro! skulle sami vinna så är det ingen big deal bara någon utav de vinner
2020-04-18, 13:22
Medlem
Alltså får panik av att lyssna på Amilia en endaste sekund till. Hon är som en trasig skiva snälla håll k ä f t e n !!!

Kossa, lika bra att du åker ut och börjar röra på dig, hon har gått upp minst 6 kg
2020-04-18, 13:24
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Egentligen ingen speciell, men sitter på lennie med 12 odds, det står mellan dom skulle jag tro! skulle sami vinna så är det ingen big deal bara någon utav de vinner

Jaha okej, fair enough. Jag tror att de allra flesta hejar på Sami och/eller Lennie.
2020-04-18, 13:24
Medlem
Citat:
Varför är Amilia så jävla uppåt? Spelar hon teater och låtsas vara på strålande humör för att flörta med tv-publiken, nu när hon hänger löst?

Tror hon mår extremt bra för hon vet att både Martin och Jass mår skit. Märktes tidigt imorse, hon skrattade åt allt och högre än vanligt!
2020-04-18, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Tack , vet du vad det är dom säger egentligen?
De kallar det för "Tenga-veckan" för att de "bodde på Tenga-ön" när de hade Robinson-temat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Si sådär 24h senare vill jag ta upp det här "triangeldramat".

Martin har det yttersta ansvaret, dock tycker jag såhär: Amilia är medveten om att Martin har en "flickvän", som hon dessutom känner väldigt väl. Så jo, hon kan inte gå fläckfri ur det här.

Jassa bör gå och gulla med Martin nu, så kommer snart Amilia att baktala Jassa och säga "hur kan hon förlåta den otrogna killen? Hon har ingen självrespekt". Fel, det är du din feta blåval som saknar självrespekt som kysser en upptagen kille.
Har inte kommenterat situationen innan. Jag avskyr Fettot mest av alla. Men hon har inget ansvar alls i situationen vad gäller mot Jasmine. Hon är inte i en ”relation” med Jasmine, Martin är det däremot. Så hon förtjänade inte att bli attackerade av både Jasmine och Martin då.
Sen är det en fråga om ens moral. Och vi vet alla Amilia inte har någon som helst omtanke om andra människor utan hon är en egoist rakt igenom. Hon klängde på Martin flertalet gånger och viskar om och om igen att hon vill ligga med honom. Man får tycka hon är respektlös, det förstår jag.
Men hon är fortfarande inte ansvarigi situationen.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Tror hon mår extremt bra för hon vet att både Martin och Jass mår skit. Märktes tidigt imorse, hon skrattade åt allt och högre än vanligt!

Ja, hon är uppskruvad på ett extremt tydligt sätt. Jag tror att hon spelar allan ballan för tittarna i ett desperat försök att hålla sig kvar i tävlingen. Mig lurar hon dock inte! Fläskapan ska UT!
2020-04-18, 13:28
Avstängd
Citat:
Jaha okej, fair enough. Jag tror att de allra flesta hejar på Sami och/eller Lennie.
Ja så är det nog, de andra är bara bönder på shackbrädet, tycker lite synd om dem, men men mycket kan hända på en månad
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
De kallar det för "Tenga-veckan" för att de "bodde på Tenga-ön" när de hade Robinson-temat.

Då är jag med, stort tack.

OnT: Fan Albanen har växt så mycket att jag gärna ser Sami, Albanen och Lennie i final.
Självklart lägger jag min röst på Lennie, men vem som än vinner är ok för mig.
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Bright? Tror varenda tjej hade fattat hintarna att Lennie inte vill ha henne, hon fattar inte ett skit.

Jag tror snarare att Amilia skiter i Lennies motstånd.
Kvinnor har frikort till sexuell påstridighet gentemot män vilket hon är smart nog och skamlös nog att utnyttja, även om det inte blir fullbordade samlag så tilltvingar hon sig närhet när andan faller på pga vetskapen om frikortet hon har..
Drömscenariot vore att Jass åker nu på Måndag, Amilia sätter sedan tänderna i Lättledda-Martin vid ett fylleslag och kör lite vuxenmys i sovrummet..
Hysterikan Jass väntar på Martin med stekpannan i högsta hugg när han kort senare själv måste lämna.

Amilia har sin självklara plats i huset och ska falla på målsnöret mot Lennie ….
Senast redigerad av 123.... 2020-04-18 kl. 13:34.
2020-04-18, 13:30
Medlem
Fruktdrakens avatar
In och ställ frågor om Sami till Jasmine på BB instagram så hon får annat att tänka på än en urtvättad prinskopia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in