Citat:
Ursprungligen postat av
IAmAMisanthropic
Men vart är alla gaphalsar som skriker att det mörkas, att vi underrapporterar grovt medvetet, bedriver planerat folkmord, vill hänga Tegnell, hänga Löfvén osv så fort det kommer ut sånt här från andra länder...?

Idioter finns överallt. Problemet för mig är inte att varken Norge, Sverige eller Finland underrapporterar. Problemet för mig är att Tegnell låtsas som att vi har den bästa datahanteringen i hela världen och att siffrorna är inne hos FHM på fem röda. Det är återigen bara en sak som han säger, men inte lever upp till.
Det är väldigt få gånger han är ödmjuk inför problemet som finns i samhället. Det är som att han skyfflar runt det och struntar i att det handlar om liv och död.
Jag stör mig också något extremt på att han verkar vara så extremt oanpassad rent socialt. Han står på podiet och skrattar och drar skämt (även om det inte blivit sp mycket på slutet) för att sedan presentera att över tusen personer dött. Det känns inte hedersvärt eller professionellt när man har den rollen han har.