2020-04-11, 23:43
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
Tragiskt att följa kommentarerna. En Niklas bl.a.beter sig lika drygt som bloggaren själv, nästan så att man kan tro att det är bloggaren själv.

Fullt av självutnämnda experter som tävlar i vem som har rätt.

Med stor sannolikhet är det Wildhjärna själv som ligger bakom många av kommentatorerna i hopp om att dra trafik. Vad ska han annars syssla med när eLena är ute på äventyr av olika slag?
Citera
2020-04-12, 11:34
Medlem
Det han brukar göra, titta på sina Bolund foton och dra i den lille sure nere i sin jordkällare.
Citera
2020-04-13, 10:58
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Läste snabbt igenom kommentarerna och det var någon som skrivit 13 kommentarer på ett inlägg, så totala kommentarer kan nog bli lite skevt.

Detta med att ni häcklar han kring sin fru, finns det något belägg att han är en hanrej eller är ni bara avundsjuka?
Citera
2020-04-13, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Läste snabbt igenom kommentarerna och det var någon som skrivit 13 kommentarer på ett inlägg, så totala kommentarer kan nog bli lite skevt.

Detta med att ni häcklar han kring sin fru, finns det något belägg att han är en hanrej eller är ni bara avundsjuka?

Med tanke på att eLena är 37 och utan barn så kan nog Lasse förvänta sig ett något "vilt" fruntimmer när hormonerna sätter in...
Och med tanke på att Lasse redan har två barn och någonstans skrivit att han inte vill ha fler...

Skall han sedan betala hennes dyra expeditioner ut på hav och klättrandes i berg i vildmarken lär det till att Lasse kommer att behöva ha ett positivt cash-flow framöver...
Citera
2020-04-13, 14:17
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Med tanke på att eLena är 37 och utan barn så kan nog Lasse förvänta sig ett något "vilt" fruntimmer när hormonerna sätter in...
Och med tanke på att Lasse redan har två barn och någonstans skrivit att han inte vill ha fler...

Skall han sedan betala hennes dyra expeditioner ut på hav och klättrandes i berg i vildmarken lär det till att Lasse kommer att behöva ha ett positivt cash-flow framöver...

Den killen har inte mycket till man i sig. Hade det varit min kvinna, så hade hon varit gravid inom en månad.
Citera
2020-04-14, 21:07
Medlem
Och så har Lasse fått vara med i radion,inte den fina SR P1 utan i bonnakanalen i vid bemärkelse, Radio Sjuhärad från Borås.

I det slöa eftermiddagsprogrammet får Lasse - säkert i brist på annat mer kvalitativt material - få breda ut sig på 30 min med oförblommerad reklam för sitt senaste alster av s.k kiosklitteratur...
Eller också har Lasse fått lobba rejält med princesstårtor och hemlagad kompott för att komma med.

Man kan ju undra om han har dragit av sina till researchresor förklädda nöjesresor på firman ?
Skulle tro det.

Nu väntar vi med spänning på sågningen av kioskdeckaren av någon riktig recensent !
OBS ! När detta skrives än så länge bara 1 kommentar på Lasses inlägg ...

https://cornucopia.cornubot.se/2020/04/inslaget-med-mig-i-p4-sjuharad.html
Senast redigerad av Satilamannen 2020-04-14 kl. 21:10.
Citera
2020-04-15, 22:01
Medlem
Nu har han varit på gymmet och bytt svett med en lång rad andra människor.

Eller iofs har jag svårt och tänka mig att Lasse tar i så mycket att han lämnar svett efter sig, men har har åtminstone legat och rullat i andra människors intorkade svett.
Citera
2020-04-16, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Nu har han varit på gymmet och bytt svett med en lång rad andra människor.

Eller iofs har jag svårt och tänka mig att Lasse tar i så mycket att han lämnar svett efter sig, men har har åtminstone legat och rullat i andra människors intorkade svett.

Han kan inte låta bli att subtilt småskryta om lätt uppvärmning på 35 kg militärpress. Underförstått, så att inte någon får för sig att han bara klarar 35 kg.

I kommentaren skojar någon om att det ser lätt ut för att vara bänkpress. Direkt kommer det tillbaka att det ju bara var uppvärmning och inte bänk.

En vanlig människa:
-var på gymmet, körde grundövningar, skönt pass

Wilderäng:
-var på gymmet, kolla vad stark och hård jag är
Citera
2020-04-16, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trid3nt
Han kan inte låta bli att subtilt småskryta om lätt uppvärmning på 35 kg militärpress. Underförstått, så att inte någon får för sig att han bara klarar 35 kg.

I kommentaren skojar någon om att det ser lätt ut för att vara bänkpress. Direkt kommer det tillbaka att det ju bara var uppvärmning och inte bänk.

En vanlig människa:

Wilderäng:

Lasse har ett överstort ego men med största sannolikhet en kompis ... som inte speciellt stark och hård...
Citera
2020-04-16, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trid3nt

En vanlig människa:

Wilderäng:

35kg i militärparad som uppvärmning är bra. Eller lögn.
Citera
2020-04-17, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
35kg i militärparad som uppvärmning är bra. Eller lögn.

Se på hans kroppsbyggnad så inser du ju att han knappast värmer upp med 35kg. Han kanske maxar mer än 35 men någon uppvärmning är det knappast.
Eller så var 35kg Lenas uppvärmning.

Dagens höna av en fjäder måste ju vara maskinhallen på 30 kvadratmeter? De flesta skulle väl kalla det för ett garage?

Eller finns det någon juridisk skattemässig definitionsskillnad?
Senast redigerad av L.D. 2020-04-17 kl. 16:10.
Citera
2020-04-17, 19:26
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Dagens höna av en fjäder måste ju vara maskinhallen på 30 kvadratmeter? De flesta skulle väl kalla det för ett garage?

Med en "mittstolpe" dessutom. Alltså blir detta platsen där Lasse förvarar åkgräsklipparen och skottkärran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in