Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Det vi har sett av Å Hiding tyder inte på att hon är den personen som ger upp i första taget. Jag hoppas och tror att hon och hennes kollegor jobbar för högtryck och samtidigt håller koll på SD och hans lärljungar.
Han är ju INTE officiellt friad från misstankar, därmed finns ingen anledning att behandla honom som oskyldig i nuläget.
Han ska veta att han med stor sannolikhet har ögonen på sig, och då det är nog inte rätt tillfälle att ge sig ut på korståg för att "hämnas lite lagom olagligt", som han har sagt att han ska innan.
#TeamÅsaHiding

Eftersom du använt tråden till att uppmana dina proselyter till att inte svara dem som varit lite försiktigt avvaktande till att hylla åkl ÅH, innan dom fallit, så gissar jag att du inte svarar mig, rätt uppfattat?
Ang det jag fetat:
Ärligt talat förstår jag inte varför du väljer att exponera din okunskap på detta vis här i tråden.
FYI: Den misstänkte SD kommer aldrig nånsin att frias från misstankar! Det är inte en domstols uppgift! Den har att i brottmål utreda om det finns underlag för att fälla den misstänkte/-ta. Ingenting annat, i princip.
Så nu har
Fröken_Sverige fått sig en gratisutbildning!
Utan kostnad.
#TeamÖrebroTingsrätt