2020-04-06, 19:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Mamma Tunna har redan varit på avgiftning men vem vet hon kanske börjar om igen

Har hon?

Var det för droger eller något annat? Jag tycker hon har varit instabil det senaste året. Både i samband med flytten och nu senare så risken är väl att dottern langat lite till henne på sidan om. Det är väl därför man håller på med den här charaden förstås. Om dottern åker in finns ingen godiskran.
Citera
2020-04-06, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Har hon?

Var det för droger eller något annat? Jag tycker hon har varit instabil det senaste året. Både i samband med flytten och nu senare så risken är väl att dottern langat lite till henne på sidan om. Det är väl därför man håller på med den här charaden förstås. Om dottern åker in finns ingen godiskran.

I Annas live på IG idag då hon och R var ute och körde bil var hon rätt yvig i rörelser och i språket, hon verkade lätt speedad.
Citera
2020-04-06, 23:48
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Verkar som Anna inte vill inse problemet.
Har noterat fenomenet tidigare: när en närstående missbrukar, så kallas det för ”sjukdom”, som nu Lazy F alltså ska ”återhämta” sig ifrån. Det KAN ju också vara psyket som spökar för att hon har blivit påkommen med ett riktigt nedrigt brott. Säkert mår hon dåååligt av det. Som vanligt inte en tanke på brottsoffren i fam T B. De har inte fått lära sig att tänka på andra utan bara Jag, Jag, Jag. Kommer nog aldrig att bli rätsida på denna unga kvinna, tragiskt nog.
Citera
2020-04-06, 23:55
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Har hon?

Varför det, var det inte den haklöse som kallade sig själv för "godiskungen"? Han kan väl skramla fram lite piller till morsan
Citera
2020-04-07, 07:16
Medlem
Citat:
Har hon?

Som mamma Tunna har beskrivit detta så blev hon insatt på tunga mediciner pga alla operationer i magen det gav även problem med tänderna, sen när hon skulle sluta var det inte så lätt så hon fick läggas in för utfasning av medicinerna. Minns inte om hon skrev om detta i bloggen el på insta.
Det ser inte så bra ut nu när mini Tunna knaprar Morfin och hävdar det är för nervskador och därtill röker cannabis.
Vilken svensson svensson familj ?!
Citera
2020-04-07, 11:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Som mamma Tunna har beskrivit detta så blev hon insatt på tunga mediciner pga alla operationer i magen det gav även problem med tänderna, sen när hon skulle sluta var det inte så lätt så hon fick läggas in för utfasning av medicinerna. Minns inte om hon skrev om detta i bloggen el på insta.
Det ser inte så bra ut nu när mini Tunna knaprar Morfin och hävdar det är för nervskador och därtill röker cannabis.

Tack för förklaringen
Ja hela familjen är tragisk och vi får väl se hur länge man kan upprätthålla den här charaden innan det faller ihop. Det räcker ju med att Roberto tappar jobbet eller tvingas gå ner i tid så är det nog kört.
Citera
2020-04-14, 23:27
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

I förhöret så sa hon att det var pga nån nervskada , och fel i käken har jag för mig . Efter farmen sa hon att hon hade fått en nervskada i benet ( men det kanske bara var för att få mer morfin på recept .
Citera
2020-04-14, 23:35
Medlem
nickomyras avatar
jag fick känslan av att L , hennes kille och även fd kollega bor hemma hos Books och att han oxå håller på med lite skit .

Men sen vid förhöret verkade ju han ” spela stt de inte alls var ihop och han var jättebesviken .
Men nu verkar han ju bo där igen ..

Det är ju som att hjälpa dem fortsätta med skiten , för de bor gratis .

Anna har alltså tre , fyra unga vuxna i sin källare . Varav i allafall två som hon borde hålla koll på se de inte röker på .

” lugnt och fridfullt stt bo på landet ”
Citera
2020-04-15, 01:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Fast om killen bor där och har ett förhållande med henne så uppkommer ett problem vid en rättegång... han blir då närstående och behöver inte vittna plus att han kan ljuga vid rättegången.
Det är förstås det som dessa "sluga" filurer, Anna och dottern, har räknat ut förstås.
Oavsett vad som händer så kommer Anna och dottern manipulera både honom och sanningen genom att hålla honom "gisslan" i attefallshuset för han har ingenstans att ta vägen om han flyr.
De har troligen även hotat den andra tjejen som vittnade också till tystnad eller anser att hon ljuger, vilket man höll på med när sonen hamnade i samma situation så tyvärr tror jag att rättegången kommer sluta med i bästa fall en bot eller också frikännande.
Citera
2020-04-15, 05:47
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Fast om killen bor där och har ett förhållande med henne så uppkommer ett problem vid en rättegång... han blir då närstående och behöver inte vittna plus att han kan ljuga vid rättegången.
Det är förstås det som dessa "sluga" filurer, Anna och dottern, har räknat ut förstås.
Oavsett vad som händer så kommer Anna och dottern manipulera både honom och sanningen genom att hålla honom "gisslan" i attefallshuset för han har ingenstans att ta vägen om han flyr.
De har troligen även hotat den andra tjejen som vittnade också till tystnad eller anser att hon ljuger, vilket man höll på med när sonen hamnade i samma situation så tyvärr tror jag att rättegången kommer sluta med i bästa fall en bot eller också frikännande.

Eh, problemet blir fortfarande att förklara hur värdesakerna hamnade i hennes väska och undangömda i ett cigarettpaket. Så nej, frikännande tror jag inte på.

Sedan så beror straffet fortfarande om det blir grov stöld eller inte.
Citera
2020-04-15, 18:34
Medlem
godboys avatar
Hoppas verkligen snatterskan, åldringsrånaren och narkomanen åker in i finkan. Tror inte det kommer hjälpa henne det minsta, men det handlar även om att kriminellt avskum inte ska vara ute i samhället. Om hon får möjligheten så kommer aset göra samma sak igen.
Citera
2020-04-17, 08:35
Medlem
Tippar på att LillTunnan kommer att skylla på läkaren i rättegången buuhuu jag visste inte vad jag gjorde ,har inte blivit upplyst av doktorn så det var inte mitt fel. Blir så när man är uppfostrad med ansvarsbefrielse från livet Läkarna har förstört mitt liv genom att skriva ut tabletterna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in