2020-04-17, 19:02
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tippar på att LillTunnan kommer att skylla på läkaren i rättegången buuhuu jag visste inte vad jag gjorde ,har inte blivit upplyst av doktorn så det var inte mitt fel. Blir så när man är uppfostrad med ansvarsbefrielse från livet Läkarna har förstört mitt liv genom att skriva ut tabletterna

Är Felicia Book åtalad för narkotikabrott?

Om narkotikabrott finns med i åtalet då är det ingen läkare som har ordinerat tabletterna.
Citera
2020-04-18, 15:09
Medlem
Funderade på att posta i
(FB) Kändisar vars hälsa är i fara
men passar nog bättre här

Jag befarar att Kleptomantunnan kommer att drabbas av en ihållande snuva och hosta när corona-restriktionerna börjar släppas...

https://sverigesradio.se/artikel/7453752
Citat:
På grund av att tingsrätten i Växjö vill undvika smittspridning så kommer ungefär en tredjedel av alla rättegångar att skjutas upp.
Citera
2020-04-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Om narkotikabrott finns med i åtalet då är det ingen läkare som har ordinerat tabletterna.
Helt fel. Läkare känner inte till aktuella åtal och definitivt inte för någon som inte är dömd.
Citera
2020-04-18, 17:35
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Helt fel. Läkare känner inte till aktuella åtal och definitivt inte för någon som inte är dömd.

Jaha??

Vad har det med mitt, av dig citerade, inlägg att göra?

Har du hört talas om recept?
Citera
2020-04-19, 21:04
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Har för mig att hon sa något om att hon rökte på ibland och att hennes läkare var på semester , den narkotikaklassade värktabletterna hade hon fått av någon annan läkare ..
Citera
2020-04-26, 11:01
Medlem
nickomyras avatar
Felicia försvarar sin mor

https://imgur.com/gallery/e1HcBuk

Det har hon känt att hon måste göra sen hon var liten och gick i skolan .
Citera
2020-04-29, 00:16
Medlem
Nu måste fanskapet inför rätta! Ingen som har koll på när hon ska stå inför skranket?
Citera
2020-04-29, 11:01
Medlem
I en live som Anna hade i lördags råkar hon försäga sig lite.. hon bekräftar att Lucas är Felicias pojkvän då hon benämner honom som sin ”svärson”. Så nu är det bekräftat, dem är ett par.
Citera
2020-04-29, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
I en live som Anna hade i lördags råkar hon försäga sig lite.. hon bekräftar att Lucas är Felicias pojkvän då hon benämner honom som sin ”svärson”. Så nu är det bekräftat, dem är ett par.

Undra vad de kommer säga vid rättegången om deras förhållande eller är de bara vänner då?
Citera
2020-04-29, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Undra vad de kommer säga vid rättegången om deras förhållande eller är de bara vänner då?

Förmodligen... synd att jag inte filmade liven, kanske hade varit bra bevismaterial
Citera
2020-04-29, 23:07
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
Förmodligen... synd att jag inte filmade liven, kanske hade varit bra bevismaterial
Han lär väl inte jobba kvar där . Eller? Men
Citera
2020-04-29, 23:09
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Nu måste fanskapet inför rätta! Ingen som har koll på när hon ska stå inför skranket?

Ja nu börjar fröken bli sig själv igen .. skränar i bakgrunden på mammsens lives och kaxar på nätet .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in