Citat:
Ursprungligen postat av
Juli14
Så här går det när man anlitar politiskt valda (inkvoterade)att ta tokiga beslut. Dom har ingen Agenda sägs det ,inget ansvar ,man kan ju alltid säga "såg det inte komma" sedan gömma sig bakom nån annans uttalande,skylla på alla andra mm.
Sedan att det kanske ska vara Chefen som ska kritiseras, Stefan Löfven, det är ju ändå han som styr vad som ska/får sägas,och att Sossarna nu går kraftigt framåt övergår mitt förstånd, eller är det Mutade Media som bara säger så?
Kan det va så att S kör en sista chans att bli omvalda, väljer en annan väg och går det hem så blir dom ju gudar för evigt,går det inte hem så e det bara nån annans fel.
Tror du är inne å nått.
Det jag tror är att om Fittdemokraterna kan fuska och spela högt om någonting så kommer dom också att göra det.
Hela bunten är empatistörda och jobbar endast med politik för sin personliga vinnings skull.
Dom har ingen integritet överhuvudtaget och är därför
Totalköpta Av Storfinansen.
Helt fel människor avlas fram i de leden.
Nu ser vi resultatet av en regering som ogillar sin egna befolkning men väljs fram av just densamma.
Och!
Jag vågar påstå att detta särskilt handlar om gamla etniska Svenskar.
Gamla Svenskar är bara en kostnadskalkyl som ska bort så man kan lägga mera pengar på helt odugliga Negrer och Mena folk.
För då får man klapp på huvudet av Storebror!
För man har ingen integritet!
Man vill bara gå dit det där det blåser rätt för tillfället, då har man jobb och
mycket pengar och "ser" nyttig ut.
Hela Coronakrisen visar med all önskvärd tydlighet att dom vill se nyttiga ut men deras agerande avslöjar dom hela tiden.
Dom skiter egentligen i Sverige och dom Skiter i sina kärnväljare.
Det är deras egna agerande som gör att jag är så kritisk som jag är.