Så du sitter och önskar att jag skulle dö? Det där är inget bra tankesätt alls, bara för att jag visar mig ha ett högre IQ än dig (säger det med kärlek i min ton)
Vänta lite nu, förstår inte riktigt vad du menar? Varför har jag tagit D-vitamin och c-vitamin för bygga upp mitt immunförsvar? Jo för jag har inte tid med att sitta hemma med en förkylning eller feber. Orkar inte hosta mer än vad jag redan gör. Sen mår våra kroppar betydligt bättre med dessa vitaminer i kroppen, även tillfört zink ihop med magnesium för att min kropp saknade dessa vitaminer. Sen kan inte våra kroppar skapa vårt egna c-vitamin (c-vitamin är bra för kroppen, känner mig både piggare och gladare sen jag började dricka runt 5-15g c-vitamin)
Visste du om att man framgångsrikt i usa använt sig utav intravös c-vitamin till patienter med covid-19?
Vet du om att däggdjur kan skapa upp till 20g c-vitamin dagligen bara genom att vara sig själva? Tyvärr kan vi inte människor göra detta,
Bara för att jag ändrat min kost för undvika risken att "bli" smittad av ett virus som jag till snart 80% inte ser som den panik sjukdom där vi ska behöva stänga ner världen som leder till en stor ekonomisk kris (leder till depression, som sen leder till antagligen många människors död genom självmord när de förlorar hem och jobb?
Jämfört med betydligt värre sjukdomar som Metaboliska sjukdomar (Cancer,diabetes) vilket har sedan slutet av 1960 talet ökat lavinartat i världen.
40% av människor över 18 år i världen lider utav denna sjukdom, det är snabbt räknat ungefär 2 miljarder människor, detta leder till 15 miljoner döda i förtid varje år.
Kommer covid-19 att slå dessa siffror på ett år?