2020-04-14, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Dom ska ju sova i rosa nu mer dock

Tror de sover i gula i natt och sen när Martin o Jassa är tillbaka sover de i rosa..
2020-04-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Det har du rätt i. Har killar kvinnligt könshormon typ östrogen, så har han nog fått en överdos av det. Han är ju överdrivet fjollig numera, även när han rör sig.
Ja, märks ju tydligt nu han försökte spela tuff och ”orten” de första veckorna men det fallerade snabbt. Han blir bara mer och mer feminin varje dag. Skulle inte förvåna mig om han är fullbordat dragqueen om några år
Medlem
Asså jag har alltid tyckt Sami och valen har något. Dom kan snacka i huset och båda har kul. De tar varandras meme-referenser och grejer. Tycker inte om valen MEN dom två HAR något ihop.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon gör ju bra saker Oxå men det kommer aldrig upp

Det är helt orelevant i det vi talar om nu. Hon har ju sina fans som lyfter det bra hon gör och de som lyfter det dåliga hon gör. Man måste inte nämna båda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tyldigt att Sami vet mer om Corona efter sitt tandläkarbesök.

Han diskutera med Amilia om finalen. Att de trodde det skulle vara en större studio utomhus med publik.

Om corona har lagt sig säger Sami.
Nja dom blir ju informerade i huset om läget så dom vet ju att saker ställs in
2020-04-14, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Nej absolut inte. Skulle endast ta till våld i en självförsvars situation. Det beror väl på hur man definerar mobbning. Om någon gör något som är fel och andra reagerar så anser inte jag att det är mobbning. Självklart tycker jag inte att hon ska få en massa dms med mordhot och liknande som anty. Så lågt hade jag aldrig sjunkit. När jag talar om henne gör jag det utifrån den person jag ser i tv. Som jag sa tidigare kan hon vara hur fin som helst utanför men i huset är hon "en vidrig psykopat" det är inte mobbning utan fakta.

Mobbing av högsta grad att påpeka någons vikt / utseende i 10000 sidor på fb
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggenaut
Asså jag har alltid tyckt Sami och valen har något. Dom kan snacka i huset och båda har kul. De tar varandras meme-referenser och grejer. Tycker inte om valen MEN dom två HAR något ihop.
De klickar. Kanske är de två som ska samarbeta utanför och inte Sami och Glasman
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggenaut

Sami har ju även sagt när folk snackat skit om henne till honom i huset att Amilia är skön att dom kommer säkert vara vänner på utsidan, men här inne är hon ett hot för honom! och han vill vinna miljonen
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja, märks ju tydligt nu han försökte spela tuff och ”orten” de första veckorna men det fallerade snabbt. Han blir bara mer och mer feminin varje dag. Skulle inte förvåna mig om han är fullbordat dragqueen om några år
Sant så sant
Medlem
Olydiga barn
2020-04-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Tror de sover i gula i natt och sen när Martin o Jassa är tillbaka sover de i rosa..
Dom ska sova i rosa är det sagt
2020-04-14, 21:37
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Fatta hysteriet bland deltagarna om sami fick berätta till dom att han fick gå ut med handskar och munsskun och att allt var inte det samma som förr.

Han hade ju en jäkla rymddräkt på sig haha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in