2020-04-14, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Men se, det var du inte

😉😎
2020-04-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det här är perfekt återhämtning för Sami, med halverad grupp på dagen och inga som stör på natten. Slipper neggiga, nojjga, paktsnackare också.
Paktandet är ju dock borta nu
2020-04-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Folk tar upp konkreta saker Amilia har gjort och slänger skit på henne över det. Med din logik får man aldrig säga något dåligt om en person som gjort något dåligt för då "projicerar man" ännu en gång. Det där argumentet håller inte.

Hon gör ju bra saker Oxå men det kommer aldrig upp
Medlem
__Alez__s avatar
Tyldigt att Sami vet mer om Corona efter sitt tandläkarbesök.

Han diskutera med Amilia om finalen. Att de trodde det skulle vara en större studio utomhus med publik.

Om corona har lagt sig säger Sami.
Medlem
Amilia tror corona är över tills 18e maj, hon lär få en chock när hon kommer ut.
2020-04-14, 21:32
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Exakt, så han slipper det som sagt. Du är inte dum du.

Åh, där fick man se Sigge
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tyldigt att Sami vet mer om Corona efter sitt tandläkarbesök.

Han diskutera med Amilia om finalen. Att de trodde det skulle vara en större studio utomhus med publik.

Om corona har lagt sig säger Sami.

Fatta hysteriet bland deltagarna om sami fick berätta till dom att han fick gå ut med handskar och munsskun och att allt var inte det samma som förr.
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Och du är expert på alla områden här, ser jag.😀
Vi måste få ut Amilia!!!!!

Vi är inte alla autister låsta vid en åsikt... Mest för att svara på inlägget avseende om man har borderline för att man ändrar åsikt om deltagarna.

Expert är jag inte, men kollar man på streamer är alla micar på bortsett från dc. Då låter en mixer väldigt mycket.

Ville bara tydliggöra att Sami inte mixade för att störa vilket du tycks tro.
Medlem
Citat:
Om din vän blir mördad , mördar du nån då Oxå ?
Tänkte eftersom du mobbar Amilia för hon mobbar i huset

Nej absolut inte. Skulle endast ta till våld i en självförsvars situation. Det beror väl på hur man definerar mobbning. Om någon gör något som är fel och andra reagerar så anser inte jag att det är mobbning. Självklart tycker jag inte att hon ska få en massa dms med mordhot och liknande som anty. Så lågt hade jag aldrig sjunkit. När jag talar om henne gör jag det utifrån den person jag ser i tv. Som jag sa tidigare kan hon vara hur fin som helst utanför men i huset är hon "en vidrig psykopat" det är inte mobbning utan fakta.
2020-04-14, 21:33
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Amilia tror corona är över tills 18e maj, hon lär få en chock när hon kommer ut.
Det är väl då det peakar.

Det ger det en extra nerv i år, kommer de klara hela säsongen som planerat eller inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Folk tar upp konkreta saker Amilia har gjort och slänger skit på henne över det. Med din logik får man aldrig säga något dåligt om en person som gjort något dåligt för då "projicerar man" ännu en gång. Det där argumentet håller inte.
Det var inte det jag skrev. Testa att läsa min post innan du läser sista meningen och svarar på den, så kanske du ser sammanhanget. De som mobbar och hatar henne för att de anser att hon är en mobbare projicerar. De som inte beter sig som det de kritiserar projicerar inte.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Javisst, samt negerns snarkande och Jassas och Martins smackande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in